[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Łukasz Krauzowicz |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 Cosworth 1976 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od ? do 2015-01-29) |
Aktualizacja: | 2012-02-01 16:28:51 |
Projekt ZO NARA
Witam
Po wielu próbach uzupełniam strone:
Silnik Yb 2,0 Cosworth na seryjnym komputerze L6 330kM ile było naprawde nikt nie wie i sie nie dowie z powodu awarji (patrz zdięcia) i podjecia próby zrobienia o krok dalej i wykrzesania mocy między 400-500 kM
Poprzednio w aucie było zrobine:
- Głowica poszeżane kanały i polerowane wszystkie części nowe
- Wał około 2 kG odchudzony i wyważony
- korby wyważane i polerowane (delikatnie odchudzone)
- koło zamachowe odelżone do wagi 4400g i wyważone
- 4 zielone wtryski
- doładowanie z manometru 1.8 bara
- wydech dziewiczy 63mm
- mały alternator
plan z roku 2011 psim swendem udało sie wykonać ( z powodu urwanai korbowodu u krauziego)
- puchar capri 2011 zdobyty
- puchar YTP 2011 zdobyty (silnik sie rozpadł)
dodaje kilka zdięć z 2011 r i efekt awarii z ytp 2011
Plan 2012:
Remont silnika zakupione i dostarczone do dnia 31.01.2012
-nowy wał korbowy z 2 przeciwagami na korbowód bortonpower
- nowe MOCNE korbowody
- uszczelka pod głowice WRC
- nowe panewki i kpl. uszcelek
- tłoki poszły do grafitowania i nakładania warstwy ceramicznej na denka tłoków
cdn wkrótce zdięcia z budowy nowej mocy