[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | pops |
Samochód: | Ford Taunus TC I 1.6 R4 Pinto 1971 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2013-08-11 18:20:36 |
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | pops |
Samochód: | Ford Taunus TC I 1.6 R4 Pinto 1971 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2013-08-11 18:20:36 |
Chyba Ci współczuje:(
Zależy ile dał
kto pamieta ile on kosztowal ??
To chyba jednak w przypadku tego egzemplarza nie ma znaczenia. Nawet jak dałeś 1 PLN to współczuje.
ostatnio na allegro kosztował chyba 6 tysięcy, ale to ostatnio to na pewno ponad miesiąc temu.
rzułty BUC [2012-01-17 17:04:25]
Wszystko to kwestia ceny. Ogolnie auto pojawialo sie kilka razy i sa podejrzenia ze jest obrzucone obficie szpachlem ale to tylko spekulacje na podstawie wczesniejszych zdjec bo nikt go nie ogladal na zywo.
Piter go oglądał zdaje się.
najlepiej to wygląda tu tył, nie licząc przeciwmgielnego, w miarę równy i wszystkie listwy są i pas tylny wygląda na oryginał, dodatkowo cztery najważniejsze szyby ma to jest duży plus
powodzenia w doprowadzaniu go do kultury
nietykalny [2012-01-17 18:44:01]
hoho:) co ja widzę,ciekawa sprawa to coś:) a zastanawiałem co za nieszczęśnik się nim obarczył hehe
podobno jest w profilach zakonserwowany ropą z trotami:)
a co do podsufitki to trzeba jaką specjalna do modeli z zaspawanym szybrem:)
resztę komentarzy se daruje bo koszmary będą mi sie snić;)
a i nie zapomnij zainpregnować uszczelki szyb;)
Nie straszcie tak kolegi, auto jest może i jakie jest - nie najlepiej zrobione do końca ale gorsze parchy szły na klubowej i dało się, wszystko zależy od chęci i dobrej woli właściciela.
Nie będzie pewnie lekko ale zacznij od podwozia, ogólnie z zewnątrz auto nie straszy wyglądem zobacz lepiej jak trzymają się podłużnice, podłoga, progi resztę blacharki. Idź w tym kierunku póki co resztę walić.
problem tkwi w tym żę jest on po pseudo remącie i lepiej żeby ten kto robił ten remat nie brał sie za to
ogladałem to auto i wtedy byłem napalony na dziobaka ale to przeszło moje pojecie
szyber zaspawany i zaszpachlowany,drzwi nie odkrecisz bo zaspawane otwory w słupku co widać na foto,uszczelek w szybach nie ma tylko wklejone na kleju i to tak cienka warstwa że jak to teraz wyciać? w podłuznicach i progach ropa z trotami(tak mówił wtedy własciciel- że to najlepsza konserwacja)
jeśli kolega sie przyłozy to owszem custom z tego jeszcze może i bedzie
a co to te troty? jakie trolle tam siedza? chodzi o trociny czy jakie inne g.
Pewnie trociny, ale jeżeli podłużnice się zachowały w dobry stanie to nie powinno być tragedii, fakt do oryginału może nie być prosta droga ale custom-a fajnego idzie z niego zrobić w końcu to coupe.
Pozostaje tylko wierzyć że nieudolna ingerencja jest w niewielkim stopniu. Ogólnie w autach z polski zazwyczaj coś się znajdzie. O ile śruby zawiasów to pierdoły, temat szybru też można ogarnąć, to oby tylko nie było ingerencji pt. spawanie na zakładkę i pociągnięte wszystko izohan-em.
Szkoda tylko w tym wszystkim że kolega nie trafił przed zakupem tu, trochę kasy, roboczo godzin i fajny custom może z tego wyjść. Powodzenia i wytrwałości, a wszelkie info how to? znajdziesz tu. (kurde nawet się zrymowało :)
ja bym tam do zera rozebrał i zaczął od nowa :) ale wiadomo - ksy od ch---ja pana potrzeba :)
powodzenia i wytrwałości życzę. Qupeta, to zawsze qupeta ...
amator liil (EM) [2012-01-18 06:31:44]
Święte słowa amator święte. Kupa to zawsze kupa.
albo pojezdzij, naciesz sie nim a za rok, dwa zobaczysz co gdzie wyjdzie i wowczas go rozloz na czynniki pierwsze :-)
Fakt jak pisze amator coupe to zawsze coupe gratuluje nadwozia. Coz tak to juz jest ze jedni szukaja wytrwale tylko takiej budy a inni lubuja sie w kombi ;-)
raczej liczą na prawdomówność ludzi, którzy mówią "jakby był w Polsce to bym wziął" :) a ja bym chciał nawet takiego Coupe :) jakbym miał skończone Capri i miał tę gotówkę oczywiście
Polub go. Reszta sama przyjdzie, a moze raczej przywlecze sie bardzo malymi kroczkami.. ;) Gratki !
micu_ GOP [2012-08-12 22:10:50]
po roku remontowania (pozdro Uzar) wygląda nieco lepiej, zostało jeszcze trochę do zrobienia...
A co tam jest wyremontowane?
Kristoff [2013-01-22 12:00:27]
Nie no lepiej jest, choć bardziej na odświeżenie mi to wygląda, koła robią robote.
Tylko ten dach jakoś dziwnie masz coś malowanie zakończone :\.
Co konkretnie porobiłeś? Zaczyna wyglądać trzeba przyznać :)
Szyby wciąż przyklejone wprost do blachy bez uszczelek,
za to jest biały dach i nowe obicia foteli :)
Konar [2013-01-25 15:56:13]
tylnej szyby już się nie da zamontować na uszczelce, przynajmniej bez cięcia i klepania kawałka słupka dachu więc lepiej nie próbować
środek fajnie zrobiony :)
Środek fajny, ale odcięcie białego sknocone totalnie. Lepiej było robić pod oryginał, czyli tak, jak się cerata odcinała od reszty w wersji z winylowym dachem.
Tylnej szyby może rzeczywiście lepiej nie ruszać skoro Piter mówi, że na uszczelce się nie da jej włożyć, ale z tymi bokami coś by wypadało zrobić, bo prędzej, czy później wypadną.
Albo jak bozia przykazała na uszczelce, albo na kleju, tylko zgodnie ze sztuką... ;)
Wyciąć, zrobić prowizoryczny zipdruk specjalną farbą do zipdruków i wkleić na podkładzie i kleju do szyb, bo z tego, co widzę to chyba jakiś silikon był brany pod uwagę...
Lepiej to zrobić wcześniej niź później, bo szkoda, żeby się potłukły...
DrStein [2013-01-27 20:39:29]
Tyl boczne o ile pamietam to chyba sa z pleksi. A tylnia faktycznie lepiej nie ruszac, przednia tez zreszta bo w tym nadwoziu to nie przelewki :/.
To ju jest aż tak źle? Co było w tym aucie kombinowane?
rzułty BUC [2013-01-27 21:05:35]
pewnie z 3szt posklejany:)
czytajcie uważnie kiedyś pisałem na jego temat :)
problem tkwi w tym żę jest on po pseudo remącie i lepiej żeby ten kto robił ten remat nie brał sie za to
ogladałem to auto i wtedy byłem napalony na dziobaka ale to przeszło moje pojecie
szyber zaspawany i zaszpachlowany,drzwi nie odkrecisz bo zaspawane otwory w słupku co widać na foto,uszczelek w szybach nie ma tylko wklejone na kleju i to tak cienka warstwa że jak to teraz wyciać? w podłuznicach i progach ropa z trotami(tak mówił wtedy własciciel- że to najlepsza konserwacja)
jeśli kolega sie przyłozy to owszem custom z tego jeszcze może i bedzie
Piter M Wyślij wiadomość Dokładna lokalizacja na mapie [2012-01-17 21:47:21]
a co do tego co się działo z nim to nikt do końca nie wie :)
podobno sie kiedyś szopa na niego zawaliła i przez to ma taki ten dach i słupek przy tylnej szybie po gięty a koleś co robił remont to szpec raczej nie był predzej to juz jego baba hehe bo niby razem ładowali te troty w podłużnice ;)
auto jest w słusznym nadwoziu, tylko sam nie wiem czy to jego + czy - bo doprowadzenie go do użytku wymaga nielada wkładu czasu i kasy a jak powszechnie wiadomo do coupe fanty nie są tanie
owszem szyby jak kolega wyżej pisze boczne się nie potłuką nawet gdyby wypadły bo sa z pleksi
I tak bym go przygarnal :), wszystko kwestia ceny.
Kompletny w miare jest, pare dni zeby go rozlozyc na czesci pierwsze.
Po odcinac, likwidowac patenty i jeszcze super custom z tego wyjdzie.
Takie czyszczenie się zrobiło, sprzedał się?
Hubert_M [2013-08-12 10:58:47]