[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | bredok |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.0 R4 Pinto 1975 "RALLY LUCY" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2011-09-19) |
Aktualizacja: | 2015-08-26 22:49:00 |
Hmmm...fotki wszystko powiedzą...modyfikacja układu kierowniczego, zawieszenia, układu hamulcowego i przeniesienia napędu. Wstawiona półklatka, aku przeniesiony do tyłu za fotel Pilota.
Ale największą moją radością jest nowiusia jednostka pod maską...spod pióra samego MISTRZA Pająka. Co potrafi zrobić z silnikiem ten PAN, każdy lub prawie każdy wie.
Troszkę danych:
Blok 205, szlif na 2 nadwymiar, tłoki mahle, wygładzona góra.
Panewki wszystkich czopów nadwymiarowe, szlif wszystkich czopów.
Korbowody, wał, koło zębate, koło pasowe, koło zamachowe, docisk sprzęgła wszystko wyważone.
Koło zamachowe odelżone, wygładzona powierzchnia styku z tarczą, śruby do koła arp.
Pompa oleju wydajniejsza o wyższym ciśnieniu.
Głowica obrobiona, planowana, kanały powiększone i wygładzone, komora spalania wygładzona, zawory większe, wygładzone pod kolektor ssący i wydechowy.
Zawór ssący i wydechowy z podciętym trzonkiem.
Prowadnice zaworowe z fosforobrązu.
Cały kit Kent Cams, wałek kcfr32k, sprężynki, dźwigienki, uszczelniacze zaworowe, rurka smarująca.
Kółko regulowane Kent cams, panewki wałka.
Wszystko zalane olejem Valvoline Racing VR1 5w50
Nowe śruby głowicy, nowe uszczelki i uszczelniacze, rolka napinacza, pasek rozrządu, pasek klinowy, termostat, palec rozdzielacza, kopułka, przewody WN Bosch, świece motorcraft.
Gaźniki weber DCOE 45, z kolektorem i trąbkami ( w sezonie 2012 śmigałem na 40 DCOE)
Szpera QUAIFE - torsen
W temacie szczegółów odsyłam do fachowej literatury tych lepszych aktorów ;)
Wielkie podziękowania dla:
- SPIDER GARAGE - Dariusz Pająk
- Mazur Racing Team Radom - Braciszek - Łukasz Mazur
- Krzysztof Chuder