[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Miszek |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.9EFI V6 Koeln 1980 "Cheryl" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2010-05-24) |
Aktualizacja: | 2015-08-31 23:09:38 |
Na początek dawca
jest to Scoprio które przed trafieniem do huty miało swój ostatni występ na Wrak Race. Radziło sobie nieźle ale przebita chłodnica skończyła przedwcześnie kolegom zabawę.
Po wyjęciu z auta silnior nie wyglądał zachęcająco - był cały mieszance błotno-olejowej, dlatego niezbędny był prysznic wosokociśnieniowy.
Dalej zdjęcie osprzętu, czapek i przygotowanie do opaćkania farbą
no i długo oczekiwanie graty po proszku, przed i po obróbce.
Obróbka głowic: porting, szlif, docieranie zaworów i nowe uszczelniacze.
W końcu przyszedł prezent urodzinowy czyli wałek i anty-dive kit.
Potem był hon cylindrów i poszły świeżutkie pierścienie i panewki.
Złożenie w całość
Wyciągamy stary...i
...wrzucony nowy silnik i na razie sporo miejsca pod maską. Aż się prosi o cleara.
Na szczęście udało się zamknąć maskę:)
Założone paski, chłodnica z wiatrakiem Spala oraz chłodnica do układu wspomagania, dorobione nowe przewody wodne.
Pospawane kolektory wydechowe z kwasa, gotowe do owinięcia bandażem.
Przymiarka RS 15"
Jednak RS 16" na 225 wyglądają dużo lepiej :).
Wjechała elektryka, przepustnica, przewody paliwowe, elektryczna pompa hamulcowa ze sierry i drobnica.
Pospawany wydech 2" z kwasówki z tłumikami na zamówienie.
Po wielu zarwanych nocach auto odebrane o 23:00 dzień przed Pucharem. W drodze do Kielc była lekka nerwówka: czy wszystko sprawdzone, czy dokręcone? Dojechaliśmy
Pilotka za sterami