logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » hrabia_T - Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto L 1978

hrabia_T - Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto L 1978

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto L 1978
Status: aktualnie posiadany (od 2012-07-01)
Aktualizacja: 2012-08-20 12:04:06

Hrabiowska karoca

Oto moje Capri MK2 z 1978 roku ( a może z 1977?) Fura przytargana z Niemiec gdzie stała od 2002 roku wymeldowana. Kupiona za grosze (transport do PL i opłaty wyszły wiecej niż za samochód) . Auto w stanie bardzo oryginalnym aczkolwiek już troche ugryziona zębem czasu. Mam nadzieje że powoli doprowadzę ją do jako takiej świetności.

Komentarze

Świetny materiał na "łoryginała". Super, że udało się ją wyrwać za nie duże pieniądze, warto zainwestować to co zostało w przywrócenie jej dawnej świetności :)
Dwójek coraz mniej na tym świecie, więc tym bardziej gratulacje udanego zakupu.
Powodzenia!

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 13:00:30]


W końcu założyłeś stronę.

Chłopaki, ten wózek to ikona. W środku wygląda jak nówka - żadnych odbarwień, przetarć czy innych baboli. Jedynie fotel pasażera jest porwany, ale widać że to jakiś incydent musiał mieć miejsce...

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 13:34:02]


No no, będzie git :)

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 13:43:39]


jak tak pogryziony na zewnątrz to pod spodem będzie tylko gorzej :/ hmm tak miałem u siebie - kupiłem Tauniaka z pierwszej ręki nigdy nie dłubanego i to było fajne ale jak go rozebrałem do golasa -oooooojjjjjjj było co robić przy blacharce :)
mimo wsiego super temat bo lepszy taki niż 100 razy robiony przez cepów :) życzę powodzenia i będę śledził postępy w pracach.
pozdro

KNUDS Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 14:39:39]


Czym to kiedyś konserwowali auta od spodu ? On ma na podłoge nawalone jakby gumy czy bitexu i i to taki gruby baran ze miejscami to jak pales grube bliny . Jak to obłupywac to blacha sie błyszczy pod spodem i nie jest pognite tylko gdzieniegdzie jakaś opuchlizna parszywiejąca jest. Ale mam obawy że jednak może być różnie i musiałby ktoś to obiektywnie zdiagnozowac . Na razie walcze z papierami i trzeba by go do ruchu dopuscić .

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 14:55:44]


Fabrycznie na zewnątrz od podłużnic i w nadkolach szła natryskowa guma .... tunel i podłoga wewnątrz podłużnic nie były niczym zabezpieczane oprócz lakieru jak na karoserii. Tą natryskową gumę da się również dziś kupić i nałożyć --> zobacz na stronę mojego Escorta Mk2 ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 16:01:43]


A co to za 1.6 ? Ktoś miał GT i zmienił dolot na pojedynczego motorcrafta, czy do zwykłego 1.6 dołożył barana ?

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 16:11:21]


Myślę Mike, że zanim kolega będzie gotów do nakładania gum na podwozie zrozumie co to życie ;)
Fajna dwójeczka, tylko niech Cie ręka boska skarci jak przerobisz ją na trójkę ;P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 16:14:42]


Ładna dwójeczka tylko trochę szkoda że w takiej skromnej wersji.
Zarejestrujesz go normalnie w Polsce ?

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 16:39:06]


Ogryzek:)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 16:43:53]


Jakoś dwójki mi się nie podobają i to zarówno MK jak TC :\ ale to ponoć trzeba dorosnąć do tego :). Sam stan auta wygląda nie najgorzej blacharsko, więc powodzenia i dużo radości przy odbudowie życzę, bo nie ma to jak mieć starego forda i satysfakcję z jego odbudowy.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 16:57:21]


Bo dwójki są tak brzydkie, że aż piękne ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 17:16:14]


Co do rejestracji to troche sa jajca bo nie mam dowodu rejestracyjnego niemieckiego tylko Karte Pojazdu i dowod wymeldowania.Ale pani z Wydziału Komunikacji powiedziałą że moge dowód zastąpić pismem z Niemieckiego urzędu który stwierdzi co z dowodem sie stało i wtedy MOŻE zarejestrują. Czekam teraz na potwierdzenie z KBA ( to taki niemiecki centralny rejestr pojazdów) co sie z dowodem stało . Oczywiscie mam potwierdzenie wymeldowania z 2002 roku na którym jak byk napisane jest że dowod zabrał Zulasungamt w myśl obowiązujacego wówczas prawa ale dla cymbałów z WK to za mało na szczęście miła Pani z Niemiec za 10 Euro 20 Eurocentów napisała mi takie pismo i przysłała mailem ale debile z WK ( przepraszam z góry jeżeli ktoś z was tam pracuje albo ma kogos bliskiego w WK) Powiedzieli że nie może byc mail że musi byc oryginał z pieczątka a najlepiej nalepką . No więc cierpliwie czekam bo list podobno już idzie tak faszystka mówi . ALe mało tego mówie do kobiety z wK czy może przeczytac to pismo mailem wysłane przez tłumacza przysięgłego przetłumaczone czy tam wszystkie niezbędne informacje są czy może coś trzeba dopisac a ona że nie bo nie i ch***j bo to pismo nie ważne a idzie do mnie przecież to samo tylko ze stemplem . Tak więc czekam i mam nadzieje że sie uda to zarejestrowac na białą blache a jak nie to rozważe żółtą tudzież innedrastyczne środki :-).

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 18:33:44]


czyli dokładnie taka sama akcja jak z moją dwójką :) ja mam żółte ale w moim WK i z tym mieli problem. Powodzenia !

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 18:44:25]


zrób sobie zawczasu opinię o historycznym znaczeniu pojazdu -- pozwala uniknąć opłaty recyklingowej 500 zł przy rejestracji .....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 19:31:30]


Heh mialem to samo, brak dowodu i wymeldowany, jedyna opcja byly zolte. I nie wazne ze dokumenty niemieckie mialy pieczatki, hologramy i inne pierdoly mowiace ze auto jest legalne.
Bylo na zasadzie nie bo nie, co do zoltych blach byly jedynym rozwiazaniem i musialem przy tym caly urzad wyedukowac lacznie z naczelnikiem i jej kolezanka z innego wojewodztwa. Powodzenia i sie nie martw na zolte wciagniesz, co do bialych blach to zalezy juz od stopnia ich kompetencji.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-20 21:37:55]


Teraz nieco zmienili przepisy - ale faktycznie był moment , że wymeldowanego pojazdu nie chcieli w ogóle rejestrować i wtedy żółte były może jedyną opcją ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 21:45:35]


Bardzo mi się podoba, kompletnie nie przeszkadza mi że to nie Ghia albo inna bogata wersja, w przypadku aut zabutkowych, moim zdaniem, nie jest to aż takie ważne.

I jeszcze jedno: "(...)mam nadzieje że sie uda to zarejestrowac na białą blache a jak nie to rozważe żółtą tudzież innedrastyczne środki :-)"

Nie rób głupot i dawaj go na żółte.

Powodzenia i pozdrwiam,
Konrad

konrad.s Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-20 22:39:26]


Oby demiurg dał Ci więcej kasy, zapału, czasu i sił niż mi...


Cieszę się, że dogorywający wFe ma swojego Hrabiego ;)

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-22 17:21:55]


Takie pismo pierdykłem do faszystów oszywiscie przetłumaczył mi to tłumacz przysięgły za 40 pln i czekam na odpowiedz . Zobaczymy co będzie. Tak czy inaczej zgłębiam tajniki rejestrowania na zabyte.

Pismo :
Szanowni Państwo
Z posiadanych przeze mnie dokumentów wynika, że w urzędzie komunikacyjnym w Hamburgu w dniu 3.06.1977 r. został zarejestrowany pojazd marki Ford Capri , numer identyfikacyjny GAECTxxxxxx, numer rejestracyjny HH-WU 1197 , nr książki pojazdu xxxxx.Pojazd został wyrejestrowany w dniu 17.07.2003 r., co potwierdza stosowne zaświadczenie o wyrejestrowaniu. Pojazd został następnie kupiony 21.07.2012 r. przeze mnie i jest obecnie restaurowany.
Od 25.12.2007 r. obowiązują w Polsce przepisy, zgodnie z którymi do zarejestrowania sprowadzonego z Niemiec pojazdu niezbędne jest przedłożenie zarówno dokumentu nazywanego Fahrzeugbrief, jak i Fahrzeugschein, natomiast potwierdzenie wyrejestrowania (Abmeldebescheinnigung) nie jest uznawane. Urzędy, nawet w przypadku pojazdu zabytkowego, nie biorą pod uwagę faktu, że w czasie wyrejestrowywania (2003 r.) w Niemczech właściciel nie mógł zatrzymać Fahrzeugschein, a w zamian otrzymywał Abmeldebescheinnigung.
Polskie prawo umożliwia zarejestrowanie takiego pojazdu jedynie po uzyskaniu pisemnego potwierdzenia z organu rejestrującego państwa członkowskiego, że pojazd był zarejestrowany w tym państwie i może być ponownie zarejestrowany w innym państwie członkowskim. Nie chodzi tutaj o potwierdzenie, że spełnia normy techniczne i normy emisji spalin, ale że może być zarejestrowany, bo został tymczasowo, a nie trwale unieruchomiony, oraz nie został zezłomowany.
Z uwagi na powyższe zwracam się z uprzejmą prośbą o wydanie i przesłanie potwierdzenia na podstawie załączonych dokumentów, że pojazd był zarejestrowany w Niemczech w urzędzie w Hamburgu, że dowód rejestracyjny został przez urząd zatrzymany po wyrejestrowaniu ,że pojazd nie został trwale unieruchomiony, oraz ze złomowany w związku z czym możliwe jest jego ponowne zarejestrowanie po przeprowadzeniu badań technicznych.
Załączniki :
1. Umowa kupna sprzedaży
2. Fahrzeugbrief
3. Dowód wymeldowania

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-23 15:05:36]


W zasadzie to urząd nie ma racji : patrz co na to obowiązujące prawo :


Ustawa : Prawo o Ruchu Drogowym
Art 79



4. Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu:

1. odzyskanego po kradzieży;
2. zabytkowego;
3. mającego co najmniej 25 lat uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji;
ciągnika i przyczepy rolniczej;
4. wywiezionego z kraju lub zbytego za granicą, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.



Art. 72.

1. Rejestracji dokonuje się na podstawie:

dowodu własności pojazdu lub dokumentu potwierdzającego powierzenie pojazdu, o którym mowa w art. 73 ust. 5;

5. dowodu rejestracyjnego, jeżeli pojazd był zarejestrowany;
6. dowodu odprawy celnej przywozowej, jeżeli pojazd został sprowadzony z terytorium państwa niebędącego państwem członkowskim Unii Europejskiej i jest rejestrowany po raz pierwszy;
7. dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium kraju albo dokumentu potwierdzającego brak obowiązku zapłaty akcyzy na terytorium kraju albo zaświadczenia stwierdzającego zwolnienie od akcyzy, w rozumieniu przepisów o podatku akcyzowym, jeżeli samochód osobowy lub pojazd rodzaju "samochodowy inny", podrodzaj "czterokołowiec" (kategoria homologacyjna L7e) lub podrodzaj "czterokołowiec lekki" (kategoria homologacyjna L6e) został sprowadzony z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej i jest rejestrowany po raz pierwszy;
(uchylony);
9. zaświadczenia wydanego przez właściwy organ potwierdzający:
o uiszczenie podatku od towarów i usług od pojazdów sprowadzanych z państw członkowskich Unii Europejskiej lub
o brak obowiązku, o którym mowa w lit. a
- jeżeli sprowadzany pojazd jest rejestrowany po raz pierwszy, z zastrzeżeniem ust. 1a;
10. dowodu wpłaty, o którym mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, lub oświadczenia o podleganiu obowiązkowi zapewniania sieci zbierania pojazdów, o którym mowa w art. 11 ust. 4 tej ustawy, albo faktury zawierającej takie oświadczenie, jeżeli pojazd jest rejestrowany po raz pierwszy.





2. Wymagania ust. 1 nie dotyczą:


pojazdu wycofanego czasowo z ruchu - w zakresie ust. 1 pkt 5; w tym przypadku zamiast dowodu rejestracyjnego wymaga się przedstawienia decyzji o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu;
pojazdu innego niż określony w art. 3 pkt 4 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji - w zakresie ust. 1 pkt 9;
pojazdu wyrejestrowanego, o którym mowa w art. 79 ust. 4 pkt 3 - w przypadku powtórnej rejestracji - w zakresie ust. 1 pkt 5;
pojazdu, o którym mowa w art. 81 ust. 4 pkt 3 lit. a - w zakresie ust. 1 pkt 4.


Wydrukuj sobie to i zanieś do urzędu ..... zakreślone że : w przypadku wycofanego czasowo z ruchu (w Twoim przypadku w Niemczech) zamiast dowodu przedstawiasz decyzję o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu. Wymagania o przedłożeniu dowodu rejestracyjnego (poprzedniego nie dotyczą Art 79 pkt 3. - czyli powyzej 25 lat z opinią - wtedy również nie dotyczy 72.1.10 (recykling) -w takim przypadku w ogóle nie musisz przedstawiać DR ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-23 15:28:03]


WK jest nienormalny i to relikt i dinozaur W innych krajach cały ten system jest zorganizowany inaczej i działa a nadmienie że są to kraje względnego dostatku i dobrobytu. Po ch&$j im to zaświadczenie które musze zdobyc z Niemiec skoro w dowodzie wymeldowania jak byk jest napisane co sie stało z tablicami rejestracyjnymi i zaznaczone ze oddali właścicielowi , dowodem rejestracyjnym i jak byk zaznaczone ze zatrzymany a nie ukradziony albo zgubiony albo oddany tylko ktoś ( nikt nie wie kto ) zabronił patafilcom korzystac z zielonego Abmeldungscheinu i koniec . Urzedas jak widzi Abmeldungschein to az sie trzesie i do łap go wziąć nie chce jakby to był jakiś trut.

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-23 15:46:53]


Wydrukowanie odpowiedniej ustawy pomaga !! Mogą to sobie zabrac - iść do naczelnika , sprawdzić w Dzienniku Ustaw .... bez tego znają tylko standardowe procedury .... Idź przygotowany -- ja dzięki temu np. oszczędziłem 500 zł na opłacie recyklingowej ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-23 16:39:37]


Zajebisty Hamburczyk.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-23 23:42:59]


Chłopaki jeszcze pytanie odnośnie gaznika . Czy jak fura jest zimna i bimetal zamyka przepustnice od ssania to wduszając ją palcem powinno dac rade ją wdusic czując lekki opór czu powinno ją trzymać sztywno na amen ?

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-27 12:00:45]


Dobra dzisiaj zmobilizowany mimo że bez przeglądu i oc to pośmigałem po drogach osiedlowych i niestety zagrzał sie bandyta jeden . Ale po kolei:

1 . Na czujniku temperatury na liczniku w jakim położeniu powinna być wskazówka żeby pokazywac prawidłową temperature? U mnie prawie zaczeła włazić na czerwone pole.
2. Wtym modelu witrak kreci sie cały czas napedzany paskiem razem z alternatorem czy skoro sie cały czas kreci to może sie zagotowac?
3. Temperature łapie szybko i ssanie wyłącza szybko czy zatem może być groźba że to termostat sie nie otwiera? Węże twrde i gorące wszystkie więc chyba to jednak nie to.
4. Jak już kiedyś wspominałem nie miał mocy i jak ustawiłem zawory to mu sie poprawiło teraz jak sie zagrzał tak mocno mocno to znowu mu power opadł - czy po długim postoju zawory mogły usiąść tak mega szybko po regulacji ?
5. Możliwe że to uszczelka pod głowicą ameno ?

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-30 19:56:02]


5. tak i to bym obstawiał....

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-30 20:19:34]


Wywal termostat to będziesz mógł go wykluczyć:). Poza tym sprawdź olej i płyn chłodniczy czy nie ma majonezu. Ale jeśli to uszczelka pod czapką to nie ma się czym przejmować, bo w R4 to jedno popołudnie i zrobione.

Zanim jednak rozbierzesz to sprawdź masę na słupku A od wewnątrz po stronie kierowcy. Stamtąd idzie masa na zegary i jak za bardzo jej nie ma to wskaźnik temperatury pokazuje, że auto się grzeje. Jak zdejmiesz tapicerkę słupka A od wewnątrz to jest tam blachowkręt z kabelkami masowymi. Rozkręcić, poczyścić, wazelinka i skręcić. U mnie tez się grzał w ten sposób. Po wykluczeniu silnika okazało się, że to ta masa była winna. Po wyczyszczeniu jak ręką odjął.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-30 20:29:36]


Skontaktowałem sie z Niemcem który miał Caprika 10 lat temu a miał go 8 lat. Wysłałem mu foty. Niemiec cały happy nie wierzył że fura przetrwała . Twierdzi że jak go sprzedawał to silnik był tip top palił mu 10 literków . Założył mu kolektor rurowy i filtr K&N i cały czas lał olej full syntetyk nic mu sie niby nie zepsuło ale na koniec już chcieli żeby coś z blacharka zrobic i Tuv nie dało sie zrobic i go sprzedał . Ot taka historia .

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-03 19:54:48]


Sukces !!! Udało mi się zarejestrować bez dowodu a tylko na zaświadczenie już moge śmigac .

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-10 12:36:14]


gratulacje :)

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-09-10 13:33:53]


Dzisiaj pojezdził jest git ale jak mu dać w palnik to przerywa wypadają zapłony - co może być przyczyną? Jak sie tak troche pobujał to z przelewu gaznika troche kapie czy to znaczy że gaznik zalewa że nie zamyka pływak zaworka?

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-10 20:41:17]


rok produkcji jest przyczyną. Ale wszystko można przecież...

zenonDWR [2012-09-11 20:28:16]


...dostroić :)

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-09-11 21:28:17]


Jak już ten Twój paździerz jeździ, to rusz tyłek i przyjedź w końcu do mnie do warsztatu. Pokręcimy, podstroimy, będzie palił tyle co mój garbus (strasznie styrane 1.6 w bokserze, chłodzone powietrzem - 8/100 przy ciężkiej nodze)..

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-11 21:43:26]


Kolego Hrabia, nie wiem jak do Ciebie dotrzeć. Nie odpisujesz na żadną korespondencję.
Bądź uprzejmy napisać do mnie maila z jakiegoś adresu na który mógłbym odpowiedzieć.
Dzięki

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-11 22:49:30]


A co mu przekazać? Mam do niego dwie wioski po drodze do wrocka, mogę mu podrzucić przy okazji jakąś cegłówkę w okno jak coś ;)

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-11 23:07:56]


Wystarczy żeby odpisał na maila albo wiadomość przez capri.pl ;)
Na razie bardziej radykalne metody odstawmy na bok ;)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-12 00:17:58]


Kurna zrobiłem regeneracje zacisów i strasznie słabo hamuje przód teraz. Co prawda klocki są puki co stare bo jak nówki wyglądały a na tarczach jest tylko pół mm rantu to tez zostawiłem . Czy może być że to pompa albo serwo do dupy ?

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-18 19:45:05]


ten typ tak ma

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-09-18 19:57:20]


hamulce są dla tchórzy :D

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-09-18 19:58:59]


Odpowietrzone ? Przewody OK ?
Nie ma bata, jak depniesz to opony muszą piszczeć, jak jest inaczej to na pewno coś jest nie tak ;-)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-18 20:11:00]


Musisz grilla znowu zrobić, to się wszystko wyjaśni :D

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-18 20:33:26]


hehe. Tu by sie trzebana jakąś regulacje spotkać anie brak grila wypominac!

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-19 06:47:46]


jestem za , ja też mam hamulce do "regulacji" ;)
to kiedy robimy mini spota wFe :D ??

Seba vel Pitcarn Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-19 16:05:37]


no by można można ! Jestem w pełni dostepny od niedzieli !

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-19 19:51:27]


Ty, a jak się ta ryba nazywała, co ten koleś poznaniak co warszawiaków nie lubi zrobił? Zajebista była, obłędna wręcz...

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-19 20:03:43]


Ja nie wiem co to była za ryba bo ledwo na oczy widziałem jak on ją złowieł w ( Ratowicach niopodal jazu to było) Generalnie to dwie ryby zostały złapane wielkie jak karpie Wielkanocne ! a wiecej by było jakby kolega Zgon nie wpadł do odry z flaszką i wszystkie ryby spłoszył całą gorzałą wylała sie do rzeki i ryby nie brały - ciekawe czemu ? Ale faktycznie była chyba bardzo dobra bo wzystko zjedli.

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-19 20:21:08]


Widziałem wczoraj na spocie, nawet w tym stanie robi bardzo fajne wrażenie. Kawał solidnej fordowskiej fury, niedoróbki blacharskie tylko dodają mu charakteru.

Przemek S. Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-28 09:05:35]


Fajnie w ruchu wygląda. Trochę sieje postrach tymi zaprawkami i dziurami. Przy zmianie pasa zawsze ma wolne miejsce z boku :D

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-28 09:52:37]


Koledzy!!!!
Zima zbliża się wielkimi krokami a w fordzie nie działą ogrzewanie !!!! Czy wajcha od ogrzewania w lewo w prawo czy po srodku pizdzi jak ch"""j. Poziom płynu w hłodnicy okej jak ręke przyłożyc do nagzewnicy to czuć że ciepło tam jest... czyli co sie urwało ????

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-09-30 20:31:24]


Ustaw nawiew ciepłego powietrza i opcję nadmuchu na nogi -- z bocznych wlotów zawsze poleci zimne. Nagrzewnica zawsze jest ciepła jak silnik pracuje - nie ma tam żadnych zaworów -- a sterowanie ciepłem polega na uchylaniu klapy -- może się klapa wewnątrz nagrzewnicy zacięła i nie otwiera ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-09-30 20:37:55]


Zobacz też czy klipsy trzymające pancerz linki nie są urwane. U mnie były połamane i linka zamiast chodzić w pancerzu wyginała się i nie otwierała klapek.

przemomyk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-10-01 00:29:45]


okej czyli jak przeciągam wajchą od kierunku nawiewu to cos tam sie przy nagrzewnicy obkręca a czy jak będe "posuwał" wajchę od temperatury to czy tez powinien byc widoczny jakiś ruch przy nagrzewnicy ?

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-10-01 20:57:40]


Po stronie pasażera na obudowie nagrzewnicy są oba cięgna i tam się "obkręca" (może masz tam jakąś osłonę nad nogami pasażera i nie widać). Generalnie jak przesuwasz regulację od ogrzewania powinieneś usłyszeć jakiś ruch (klapy) w obudowie nagrzewnicy (przy włączonym silniku może być z tym kłopot :) ).

PiotrekFCapri [2012-10-01 21:33:07]


Masz fotki klapek i cięgien, może pomogą. Zaznaczyłem klipsy, przez których brak u mnie nie chodziły klapki.

przemomyk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-10-01 22:03:07]


Witajcie!!!

No to ogrzewanie działa nie zamarzne .Ale ale wymieniam sobie wahacze a tu :

- śruba mocująca wahacz do "ramy" faktycznie- jak gdzieś w forum wyczytałem- jest odrobine za luźna do nowego wahacza ale to jest pikuś bo na krótką mete da się z tym żyć

- Tam gdzie stabilizator wchodzi w wahacz i dokręcamy to śruba i blokujemy zawleczką to kurna zawleczki za ch**ja z jednej strony nie idzie wybić i czy mogę to zastąpić śrubą samokontrującą ?Czy ta stara śruba może się wykręcić jak jej nie zabezpicze zawleczką ? A jak mocno to scisnąć bo jak śruba była z opcją na blokowanie zawleczką to +/_ wiem jak było na starym wahaczu ale na nowym to jakby za luźno wychodzi

- co ze zbieżnością ? czy to sie jakoś ustawia ? Za bardzo nawet nie mam pomysłu jak .

Na nowych wahaczach jezdzi sie zajebiaszczo !

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-10-04 20:49:34]


Śruba która mocuje wahacz do nawdzozia jest orginalna calowa o wymiarach 9,6 mm.A wachacze teraz sprzedawane mają otwór na 10 mm .Proponuje przewiercić otwór w nadwoziu na 10 mm i bedzie spokój nić nie bedzie pukało.Jak tak u siebie zrobiłem.

Michal1983 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-10-04 20:55:34]


Albo kupić calową śrubę - to raczej nie problem :)

Konar [2012-10-04 22:29:12]


Calową ma i jest za luźna do nowego wahacza.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-10-04 22:37:02]


To trzeba kupić poliuretany i wszystko siądzie jak ta lala a przy okazji mały upgrade zawieszenia będzie :)

Konar [2012-10-04 22:38:23]


szkoda, że musisz sprzedać :(
http://otomoto.pl/ford-capri-wersja-l-C26549403.html

loko [2012-10-22 23:50:34]


co tak szybko?
wizja remontu cię przeraziła?

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-10-23 16:36:30]


wszystko opisane jest przecież w ogloszeniu,po co te pytania?

datulec Dokładna lokalizacja na mapie [2012-10-23 17:55:22]


jakiś kryzys czy co? Gurden też sprzedaje jedno swoje cacuszko

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-10-23 18:27:42]


Moim zdanien to nie kryzys tylko zwyczajowe: brak czasu, kasy aby opłacić czas innych, kasy na opłaty/paliwo, zaparcia bo w sumie to nie jest ani wygodne ani nie urywa dupy... bez sensu. I tylko wariaci trwają w tym cały czas, dlatego zamiera ruch, jest nas coraz mniej.

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-10-25 09:40:09]


dlatego musimy się wspierać, by wytrwać w tej jak że nie równej i nie sprawiedliwej walce, którą wytacza nam samo życie :D

boncky Dokładna lokalizacja na mapie [2012-10-25 10:03:18]


No i dupa. Znowu zostałem sam w okolicy.

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2012-10-25 10:25:22]


Nie bojcie sie nie bojcie ! Badanie rynku to było :-)
Dosyc duzo śmigam ale mam pierwszą awarię zaśmierdziało spalonym plastikiem i nawiew przestał działać - spalił sie silnik w nagrzewnicy ???

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie [2012-11-16 18:45:47]


Przytopił i ułamał się szczotkotrzymacz. Silniczki nowe kosztują ok 150PLN. Bosch na allegro od merca kaczki. Coke gdzieś wklejał na forum numer.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-11-16 19:51:52]