[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | rzułty BUC |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.9 24v 1979 "Kosford" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2011-01-30) |
Aktualizacja: | 2017-12-16 13:09:44 |
Bracket to połowa sukcesu jeśli chodzi o moda GTR 260, nie doczytałem co konkretnie w jakich rozmiarach potrzeba, więc wymieniam co ja użyłem do swojej modyfikacji:
- zaciski od "zwykłego" Scorpio, nie mogą być od Coswortha
- dłuższe szpilki kół - 12x1,5, długość 62mm (mogą być nawet ciut krótsze okazało się), średnica radełka 13mm,
- 4x śruba imbusowa 12.9 M10 o długości 30mm i 4x 12.9 M12 + grube podkładki 2-3mm,
- trzeba stoczyć piasty,
- tarcza hamulcowa od Sierry - koniecznie z odsadzeniem 58mm - uważać, bo są także takie 53mm,
- ja zastosowałem elastyczny przewód hamulcowy o długości 40cm z forda escorta kombi,
- pierścienie centrujące 63,4-58,1.
Na rysunku bracketu, który krąży u nas na forum jest błąd. Między dziurami na śruby M10 powinno być 82mm, a na rysunku stoi 72mm.