logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Mizer - Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1980 » pod machą

Mizer - Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1980 - pod machą

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Mizer Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1980
Status: aktualnie posiadany (od 2012-03-24)
Aktualizacja: 2014-11-05 19:10:16

Remont zawitał pod maskę obdarty silnik z wywaloną uszczelką pod głowicą dostaje właśnie nowe życie. Ale jak już się za coś zabierać to trzeba to robić tak aby oko cieszyło.

co zrobiłem i jest robione
- kapitalny remont głowic niestety były dość rozklekotane, są planowane, wszystkie zawory do wymiany na nad wymiarowe, wstawiane na nowo prowadnice
- polerka kanałów dolotowych w kolektorze i poprawienie wszystkiego co fabryka spierniczyła
- wszystkie śruby oczywiście ocynkowane na nowo
-pokrywy zaworów pomalowane proszkowo na czarny pół mat
-założyłem filtr edelbrock

Prace jak na razie idą mozolnie będę aktualizował stronkę na bieżąco

5.11.2014 Nareszcie udało się odpalić silnik i fordzik znowu porusza się o własnych siłach

Komentarze

Pucha kozak ! Ładnie to wygląda. Z tego co wiem, to polerka dolotu to nie jest dobre rozwiązanie. Przemawiają za tym pewne prawa fizyczne.

monti0 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-11-05 19:11:06]


no nie jest to na lustro bo to bez sensu zostały głównie usunięte zadziory i niedoskonałości z odlewu

Mizer Dokładna lokalizacja na mapie [2014-11-05 20:19:54]


No zacna pucha :) proponuje pomyśleć przy okazji remontu głowic o zmianie panewek korbowodowych jeżeli nie były zmieniane... bo przyjemność może nie trwać długo ;)

HICKS [2015-01-20 17:31:36]


Jak wymieniasz panewki korb to i wału :) i tak po kolei lecisz ze wszystkim..,

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-01-20 18:45:50]


Po co nadwymiarowe zawory i nowe prowadnice? Zazwyczaj się robi albo jedno, albo drugie, bo nie ma po co 2 razy kasy wydawać.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-01-20 19:06:20]


A już i tak wyszło co innego zmieniłem cały silnik bo stare głowice okazały się popękane a miałem na zapasie drugie 2.8

Mizer Dokładna lokalizacja na mapie [2015-01-20 20:58:46]