[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Popcio |
Samochód: | Ford Capri Mk II 1.3 R4 Kent L 1974 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2010-05-14 do 2010-08-28) |
Aktualizacja: | 2010-08-28 14:24:13 |
Podstrony
MKII z Austrii....
Historia....
Auto z lutego 1974. Pierwszym właścicielm był kierownik Serwisu/Salonu Forda w Salzburgu w Astrii. Posiadał go do 1979roku gdzie został sprzedany osobie prywatnej ale pozostał w Salzburgu. Kolejny właściel odstawił auto w 2002 roku. Dwa tygodnie temu auto zostało sprowadzone z Austrii do Polski gdzie jestem jego pierwszym właścicielem.
Dane techniczne...
Ford Capri MKII wersja L
Wyprodukowany w lutym 1974 w Koloni
Silnik 1300 R4 OHV "Kent"
Gaźnik Ford 1V (Motorcraft 1250)
W dniu zakupu kosztował 9,855,- DM
Jest to najuboższa wersja. Z opcji dodatkowych ma tylko podgrzewaną tylną szybę.
Link do Dekodera Konara (Dzięki za stworzenie czegoś tak fajnego)
http://tkonarski.com/fordopedia/bodyplate/fill/KPIUISnIeIBIGIJIkIHIJNINaPYIERVZFkN2KHNINk1NFN6IkNDn3gINnINnIPIDI
Kilka słów o aucie...
Samochód do remontu blacharskiego. Nie widać na nim żadnych wcześniejszych (poważnych) napraw. Korozja w typowych miejscach nie mniej jednak podłóżnice , podłoga, słupki w zaskakująco dobrym stanie.
Auto kompletne.
14.05.2010 - zakup i transport auta
, , , , , , , , , , , , ,
16.05.2010 - oględziny. Silnik odpala po wlaniu benzyny przez gaźnik. Elektryka działa. Lekka polerka lakieru (niezastąpiona pomoc Eddiego - Dzięki!!! ).
, , , , , , , , , ,
21.05.2010 - Po wyczyszczeniu gaźnika ,wymiany uszczelki pod nim silnik chodzi. Odpala od strzała. Chodzi równo nie klepie. Nawet jako tako jedzie :). Skrzynia, wał bez większych luzów. Układ chłodzenia szczelny (zalany płynem). Wydech puszcza. Lekko zastane hamulce. Elektryka działa poza wentylatorem nadmuchu. Radio gra. To wszytko po 8 latach postoju...
11.08.2010 - po dwóch miesiącach postoju auto odpaliło bez problemów. Małe mycie i dokładniejsze oględziny.
, , , ,
28.08.2010 - SPRZEDANY