logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Hasta - Ford Capri Mk III 3.5V8 1981 "UNWANTED" » blachara;) cz2 X-Pack custom prodżekt!

Hasta - Ford Capri Mk III 3.5V8 1981 "UNWANTED" - blachara;) cz2 X-Pack custom prodżekt!

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Hasta
Samochód: Ford Capri Mk III 3.5V8 1981 "UNWANTED"
Status: aktualnie posiadany (od 2011-10-27)
Aktualizacja: 2012-08-02 07:57:03

Narazie tylko fotki z przebiegu prac


------------------

12.04.2012
JaMan rzeźbi a Witan konczy pas tylny






ostatnie szlifowanie... to juz naprawde koncowka blachy



Jutro ostateczne pasowanie elementow i klejenie przednich x-pack-w

----------------------------------
19.04.2012
tyl juz praktycznie zrobiony jutro zrobie fotki aparatem a nie telefonem...;)
załozeniem bylo tak zmodyfikowac x-packa zeby nie poszerzał krawedzi tyłu i zachowac orginalne obłości kapcia



teraz JaMan walczy z przodem



ma wyglądać jak orginalny błotnik tylko szerszy
-----------------------------------------------------
20.04.201
Angole sie nie popisali i trzeba poprawiac



tylne nadkola

i z nowu poprawki po fabryce





----------------------------------
02.08.2012
tak wygladal ponad miesiac temu




Komentarze

Wciąż nie moge uwierzyć....

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-08 21:47:14]


wszystko co zwiazane z tym projektem jest dla pozytywnych emocji
a jak widac tu ich brak
usuwam wszystkie posty i prosze o wiecej luzu! dla wielu tutaj stare fordy to jest pasja i rozrywka... i fajnie by bylo gdyby tak zostalo
pozdrawiam cieplo wszystkich;)

Hasta [2012-04-11 17:38:56]


;))

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-11 17:50:37]


I rozwaliłeś wszystko Artur tymi swoimi różowymi okularami! :)))))))))))

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-11 18:22:55]


w moim zawodzie jest dosc stresowo i bojowo wiec do klubu capri zakladam tylko rozowe;P

Hasta [2012-04-11 19:04:56]


żeby podtrzymać offtop...kiedy kręcimy V8 movie??? :p

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-11 19:14:25]


Jeszcze mam laki do zjarania założone... :)

Rayo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-11 19:43:33]


Bardzo dobry manewr :)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-11 20:07:24]


A jak wygląda temat klapki wlewy paliwa? Zostaje ta sama tylko przykręcona do poszerzek czy ... czy jak?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-11 20:24:42]


W większości przypadków jest ta sama. W x-packu z mk2 jest z żywicy, ale w mk3 zostaje stara, przykręcona do plastikitu.

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-11 22:46:35]


a ja mam pytanie- tylko nie wiem czy to było tutaj,bo się gubię w tych wątkach-
jak to jest z tą szpachlówką epoksydową oraz żywicą. Bowiem szpachlówki poliestrowe nakładamy na podkład akrylowy lub inny, nigdy na goła blachę.

natomiast przyklejając coś żywicą, przyklejamy to do gołej blachy, czy poprzez podkład ( wtedy cała wytrzymałość zależy od tego, jak mocno trzyma się podkład).
Oglądając w TV jak robią te amerykańskie auta, widać nader często, jak nakładają całe tony zielonej szpachlówy wprost na blachę, co nie przeszkadza im potem kasować za to krocie...)

To jak to jest z tą żywicą epoksydową? Nie wywołuje korozji?

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-11 22:50:34]


lepiej późno niż wcale:
ftp://ftp.capri.pl/user/coke/GFKII.pdf

instrukcja montażu, po hitlerowsku

pzdr ;)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-11 23:00:05]


Poliestry są zdecydowanie mniej przyczepne do metalu, NIEKTÓRE epoksydy trzymają się bardzo dobrze.
Od samej żywicy epoksydowej nigdy mi nic nie zardzewiało...
Ale swoją drogą każdy element tutaj zabezpieczamy reaktywnym przed nałożeniem klejów.

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-11 23:11:49]


Dzieki cOke tak to wlasnie jest robione a przynajmniej prawie tak ze wzgledu na moj pomysl na przerobke

Hasta [2012-04-12 19:39:27]


Jaman:

"Poliestry są zdecydowanie mniej przyczepne do metalu, NIEKTÓRE epoksydy trzymają się bardzo dobrze.
Od samej żywicy epoksydowej nigdy mi nic nie zardzewiało...
Ale swoją drogą każdy element tutaj zabezpieczamy reaktywnym przed nałożeniem klejów."

Dzięki za odpowiedź, ale czy oznacza, że można nakładać szpachlę epoksydową na gołą blachę?

Pozdrawiam

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-12 22:18:55]


A ja właśnie pozyskałem kontakt do pewnej firmy w Polsce, która zajmuje się dorabianiem elementów blacharskich ale takich jak błotniki, dachy, poszycia maski. Niby nic dziwnego gdyby nie to, że dysponują ciekawą technologią, jak to gość powiedział, naciągania hydraulicznego blach na kopyta polimerowe. Z tego co zrozumiałem to tworzą na bazie dostarczonego elementu kopyto polimerowe i jakaś maszyna na to naciąga blachę. Wyobrażam sobie to tak, że blacha jest tłoczona olejem hydraulicznym, tak jakby jadąc motocyklem 100km/h bez kasku nałożyć sobie koszulę na twarz a wiatr ją dociśnie do twarzy. Pozwala to tanim dość kosztem odtwarzać większe elementy na potrzeby rynku renowacji samochodów. Jeśli to by działało jak zrozumiałem to można by... wiecie co zrobić ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-13 10:15:12]


Nową budę Capri za 5000 zł ? :-)))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-14 00:53:06]


Metalowego X-Packa za...? ;)
Swoją drogą dopinguję bardzo temu projektowi, już nawet nie tyle co za sam pomysł, co za ilość wyzwań i osób zaangażowanych w jego realizację :)
Powodzenia!

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-14 09:27:00]


Uff, przód już wygląda elegancko, fotek co prawda nie wrzucę, bo już nie miałem siły robić...

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-19 21:47:24]


To fajnie ale opowiadaj co to za pianka i co dalej? Pianka jest klejona i szlachlowana czy to jakis model czy o co chodzi, ciekaw jestem bo my to tylko spawamy a tu się jakieś technologie lotnicze dzieją;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-19 22:26:06]


na piankę pójdzie kit i będzie git :-)))

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-19 22:42:28]


Toż to jest styrodur. Ja z tego wycinam skrzydła do model ale żeby to do capri to bym nie pomyślał:D.

Kilgore [2012-04-19 23:22:44]


Styrodur, oprócz tego, że jest wyśmienty do ocieplania budynków, to daje radę przy budowie makiet i modeli.
Tutaj stosując metodę, którą ja nazywam styrodurem traconym (analogicznego do szpachlowania traconego) pianka zostanie możliwie dokładnie wyczyszczona i służy jedynie jako "chwilowa proteza" dla warstwy laminatu.
Dla smaczku i własnej uciesze dodam, że nowy kompozyt to dwie warstwy drobno plecionej tkaniny szklanej 230g/m2 przedzielonej warstwą hybrydowej tkaniny aramidowo-węglowej 165 g/m2.

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-20 00:42:29]


czizas chlopaki przecie ta pianka to tylko forma do pod wlokno. nie mowcie ze nie widzieliscie jak sie customowe elementy do furek dorabia na discovery;P

Hasta [2012-04-20 01:23:08]


Jaman.... Amen!!!!!!!!

gientki [2012-04-20 12:25:50]


Tak tylko pytam bo się na kompozytach znam trochę gorzej. Mam nadzieję że pokażecie jak to dalej się robi bo nie mam discovery ;D

Ktoś się pytał wcześniej o kolegę Gientki. Po adresie wnioskuję że to członek klubu wzajemnej adoracji ;D Nie wiem na co komu ten cyrk ale niech im będzie.

Gientki
87-205-144-139.adsl.inetia.pl (Poland)

Chuder
87-205-144-139.adsl.inetia.pl (Poland)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-20 17:45:00]


A co będzie ze zderzakiem, jak zakleicie te wnęki to belka będzie za krótka żeby to ogarnąć. Orzeł zdradź coś tam wykombinował. Nadkola jakieś będziesz zakładał? Dobrze by było ochronić to co chłopaki tak elegancko poskładali. Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, może Cie to zainteresuje. Ja postanowiłem dodatkowo chronić podwozie przed syfem wylatującym spod kół po obu stronach podwozia między krawędzią progu a podłużnicą wstawiam płyty ochronne z ABSu, lekko potłoczone aby nie drgały. Będą między przednim a tylnym kołem więc żadne kamienie nie będą tłukły po karoserii już. W połączeniu z nadkolami daje to skuteczną ochronę. Jakieś wycięcia tylko są potrzebne aby pozbywać się ew wody. Pomyśl nad czymś takim a podłogi już nic nie ruszy.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-20 17:57:54]


to ze ktoś korzysta z mojego komputera to nie znacz ze to ja. Zanim kolego zapek coś napisze sprawdź dwa razy. witan też pisze z mojego komputera w garażu i czy to oznacza ze on to ja? Co mogę polecić, zajmij się swoją praca zamiast bawić się dedektywa. Pozdrawiam i bez odbioru.

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-20 20:19:27]


Wiem wiem, ale jak się na to patrzy to nie wygląda to najlepiej, jak pamiętam inny podobnie zajebisty projekt gdzie się nawiązał pewien "klub" a potem sie wszystko wyjaśniło to było niemiło. Wy robicie zajebistą robotę, sam bym się pod nia podpisał zgodnie z zasadą że sukces ma wialu ojców więc nie potrzeba Wam takich tanich zagrywek, bez urazy, kibicuję Wam i projektowi ;D

To jak to z tym zderzakiem będzie?
;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-20 20:48:14]


tu wisla jak mniwe słychać !!!! odbiur!

a tak nawiasem ja to ja, a nie chuder.... i nie jest to żadne kółko
................................................... i fakt korzystam w garażu z tego samego komputera.......:-) .<":>?"][.;"}/'>"?];/.'; bez odbioru!!!!!

Ps. i bez urazy naturalnie ......

gientki [2012-04-20 22:04:32]


obiur - błąd ortograficzny.....sie pisze odbiór.....hehhehehhe

gientki [2012-04-20 22:06:36]


...i coś mi żre litery hmmmy :-)

idę sobie bo mam już dość....

gientki [2012-04-20 22:08:15]


Chłopy wszystko fajnie jak się pomaluje i poszpachluje.
Ale to przednie łatanie i tak popęka po 2,3 latach a jak będzie na co dzień użytkowany to szybciej...

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-20 22:09:25]


no to wtedy ...złapiemy Jamana i....
może nie będzie tak źle, bądźmy dobrej myśli oryginalny x-pack( ten biały 2.8 Kobyszowy...), po tylu latach trzymał się nieźle, też miał sporo połączeń.

Na tym jest tego kilka warstw i ostatnia jakaś super hiper.....
Jaman mówił że pachołki i śmietniki będzie można przestawiać.....

gientki [2012-04-20 22:14:47]


łe kurde! to moją fure też fachowcy z diskowery musieli robić tylko pianki nie powyjmowali ;P

bad ass boy [2012-04-20 22:16:30]


jak masz taką montażową do okien, to jest ta ekstra i jej się nie wyjmuje hheheh

gientki [2012-04-20 22:21:01]


Po namyśle zostawiłem nieco pianki pod spodem i dałem jeszcze dwie warstwy szkła od środka, żeby taki kompozyt sandwiczowy się zrobił.
ta warstwa kevlaro-węgla jest właśnie po to, aby ciężko to było połamać.
Włókna aramidowe mają wyśmienitą udarność, ciężko to rozerwać, nawet po połamaniu.
Na wierzch idzie szpachlówka szkutnicza, epoksydowa z włóknem szklanym, na zdrowy rozum dnem łodzi non stop o coś walisz, więc tu się sprawdzi.
Ogólnie mam takie przemyślenia, że takie błotniki 3 razy łatwiej naprawić niż blaszane, które trzeba klepać, lub wymienić. Zajebisty materiał po prostu.
Oczywiście mówię o odpowiednich materiałach, a nie zestawie naprawczym ze stacji benzynowej..

Zapek, co do nadkoli to dobry pomysł jest, teraz aż się o to prosi, aby coś tam wstawić, zresztą parę osób już ma dopasowane od innych aut i wygląda to nie najgorzej, w tych wypaśnych customowych prodżektach trzeba tylko pomyśleć o chłodzeniu hebli.... :P

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-20 22:34:05]


Ten Kobyszowy ok. roku 2001-2002 był już popękany strasznie. Nawet było widać wniektórych miejscach nity na błotnikach na zewnątrz.
Oryginały niestety sam w niemcowni sprawdziłem też są popękane po tylu latch choć są w oryginale.
Taki urok X-Packa.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-21 08:52:26]


Nie ma się co przejmować, wytniecie flexem szczelinę i będzie ok.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-21 09:54:37]


ostatnie zdjecie powala :]

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-21 09:58:37]


łodzie nie pękają same, wiec błąd montażowy, brak wzmocnień połączeniowych, itd
niektóre USA samochody mają błotniki przednie z blachy tylko ranty do mocowań z nadwoziem błotnika. Można zrobić tak, że nie będzie pękać, ale na tym etapie, to już chyba za późno.

zenonDWR [2012-04-21 12:24:59]


Kiedyś byłem w firmie Galeon, mój szef zamawiał tam łajbę i widziałem jak chłopaki robią kadłuby. Dlatego nie pękają bo są monolitem, to po raz a po dwa ten monolit ma za 30mm grubości jak nie lepiej i jest z żywicy epoksydowej nanoszonej maszynowo, żeby szybciej było pewnie.
Też teraz pasujemy plastikowe błotniki do Capri i faktycznie człowiek się nie stresuje że szczeliny flexem może sobie zrobić i do tego nikt nie powie że to fuszerka ;D

A z czego były robione oryginalne Xpacki? Czy był to też taki kompozyt? W sensie włókno szklane i żywica? Bo mogły to być też elementy robione na wtryskarkach, dokładnie jak dzisiejsze błotniki w niektórych samochodach czy owiewki w motocyklach. Ma to o tyle znaczenie, że takie z wtryskarki robione są z polimerów zawierających wosk jak polietylen na przykład czy polipropylen i wtedy pojawia się spory kłopot w przyklejeniu tego bo w sumie do dziś nie ma skutecznego kleju na te tworzywa, można je za to spawać. Jeżeli tak było to tłumaczy popękane Xpacki made in FORD. Te które montują chłopaki są zdaje się z żywicy więc może nie będzie nic pękało.

A co by było jakby tak wzmocnić w Capri progi i całe ćwiartki razem z dachem zobić z kompozytu? ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-21 21:43:18]


wtedy taki capri zasluzylby na nazwe ulep w 100%;)

Hasta [2012-04-21 22:17:37]


Oryginalne też są z laminatu.

A ja mówię o łódkach typu sasanka, tam laminat ma grubość średnio 7mm. i jak remontujesz, to szpachlujesz tym, aby nie odpadało.

A na ostatnim zdjęciu to jakiś stalker jest:)

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-21 22:20:45]


Dlaczego zmieniliście drzwi z s-owych na indżekszonowe.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-22 08:56:40]


ostatnie zdjęcie - polska wersja: I'm the Stig! :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-22 09:27:57]


bo tamte byly S-labe a te I-dealne

Hasta [2012-04-22 13:23:56]



X-PACK-MAN;)))))))

Hasta [2012-04-22 16:15:44]


Tak trochę postapokaliptycznie to wygląda. Ktoś pamięta grę Fallout? :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-22 18:47:55]


mi to tam stalkera przypomina :)

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-22 19:14:18]


a mi takiego gościa co na rowerze codziennie puławską w kierunku mokotowa pedałuje... LOL (w takiej masce śmiga)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-22 22:55:40]


Może jakiś manifest prowadzi, np. pod hasłem "wszystkim Wam jedzie z rury"? ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-23 07:08:59]


Chuder czas na seryjna produkcję.
Jak dostanie jeszcze fele wiesz które to bedzie ku... kosmos.
No i naklejki "turbo".

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-23 08:51:52]


Jakie te fele? bo tu beda orginalne krzyże 7,5" polerowane. o innych mi nie wiadomow nic

a napis turbo? To chyba nie ten film...

Kuba chyba masz straszne cisnienie ze ten kapec nie zostal w orginale??;)

Hasta [2012-04-23 10:57:27]


Ta warstwa włókien aramidowych to ta widoczna na zdjęciach ciemna siatka pod włóknem szklanym?

Tomasz [DMI] Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-24 00:49:19]


Czarne to węgiel, kevlar jest żółty i znika w tle. Na sucho wygląda to mniej więcej tak:

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-24 09:22:51]


możliwe, że Niemcy robili x-paka na zgniłym samochodzie, miało to służyć do zabawy na 3 miesiące, jak popękało po 2 latach to i tak dobrze.
Jak tu zrobione jest solidnie to nic nie będzie pękać.

zenonDWR [2012-04-29 20:52:09]


hm... nie wiem co pisać....bedzie very good!!

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-29 21:46:28]


Długo się zastanawiałem czy ryzykowac z x-packiem szczegolnie ze nie chcialem go w orginale... Po tym co zobaczyłem wierzę w to że bedzie sie trzymało i szybko nie popeka. Oby tylko lakiernik teraz nie zniweczył całej pracy włożonej przez chłopakow

Hasta [2012-04-29 22:24:59]


Hmm jak są z Auto Spa to myślę że dadzą radę ;DDDDD Super to wygląda. Jaki kolor ???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 14:53:16]


aby nie czarny i będzie luxtorpeda :)

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-30 15:02:34]


nasza wizja biały i był by piękny :-) ale kolega Artur nie jest przekonany i chce czarny :-(

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 16:08:39]


Doskonałość zawsze miała białe szaty... Jestem za ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 16:23:05]


i ja i ja... granatnika też bym pierdyknął na biało chętnie.

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-30 17:27:09]


bedzie czarny jak smola! a jak mi sie odmieni to okleje na bialy mat albo na zloty hihi

Hasta [2012-04-30 18:32:42]


troche szkoda, jest masa czarnych capri i mi się już przejadły. wiadomo że ten będzie inny, ale właśnie ta inność powinna być też podkreślona jakimś fajnym kolorem, chociażby właśnie biołym.

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-30 19:03:50]


A nie myślałeś nad jakimś połączeniem białego i czarnego?

Na przykład pasy jak w Camaro z linku poniżej:
http://autokult.pl/2010/08/17/kontynentalne-klasyki-chevrolet-camaro-ss
albo ten Camaro z końca strony z linku poniżej:
http://www.anythingaboutcars.com/pony-cars.html
lub takie coś:
http://www.worldcarfans.com/109032018015/mr-norms-super-challenger-and-super-cuda/lowphotos#0

Takich przykładowych zdjęć pokazujących połączenie tych dwóch kolorów na aucie, jest w sieci od metra.

BARTEK#1925 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-30 20:51:37]


stratosilver byłby miodny....

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-01 20:44:52]


czy są jakieś postępy w pracach?

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2012-06-05 22:42:16]


no właśnie bo cały dzień dzisiaj myślałem co sie z tym capri dzieje

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-05 23:12:53]


aktualnie przechodzi proces przygotowania do pod lakier a następnie będzie lakierowane,

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-06 06:14:28]


generalnie projekt jest w czarnej DUPIE!

Hasta [2012-06-12 17:46:18]


Ojjj co się stało? Chyba że owa dup.. to ksywa lakiernika to o więcej nie pytam ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-12 18:27:31]


Czarna dupa to pewnie warsztat lakierniczy

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2012-06-13 00:16:25]


chcialbym:(
czarna ... to znaczy ze nie wyjedze w tym sezonie i koszty... ehh

Hasta [2012-06-13 08:50:37]


wiele osób Ci kibicuje - dasz radę !

Człowieniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-13 09:36:41]


Głowa do góry, jak na Gryźliny nie zdążysz, to Puchar jeszcze przed Tobą ;)
Projekt jest konkretny, to i wszystko w okół rośnie wykładniczo (wydatki, wk***ienie, itp.) a ilość czasu jak zwykle odwrotnie do kwadratu wk**wienia :)
Jak zwykle w takich momentach przypominam o nieśmiertelnej i ponadczasowej ankiecie dla przyszłych posiadaczy Capri...

http://www.capri.pl/club/survey

:)

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-13 12:04:00]


A na klapce "To Do List" ;-)?
Powodzenia w dalszych pracach!

konrad.s Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-08-02 11:13:21]


Weź się gościu skup i skończ projekt :). Albo pierdolnij to to w szarym podkładzie. Mój i Twoj x-pack przyjechały razem, ale Ty masz więcej możliwości. Po tym co zrobili Chuder i Jaman, nawet jak wyjedziesz bez szyb i lamp, zrobisz furorę. Skoro ja sam prawie pospawałem i polepiłem ubogą wersję takiej kupy mając na karku budowę domu i -2tygodniową córkę, to Ty powinieneś od pół roku palić laka na każdych światłach od Bodycha po Grochowską.

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-12 00:22:38]


albo chociaż dookoła Tesco na Połczyńskiej ...

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-12 10:36:59]


ja to bylem skupiony... i masz racje powinienem juz dawno palic gume;)

Hasta [2012-08-12 11:36:09]


a ja sie przejmuje klopotami z x-packiem u siebie:)))))

Hasta [2012-08-14 23:34:43]


a po co te X-packi? Capri samo w sobie i tak jest ładne....

Mungo Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-15 09:48:08]


Położyć czarny lakier na zwykłym, używanym samochodzie, tak aby po roku nie dostał fal Dunaju, to już wyzwanie dla lakiernika, a tu jeszcze dochodzą poszerzenia itp. Lakiernik ma obecnie dość karkołomne zadanie, więc z wyśmiewaniem że jeszcze nie skończone itp. to najlepiej dać na luz.
Biały się nie podoba ;-)

loko [2012-08-15 12:12:38]


Nie dziwie się, że tak pocięte. Te błotniki pasują do budy jak ręcznik do ryby.
Artur, czy w miejscu styku błotnika ze słupkiem masz jakiś dystans? Czy błotnik jest po prostu przyklejony do słupka? Miejsce zaznaczyłem na fotce. Pytam, jak przyłapie ten fragment błotnika bezpośrednio do słupka to drzwi wystają na dobry 1 cm. Zarówno po stronie z nowym wspawanym słupkiem, jak i po stronie ze starym, oryginalnym, zardzewiałym, więc złe wspawanie odpada.

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-16 08:13:04]


Ehh, w sumie na zdjęciu 15 i 18 znalazłem odpowiedź :)

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-16 08:20:21]


No dokładnie, trzeba było to zalepić.

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2012-08-16 14:06:44]