[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Piosiu. |
Samochód: | Ford Capri Mk Ib 2.8 V6 Koeln 1974 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od ? do 2014-04-30) |
Aktualizacja: | 2013-08-07 09:40:53 |
Na sezon 2009 Auto dostało: nowe hamulce i resory i amory na tył. W sezonie auto przejechało "bezawaryjnie" trzy imprezy:
CA Ułęż, PC, no i najbardziej bezawaryjnie CA Kielce;)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/c/4a8be4251d35c.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/3/4a8be42600a93.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/8/4a8be42756dd8.l.jpg)
Po treningach w piątek ciśnienie oleju spadło do zera, a słyszalne już na pucharze panewki dały istny koncert, na szczęście organizatorzy byli na tyle uprzejmi, że mogłem wystartować damskim autem zastępczym;]
Ale.. na wszystkie imprezy auto samo dojechało i wróciło:)))
---------------------------------------------------------------------------------
Na sezon 2010 został zastąpiony silnik . W sezonie zaliczony niestety tylko PC:
![](https://www.capri.pl/files/u/2/d/4cf8c89adb12d.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/9/4cf8c89bc80c9.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/2/4cf8c89c51a72.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/c/c/4cf8c89cc90cc.l.jpg)
---------------------------------------------------------------------------------
Na sezon 2011 został zastąpiony most oraz została położona elektryka od nowa (co usprawniło wspomniane poniżej wycieraczki:). W sezonie zaliczona podstawa PC i Gryźliny:
![](https://www.capri.pl/files/u/a/7/4f74292d16ca7.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/1/4f74292d23bb1.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/0/4/4f74292dc1b04.l.jpg)
---------------------------------------------------------------------------------
Na sezon 2012 "nowy most" dostał łożyska i uszczelniacze, do wymiany skrzynia, do regeneracji wał, w końcu założę te ramki na tylne szyby, bo nabyłem te zakichane 6 blaszek za 84 złote, nowe opony przód, łącznik kolumny kierowniczej.
W planach: SO, PC, Walne, 2xCA, zobaczymy co wyjdzie
Przed samym wyjazdem na SO tak zaczepiłem tłumikiem, że pękł kolektor wydechowy, poszła marchewa na silnik i upaliła przewody, ale dotarliśmy na zlot taunusa:)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/7/4fcdb3dbde7f7.l.jpg)
PC 2012 Zaliczone,
![](https://www.capri.pl/files/u/4/c/5024c219c0f4c.l.jpg)
Capri się sprawowało oki, jedyne co to lekkie problemy z zasilaniem na pierwszych dwóch próbach, wyszło, że fuel trap się zacinał i nie dawał na gaźnik, w wyniku czego został pominięty. Start w finałach bardzo motywujący, trzeba jeszcze tylko mniej hamować na owalu:)
Filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=hb2e7ekboMU
---------------------------------------------------------------------------------
Sezon 2013
Jak na razie zmiana wydechu końcowego, grilla, zderzaka przedniego i felg z oponami.
Zaliczone:
SO
![](https://www.capri.pl/files/u/c/8/519b2c80c78c8.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/2/a/519b2c80de02a.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/a/3/519b2c80ec6a3.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/d/3/519b2c81095d3.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/9/519b2c811a359.l.jpg)
Zdwórz i Saturday Night Cruise i PC:
![](https://www.capri.pl/files/u/e/b/51f600a3208eb.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/0/51f600a33b2b0.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/c/5201fa05c847c.l.jpg)
PS: Żadne, ze zdjęć na tej stronie nie jest moje, za wszystkie dziękuję. W razie gdyby autor czuł potrzebę zdjecia zdjecia proszę o info i niezwłocznie to uczynię.