[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | SKUN_3M |
Samochód: | Ford Capri Mk Ib 2.0 Turbo b204 XL 1973 "jedynka" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2012-04-15) |
Aktualizacja: | 2019-11-23 03:02:31 |
W skrócie plany na ten sezon:
-poprawić blachę
-wypierdzielić tylne zawieszenie i zainstalować coś sensownego
-poprawić dolot, dobra zbudować nowy
-rollbar/klatka
-przebudowa układu paliwowego
-duck tail
-oct
------------------------------------------------------------------------------------------------------
+30.03.2019
Zaczynamy porządki pod maską i nie tylko:
-wymieniony ślizg łańcucha rozrządu
-nowa uszczelka pod pokrywą
-tuning pokrywy (dospawanie nypla pod AN12), lakier
-wyprowadzenie węża do OCT (niebawem i on)
-nowe szpilki pokrywy
-wyspawanie nowego mocowania amortyzatora do mostu
-reanimacha dekla mostu (kupie nowy jak ktoś ma)
-poskręcanie na sztywni tylnego zawiasu
+ 2.04.2019
"Od...kurzanie" :)
+Zbroimy się, OCT na zamówienie od Properfekt polecam mega jakość i wykonanie
+25.04.2019
Kilka fotek z Trójmiejskiego Klasycznego Rozpoczęcia sezonu :) szczerze nie jest to pierwszy raz jak jesteśmy na tej imprezie i zapraszam serdecznie bo impreza jest zacna i coraz lepsza :P
+23.11.2019
Capri przejeździło w zasadzie bezproblemowo 2019 poza tym, że tylne zawieszenie jest do wypipeprzenia i zamiany na coś z innego pojazdu to po poprawieniu zbierzności i rzuceniu przodu trochę na glebe jako tako się to prowadzi po wciśnieciu gazu :)
Z planów na ten sezon wiele się nie udało zrobić bo pochłonął mnie zupełnie inny projekt też Fordowy. Taunus SFT v12 wedle umowy ma wyjechać od Wołka na wiosnę 2020. A ja walczę z Econoline. :) Zatem capri pomimmo, że są graty do niego by np przebudować dolot, układ paliwowyi wystroić to na dużą moc to na hamownie nie pojedzie bo tylny zawias na hamowni by wyjechał z auta :)
Tak czy siak całkiem umila capri czas :)