logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Bysiu - Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto GT 1982 "złomik"

Bysiu - Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto GT 1982 "złomik"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto GT 1982 "złomik"
Status: aktualnie posiadany (od 2011-12-01)
Aktualizacja: 2011-12-18 18:18:03

Podstrony

Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto -- remont

Witam wszystkich, tak jakoś wyszło że parę lat temu potrzebowałem dupowozu który będzie mnie woził po 300km w jedną stronę, bo tyle miałem do roboty :( . Przeglądając wtedy aledrogo.pl natrafiłem na kaprika i zakochałem się wtedy do dnia dzisiejszego jednak oczywiste było że na takie trasy ekonomicznie/mechanicznie się nie nadawał więc nabyłem Escorta RS2000 93r. którego też najpierw musiałem posklejać ale powiedziałem sobie że jak tylko moją robota będzie bliżej domu to zamienię Forda na Forda :D . I stało się Escort poszedł do ludzi a ja mam teraz co robić przez zimę i kolejne lata. Dlaczego kupiłem sobie zgniłka a nie już gotowego hmm, głupio by mi było jeździć starą fura o której nic nie wiem :) jak to ktoś mi na forum napisał "przynajmniej będzie kolejny uratowany" a i w domu mam spokój bo mnie w nim nie ma tylko siedzę w garażu i nie ma mi kto marudzić nad głową ( chodzi o żonę :P mam nadzieję że tego nigdy nie przeczyta) . Teraz tylko rozbieram i wycinam to co potrzeba na początek planuje zrobić blachę a dopiero później zabiorę się za mechanikę chociaż z nią nie jest tak źle gdyż auto jeździ do przody, tyłu skręca i nawet prawie hamuje, elektryka też prawie działa światła są, ładowanie jest radio gra tylko na desce nie wszystkie zegary chodzą ogólnie jak za takie pieniążki myślałem że będzie w gorszym stanie tylko podłoga jak u flinstonów i parę innych tam dupereli :P
Na pierwszej fotce jest widok ogólny z żoną w tle patrzącą z politowaniem na moje cacko :P Kolejne foty z cyklu co w trawie piszczy i ostatnia fota jako ciekawostka jak ta bryka wyjedzie to wjeżdża moja miłość :D
Pozdrawiam Tomek.

Komentarze

Powodzenia w remoncie, i obyś wytrwał do końca ;-)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2011-12-18 18:53:47]


Już myślałem, że kabrioleta zrobiłeś ;)

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-18 19:06:37]


No fakt ostatnie zdjecie niepoptrzebne.
Caprycha gites, paski tylko zostaw za wszelką cenę tak jak pisałem, jak lakiernik nie będzie wiedział jak to niech pozakleja je do malowania a potem wszystko klarakiem pociągnie razem z nowym lakierem. Bo często twierdzą ze sie nie da....
No to masz 2.0 GT Sondermodell (GT4) '82.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-21 09:01:48]


No właśnie z paskami jest problem gdyż już nie trzymają swojej barwy :( Ktoś już je wcześniej zeszlifowywał i teraz widać bazę lakieru a nie paski :(. Myślałem o tym aby zerwać i namalować na nowo ?? chyba że ich nie zrywać i tylko je podmalować. Bo naprawdę będzie głupio to wyglądać jak przyjdzie nowy lakierek a paski będą wyblakłe i w różnych kolorach :(

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-21 12:38:52]


A to one są malowane? Nie da się takiej nalepki dorobić i przez bezbarwnym ja przykleić?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-21 13:17:45]


Chodzi o to że to nie jest malunek tylko oryginalne jeszcze naklejki :P i chyba je tylko odmaluje i na to klar pójdzie.

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-21 14:46:10]


kiedyś identyczne Capri widziałem w Warszawie kolor i paski miało takie same

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2011-12-21 15:24:50]


poszukaj na ebay.uk. jest tam gośc który ma w ofercie np. szarfy S na bok do Capri. może ma i te paski

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-21 16:27:41]


Raczej wątpliwe - Anglicy reprodukują do wersji które były u nich - S-kę , Laser i Injection .... to najbardziej popularne -- no i sporo napisów na klapę zależnie od pojemności silnika ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-21 17:24:20]


Autko teraz jest rozebrane i i podłoga pocięta jak u flinstonów :P troszkę wolno mi idzie robota bo tylko w soboty i niedziele mogę przy nim dłubać. W tym miesiącu postaram się wspawać progi i przewrócić go na bok bo teraz to cała konstrukcja chyba trzyma się tylko na samym dachu. Plan jest taki aby do wiosny zrobić blache i malunek poźniej niestyty mnie nie bedzię przez pól roku wrr a na nastepna zime przjżeć zrobić sprawy mechaniczne. Dodaje też linka z paroma fotkami w trakcie rozbiórki
https://picasaweb.google.com/114948781236793647395/DropBox?authkey=Gv1sRgCKqxn4Sx0-Lf7AE
Pozdrawiam.

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-01-02 11:24:02]


TROCHĘ roboty masz ale dasz rade :)
Moja trójka była podobnie zżarta jednak uniknęła huty
Powodzenia

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-01-02 14:18:51]


Powoli robota idzie :P Dorze, że udało mnie się kupić tutaj na forum prawie ćwiartkę samochodu bo rudzia nad nadkolem tak poszła że jak bym kupił reperaturke to bym musiał jeszcze wstawki dorabiać + wewnętrzne nadkole a tak to za jednym zamachem jest zrobione nadkole wewnętrzne i zewnętrzne :P

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-01-07 13:26:55]


Powoli robota idzie do przodu :D. W planach mam wyjechać swoim złomkiem na majówkę czy się uda zobaczymy :D Teraz mam pytanko czyszcząc most znalazłem oznaczenie 3,44 dobry to most? tzn czy wytrzymały bo nie robię sportówki tylko jako niedzielne autko jak nim jechałem to nic nie wyło i zastanawiam się czy rozbierać dla przeglądu czy też nie :D kolejne pytanko odnośnie spoilera czym go odnowić? bo jak wam wiadomo jest taki kawałem gumy pomieszany z gąbka ten materiał jak zwał tak zwał ale odświeżyć go warto :P

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-03-25 20:50:41]


1. Most seryjny. W 2.0 właśnie takie były. Zdjąć dekiel, spuścić olej, założyć dekiel i zalać nowy olej. To wszystko.
2. Spoiler natłuścić plakiem lub czernidłem do opon.
3. Blacharz geniuszem nie jest (zakładka i ciekawy kształt łatek), ale co zrobić. Zdejmowaliście w ogóle błotniki przód?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-03-25 21:22:22]


Spoiler jeśli jest zgniły w środku to lepiej go od spodu rozkroić, wstawić nową szynę i posklejać - tak sądzę. Z wierzchu możesz go prysnąć po prostu czarnym lakierem w sprayu, efekt jest super.

Co do mostu to lepiej zrób mu porządny przegląd bo jak tylko wymienisz olej to możesz któregoś razu stanąć podczas wycieczki. Mostów jest coraz mniej a nowych bebechów do nich nie ma. Prosta zasada - lepiej zapobiegać niż leczyć.
Generalnie 3,44 to jest dobry most i niemal najdłuższe przełożenie ( były jeszcze 3,22 i 3,09 przy silnikach V6 - więcej na forum i w dziale garaż).

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2012-03-25 21:32:56]


W moście nie ma nic do przeglądania - zmienić olej i uszczelke pod deklem i śmigać ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-03-25 22:11:30]


Tak własnie czytam o tym przeglądzie mostu........?!?!

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-22 19:29:23]


Most raczej sprawny, po zdjęciu zęby wszystkich zębatek były nie naruszone i luzów żadnych też nie stwierdziłem :D uszczelka + olej zmieniony. Teraz zaczynam juz powolne składanie autka :D
Mordka już jest :D

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 19:31:56]


W końcu śmiga YEAAA :D
Teraz pozostało już tylko małe picownako, plus wymiana lusterek bo mam jakieś od FSO :P
Ale jest już OK jeździ do przodu tyłu skręca i nawet hamuje :P Jak go troszkę podpicuje i wyczyszczę cały syf warsztatowy to zrobię mu jakaś lepszą sesje foto :D Dziś nie było na to czasu, bo zrobiłem nim mały objazd po rodzinie i znajomych w sumie na 120km nawet "nie zakaszlał" :P
Najsmutniejsze jest to, że mam tylko tydzień czasu na zabawę z nim i wyjeżdżam na pół roku wiec będzie stał w garażu gdzie od czasu do czasu tylko żonka odpali no może na zakupy nim podskoczy :(

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-06 22:23:09]


wygląda 30 lat młodziej :)

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-06 22:26:13]


ładnie ładnie:)

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-07 11:37:25]


Fajny fajny, gratuluje końca remontu:).
Jeśli chodzi o most to jak najbardziej trzeba/warto by sprawdzić zabezpieczenie ośki satelit lub wymienić je na nowe(camaro powinien mieć). Jak ktoś palił laki i nie szanował autka to może być bardzo blisko kiedy ta ośka sie wysunie podczas jady i zmieli most...

Ja miałem tak w swoim capri i pewnego razu most podczas spokojnej jazdy sie rozsypał właśnie przez to zabezpieczenie...a był idealny i cichy:(.

pzdr.

Kilgore [2012-05-07 11:47:21]


Szkoda, że naklejek nie odwzorowałeś tak jak powinny być. Poza tym ładny.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 13:42:56]


Remoncik jeszcze nie jest jeszcze do końca skończony :P ale można już nim śmigać i to mnie cieszy. Faktycznie paski nie wyszły jak powinny lakiernik nie dał rady ich zrobić tak jak powinno być ale już w trakcie malowanie nie chciałem go zmieniać tym bardzie że czas mnie goni. Teraz nim tydzień pośmigam i daje go do garażu :( na następną zimę zabieram się za silnik i inne tam duperelki mechaniczne.

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 18:59:20]


Ps. jak zrobić nową stronkę z autem a tą stronkę z remontem zrobić jako podstronę??

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 19:08:56]


Wejdź w swoje konto i dojedź do "utwórz nową stronę"

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-07 19:12:25]


lustra jak najszybciej zmienic i bedzie malina:)

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-07 19:22:43]


dobrze ze smiga a ze cieszy nie ma co sie dziwic :D
ale lusterka pasztetowe sa, nie do tego auta :)

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-07 20:08:15]


Paski są malowane czy wyklejane?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 20:31:53]


: "Wejdź w swoje konto i dojedź do "utwórz nową stronę" "


Tylko prosze bez takich rad ---- ten guzik nie służy i nigdy nie służył do tworzenia stron aut ....

Jeśli chcesz utworzyć podstronę z remontem to : wchodzisz na stronę swojego auta i u góry klikasz [Utwórz nową podstronę] następnie metodą Crtl C , Crtl V wklejasz opis z remontu na podstronę --- i na nowo ładujesz zdjęcia (mogą być uprzednio zapisane gdzieś na dysku te ze strony głównej) .......... Niestety komentarzy nie da sie przenieść ....


Na nową stronę główną nanosisz nowy opis i nowe zdjęcia i gotowe .....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 21:12:50]


Dred - paski są malowane, na bazę a na nie bezbarwny poszedł
MikeB4 - niestety już posłuchałem się poprzednich rad :(

Bysiu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 22:27:53]


I tak musisz zrobić tak jak Ci piszę bo tamtej strony nikt nie włączy ;-)))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-07 22:35:46]


Fakt, przepraszam za to. W dziale konto tylko zgłaszałem do aktywacji, a podstrone robiło się na stronie auta... ;/

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-07 22:37:09]


No ale te twoje paski nowe to juz nie to samo, dla laika moze byc ale jak dla mnie kaszan zeby nie powiedzieć kaszana.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-12-13 09:58:29]