[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | MikeB4 |
Samochód: | Ford Capri Mk Ia brak silnika XL 1969 "Krokodylek " |
Status: | aktualnie posiadany (od 2002-12-03) |
Aktualizacja: | 2009-09-29 11:48:24 |
2008 - auto stoi jak stało - ale powoli przygotowania trwają
Zostało przerejestrowane - narazie na białe blachy - później się zobaczy co z tym będziemy robić .... ;-)
- jest wreszcie upragniona jedyna pasowna do projektu kierownica (ebay 200 euro)
- są jakies fotele - nawet 5 sztuk (2 miałem + 350 zł za kolejne)
- są boczki drzwi (coś było + prezent)
- nowe uszczelki drzwi, szyb, bagażnika itd + nowe kliny (sporo funtów - ponad 600 zł)
- są przednie błotniki (jeden nowy blaszak, ale szkoda zakładać i dwa laminaty - 140 euro + 200 zł )
- są amorki gaz-shock na przód (600zł)
- są amorki red cup na tył (parenaście euro)
- są nowe lusterka (200zł)
- są ładne tylne lampy z odnowionym chromami (parenaście euro + 100 chrom)
- są NOWE zderzaki z ebay.de ;-) (125 euro za oba !!! megaokazja ;-P)
- są lampy H4 z garnkami kierunkami i ramkami - jest też nowa ramka i jakies różne skompletowane przez lata (200z)
- są felgi mattig 7x13 do niecnych celów na tył ;-))) (160zł)
- jest nowa pompa hamulcowa ze zbiorniczkiem - wszystko od 2.8i (450 zł)
- są poliuretanowe gumy (300 zł)
- są tłoczki i reperaturki do zacisków (220 zł)
- są nowe przewody hamulcowe miedziane Hella (100 zł)
- jest jakaś wiązka od mk3 - zobaczymy co sie stworzy
- tylne bębny + tarcze kotwiczne od mk3 na dwustronne cylinderki (razem z wiązką 300 zł)
- jest dobry resor (jeden był złamany i auto stoi na desce nad mostem) (120 zł)
- jest piękna lekka maska przednia bez szpachli (200 zł) i rezerwowo maska z garbem od mk1a
Oczywiście jest silnik , skrzynia , kawał wału napędowego , most od 2.3 żeby przeżył, nowy układ wydechowy bez środkowych rur za kolektorami - które i tak trzebaby skrócić (wszystko kosztowało około 4000 zł) - w planach jeszcze sucha miska , albo kombinacje z przekładnią kierowniczą bo nie chcą się pogodzić ze sobą.
- jest chłodnica z wiatrakami od 2.0 DOHC - oby dała rade ;-) (250 zł ?)
- jest tylny niewycięty górny pas od Mk1A żeby wstawić w wycięte (grrrr) większe otwory na lampy w pasie nie ruszając fabrycznych zgrzewów - w tym jedno gniazdo dobre - drugie nie ;-)) (prezent)
- są śliczne lampki w tylny dolny pas - jedna nowa - druga względna (ok 200 zł)
- jest ładna atrapka, tylne plastikowe lampy i były przednie (65 euro)
- są ładne znaczki XL w wieńcu na przednie błotniki i jeden emblemat (80 zł + kilkanaście euro)
- są boczne listewki aluminiowe - choć nie wiem czy wszystkie (dokupione za parenaście euro do tego co było)
- jest 6 zegarów od v6 z całą dechą - pozostałość po poprzednim Capri
- jest środkowa konsolka czarna od GT (50 zł)
- są dekielki do rostyle, brakujące nakrętki kół, dwa znaczki Capri na tylną klape w raczej kijowym stanie (parenaście euro + 30 zł)
- od jakiegoś czasu leżały u mnie błotniki - trochę przyrudziałe - ale w bardzo ładnym stanie - stąd http://www.capri.pl/car/2626 ;-)) 800 zł
- nowy przedni pas 700 zł
- nowy tylny dolny pas 200 zł
(piaskowanie własnoręczne - epoksyd 100 zł)
No i czekam jeszcze na jedno mocowanie resora z wycinki - bo u mnie wyrwane
Szykuje się szybka akcja - tylko pogody i trochę czasu trzeba ;-))