logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » ITI - Ford Capri Mk II 2.0 V6 Koeln S 1977 "d'Capri"

ITI - Ford Capri Mk II 2.0 V6 Koeln S 1977 "d'Capri"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: ITI
Samochód: Ford Capri Mk II 2.0 V6 Koeln S 1977 "d'Capri"
Status: aktualnie posiadany (od 2009-12-20)
Aktualizacja: 2011-06-19 22:55:09

Jeden rzut monetą ....... i oto jestem włascicielem MK II

W dwóch słowach historia mojego d'Capri:

Szukaliśmy z narzeczoną samochodu zabytkowego, którym można by było pojechać do ślubu, niestety ceny wynajmu takich autek są chyba z kosmosu, postanowiliśmy kupić własny zabytek żeby nim pojechać nie tylko do ślubu.
Ten temat podłapał mój brat z Żoną i wspólnie rozpoczęły się poszukiwania maszyny godnej zainteresowań. Ja chciałem Mustanga - ale portfel skutecznie mi odmawiał. Pewnego dnia dobija się do mnie brat na komórę i mówi że wysłał linka na gg i, że jak będzie trzeba to ze mną pojedzie po to cacko. Po pracy pierwsze co zrobiłem to zasiadłem do kompa aby zobaczyć cóż tam zostało upolowane. Na ogłoszeniu 3 zdjęcia, krótki opis i atrakcyjna cena. Pokazałem lepszej połówce, a ona że całkiem fajny, ale.....
Zdecydowani nie byliśmy więc rozpoczęły się poszukiwania monety, w portfelu była tylko Chorwacka o nominale 2 kun, z jednej strony był tuńczyk a z drugiej kuna, no i padło na kunę i na Capri. Następnego dnia tel. do kolegi klubowego Krokieta, krótki wywiad i umówiliśmy się na oglądanie. Później to już tyko formalności, pierwszy rzut oka i wpadłem, zakochałem się bez pamięci, przestałem dostrzegać wady, wszystko stało się takie piękne. No i jak na razie nadal jestem w tym stanie uniesienia miłosnego.

Stan obecny....(trochę opłakany)
- silnik włożony 2,8 V6 z Granady (uszkodzona uszczelka, ciśnienie podobno idzie w układ chłodniczy) pierwotnie 2,0 V6 (mam go w częściach)
- blacharka....jak dla mnie jest ok, trochę pudru się nałoży i jak nówka będzie
- środek .... ehhh opłakany (potrzebuję namiar na dobrego tapicera w Poznaniu lub w Wałbrzychu)

Cel:
- w październiku pojechać nim do ślubu pod Warszawą
- co później to d'Capri pokaże.

p.s. Ogromne podziękowania dla Krokieta za elastyczność w sprzedaży. Damian mam nadzieję, że maleństwo już jest na świecie, że jest zdrowe, silne i daje wam więcej radości niż Capri. Pozdrowienia

p.s.2 Podziękowania dla Miśka, który zawsze stanowi dla mnie doradcę d/s techniczno mechanicznych.

p.s.3 lepsza połówka mnie opieprzyła, że jej za nic nie dziękuję więc dziękuję, że pieczołowicie wszystkie poczynania dokumentuje fotograficznie. Foty wykonane przez Ewę






20-03-2010



Znalazłem w tym aucie pod gąbką a stelażem tylnej kanapy taką kartkę i bardzo się zastanawiam na ile prawdopodobne jest, że to specyfikacja właśnie od tego egzemplarza?? Trochę się dane nie zgadzają, bo podobno to model "S" - świadczy o tym znaczek na tylnej klapie. Magiczna karteczka wyraźnie mówi, że to model "L". Jakieś porady, sugestie, opinie fachowców...?

p.s. A jaka była moja radość jak ją znalazłem w stanie nie naruszonym...:)

24-03-2010



Zdjęcie tabliczki z mojego d'Capri, różni się od Bauzettel, które znalazłem za tylną kanapą. Najwyraźniej kanapa została przeszczepiona z innego modelu.

Jak do tej pory udało mi się odszyfrować z tej tabliczki, że to model GL, nie S i nie L. Nie mogę znaleźć info o silniku. Z innych drobiazgów to:
- był w kolorze czerwonym,
- tapicerka czarna, z materiału,
- zderzaki chromowane z kłami.

Jeśli ktoś może mi pomóc w odszyfrowaniu jaki to miało silnik to będę wdzięczny.

Zdjęcie trochę mało wyraźne więc opiszę:
F CEC PS23831--GA I
EBFF 36 --- 858
56F-3--3-24-
6-8 35-A1


05-04-2010
Tak wygląda pierwszy wiosenny spacerek d'Capri
http://www.youtube.com/watch?v=QEr70SpLWZg

p.s. auto odpala, ale do pełnej "działalności" jeszcze długa droga.


Dodam kilka fotek z prac przy d'Caprim bo dawno nic się nie działo na mojej stronce.

W dwóch słowach, padła uszczelka pod kolektorem ssącym, właśnie się wymienia. Poprawiona praca tłoczków hamulców, fotele i kanapa poszła do tapicera, a pająki się piaskują.....

co będzie dalej to czas pokaże, a capri.pl to to zobaczy.




07-07-2010 r

Coraz większymi krokami zbliża się termin mojego ślubu więc autko powoli zbliża się do dnia w którym będzie nam bardzo potrzebne.

Dzięki pomocy fanom z capri.pl, m.in. Konar, Mike84 i wielu innych udało mi się rozwiązać kilka nagle pojawiających się usterek i tak już nie cieknie mi z okolic wału korbowego, okazało się że hamowanie takie powinno być, a problem leży we mnie a nie w aucie.
Jak się okazało nawet bez żadnych problemów d'Capri przeszedł badanie techniczne:):):)

Z rzeczy jakie zostały do zrobienia to:
- pomalować felgi kupione od Classa i zamontować,
- wyciąć i okleić półkę tylną,
- oddać do tapicera aby dokończył dzieła i wykonał podsufitkę (fotele już mam w pięknej czarnej skórze)
- kupić oponki na fele,

foto już niedługo.

Małe sprawozdanie fotograficzne, jak było i jak jest na dzień 17-09-2010:



Tak się prezentował w czasie naszej trasy do małżeństwa 02-10-2010 r:)


09-04-2011 - Palio przyjechał, pogadał, pochwalił, wskazał co wymaga naprawy i co najważniejsze miał cały bagażnik różności za pomocą których naprawił mi połączenia wodzików w skrzyni biegów. Trochę pomogłem bo trzymałem światło i starałem się nie przeszkadzać. Palio wielkie dzięki za pomoc, jeżeli będę mógł się odwdzięczyć to jestem do dyspozycji.

10-04-2011 - po naprawie wodzików bezproblemowo przejechane 300 km i Capri w Dąbrówce na kolejny sezon letni:)


13-06-2011 - wodziki zostały naprawione ale nie posłużyły zbyt długo:( i skrzynia kwalifikowała się do wymiany. Szybko udało się znaleźć rozwiązanie zastępcze i chyba bardzo dobrze na tym wyjdzie Caprikowi. Skrzynia kupiona od Eddiego (jak się okazuje już prawie połowa auta jest do Eddiego) została przyłożono u Dreda w warsztacie. Cieszę się, że mogłem pomóc, nawet miałem poważne zadania do wykonania:) dużo się nauczyłem, wielkie dzięki Mikołaj. Z pewnością chętnie jeszcze skorzystam z Twojej wiedzy i garażu.
Następnego dnia po wymianie trafiła się mała sesja Caprika wieczorową porą.




19-06-2011 - zachciało nam się wycieczki....

.... no i radar:(
na szczęście z poprzedniej epoki więc obeszło się bez mandatu:)


Komentarze

czesc z namiarem na tapicera gadaj z michałpoznań, albo dexterem, u michała robił wnętrze a dexterowi winylował dach, myślę ze godny polecenia.

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-31 20:03:12]


Nie wiem od kiedy to auto w posiadaniu, kiedy był ślub itp,itd. ale wiem ze nie masz znaczka capri przy S-ce :- Daj namiar na maila dostajesz go w prezencie od firmy.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-01 10:14:00]


Wielkie dzięki za prezent ale z tego nie skorzystam ponieważ posiadam taki znaczek ale w szufladzie, czeka na zamontowanie. Co do ślubu to odbędzie sie w paździrniku 2010 r, a autko posiadam od 20-12-2009. Co do prezentów to chętnie przyjmę inne gratisy....:)

ITI [2010-02-01 13:37:29]


widze znajome capri ... ;) z Borowa ... Miałem okazje sie przejechac jak silnik był swieżo po remoncie ... ładny klasyk

GreGor1988 Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-14 00:40:32]


Dokładnie z Borowa i to Wielkiego na dodatek. GreGor1988 wielkie dzięki za słowa otuchy, bo już myślałem, że takie padło nabyłem iż nie warte jest złamanego komentarza. Wielkie dzięki:):)

ITI [2010-02-15 21:33:48]


A zderzak na tył dostałeś w zestawie? I zabierz się za wymiane uszczelek zgarniających, bo leją do wewnątrz drzwi :)

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-15 21:57:56]


Zderzak na tył był w "komplecie" :) (ale oba są chyba od mkI), d'Capri obecnie czeka na odejście zimy bo nie mam ogrzewanego garażu. A oprócz uszczelek to pewnie nie jedno jest do zrobienia.

ITI [2010-02-15 22:10:35]


"Znalazłem w tym aucie pod gąbką a stelażem tylnej kanapy taką kartkę i bardzo się zastanawiam na ile prawdopodobne jest, że to specyfikacja właśnie od tego egzemplarza?? Trochę się dane nie zgadzają, bo podobno to model "S" - świadczy o tym znaczek na tylnej klapie. Magiczna karteczka wyraźnie mówi, że to model "L". Jakieś porady, sugestie, opinie fachowców...?"


Takiego znaczka na klapie nie było w Caprikach .... wersje S miały naklejki na bokach a wszystkie detale były czarne (ramki boczne, klamki , znaczki, zderzaki, grill, lusterka oraz ramiona wycieraczek).

Pozatym wersja S występowała tylko z silnikami V6 w Mk2 (a więc bazowo 2.0 V6 , w opcji 2.3 lub 3.0) ... Twój Capri miał fabrycznie silnik o pojemności 1.3 litra -- a taki był tylko w wersjach L lub GL

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-22 22:36:27]


MikeB4 widzę, że się znasz na tabliczkach może pomożesz mi rozszyfrować poprawnie tą która jest zainstalowana na moim Capri, bo okazuje się że bauzettel nie jest od mojego.

ITI [2010-03-24 18:45:30]


tu zaglądałeś? http://pl.fordopedia.org/body-plates/static

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-24 18:52:32]


Zapraszam na moją stronę z tabelką, link podał kolega brzezin wyzej - tam masz wszystkie informacje jakie udalo mi sie na temat tabliczek zebrac.

Konar [2010-03-24 19:36:41]


a jak można sobie ładnie z tego stronkę zrobić mozesz zobaczyć u mnie :)))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-24 19:44:10]


Brzezin - dzięki za linka - bardzo dużo się dowiedziałem na temat mojej maszyny,
Konar - szacun kawał dobrej roboty:):)

zastanawia mnie jednak pozycja 36 - czyli silnik - ja mam włożony 2,8 od granady, a chciałbym dowiedzieć się jaki był fabrycznie, czy znajdę gdzieś informację dotyczące tej pozycji z tabliczki??

ITI [2010-03-24 22:07:05]


Listę kodów silnika masz na capri.pl, link poniżej:
http://www.capri.pl/garage/engine-codes

Na tabliczce nie widać dobrze, ty natomiast wpisałeś w miejsce pozycji 36-37 "IE" co jest niemożliwe (litera I była nieużywania z powodu możliwości pomyłki z cyfrą 1). Podejrzewam, że jest tam tak naprawdę "LE", a to by oznaczało silnik Pinto 1600 GT z dwugardzielowym gaźnikiem i kolektorem rurowym.

Konar [2010-03-24 22:19:19]


Czyli po tabliczce widać, że było to piękne czerwone Capri GT z Pinto 1.6 w wersji na Francję z czarnym malowaniem sportowym (charakterystycznym dla GT). Coś takiego jak tu: http://www.capri.pl/image/folders/capri/mk2-d-1976-01/05

Konar [2010-03-24 22:22:05]


Konar, no to do kompletu doszła jeszcze wersja GT, oprócz S, L i GL. Teraz to już się pogubiłem:(:( widzę, że to musi być składak z przynajmniej 4 aut ;)

Co do oznaczenia to owszem wpisałem "I" bo na zdjęciu bez kompresji widać "I" ale całkiem możliwe że było to "L" więc silnik 1600 PINTO GT To skąd w papierach rejestracyjnych silnik 2,0?
A pozycja 34 - model -mówi o wersji GL - dobrze to "rozszyfrowałem"?

ITI [2010-03-24 23:04:55]


Nie ma Capri GT z 77 roku ... GT zamieniło się na wersję S w 76 roku - z tym że opcje dla GT były nieco inne niż zrobiono dla S...

GL miały tylne pasy malowane sportowo na inny kolor ... ale miały też boczne listwy

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-24 23:30:23]


Słusznie! mój błąd - w połowie 76 (a nie 75 jak u mnie) roku zniknęło GT i litera "G" w kodzie wersji zaczęła oznaczać "GL" czyli kontynuację modelu "XL" z kodem "P". Zapdetuję tabelkę bo aż w oczy kłuje ta wachnięcie o rok :) Masz więc GL-kę z silnikiem 1.6GT :)

Konar [2010-03-24 23:46:46]


no fajne czerwone 1.6GT ...tylko ze buda srebrna od v6 :D

Pytanie co chcemy się dowiedzeć, jakie auto było przynitowane do tabliczek, czy jak wyglądała ta buda jak ją wyprodukowali?
pzdr

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-24 23:46:47]


Przeciez po 75 czy 80 tez byly GT (chyba ze chodzi tylko o MKII).

Piotra Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-25 07:41:42]


Były GT w Mk3 - ale raczej nigdy nie były oznaczane jako samo Capri GT .... zawsze to była tylko edycja : np. Super GT albo GT4 .... po prostu pewne opcje o ukierunkowaniu sportowym przeniesiono na wersję S która zastąpiła GT ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-25 14:13:04]


Czy ta tabliczka ma wypukłe literki czy wklęsłe ?? bo nie widać na fotce ...

PS28xxx oznacza rok 1974 silnik to pewnie JE lub LE (ostatni znak pierwszego rzędu + pierwszy drugiego rzędu) czyli 1300 lub 1600 ........

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-25 16:42:54]


Mike, Pinto 1300 GT? Chyba nawet we Francji nie było czegoś takiego :) Co innego Kent oczywiście ale 'E' jest charakterystyczne dla Pinto przecież :) Poza tym jeśli to 1974 rok, to jednak GT, a nie GL.

Konar [2010-03-25 16:48:48]


Jeśli z kodu wersji na tej tabliczce wynika , że to GT - to silniki (przynajmniej na rynek niemiecki) mogły byc tylko 3 ... 1,6 r4 gt , 2300 v6 lub 3000 v6 ...

Co do PINTO 1300 to on w ogóle występował w Capri ?


http://www.capri.pl/capri/mk2-d-1300

1,3 kent w wersji GT jak widać występował ... ale tylko Francja i Włochy

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-25 17:56:13]


Ten samochód to jest wersja na Francję - już wyżej napisałem że według mnie to Pinto 1.6GT, w przypadku Kenta GT musiałoby być zamiast "LE", "J3" zdaje się...

Większość franuskich GT miała Kenty właśnie, żeby wspomnieć choćby "Srebrną damę" Rafała L. czy też poprzednie wcielenie czerwonego Caprika Michała Chęcińskiego...

Konar [2010-03-25 18:13:06]


MikeB4 - tabliczka ma wypukłe literki i cyferki.

Słuchajcie chłopaki, podziwiam Waszą wiedzę!!! Ale czytając komentarze nie jestem w stanie ocenić który z Was ma rację. Zastanawiam się czy może sobie nie wybrać wersji i go trochę do niej dostosować. Tak wiem to kiepski pomysł.
Ja bym się skłaniał w stronę Konara, czyli silnik 1,6GT, a co do samej wersji modelu to nie mam pojęcia. Możliwe że w połowie 76 była zmiana na "S". Obawiam się, że na 100% to ja nigdy nie będę pewny.

Dodam jeszcze, że jak miałby to być rocznik 74 to już w ogóle odpadam z tej zabawy w ciu ciu babkę.
Dodam tylko, że w dowodzie rejestracyjnym mam rocznik 77 i silnik 2,0.

ITI [2010-03-26 18:14:32]


Rocznik - to proste -- jest zakodowany w np. PS28999 - dwóch literkach ... gdzie P to 1974 S- miesiąc wg. tabeli poniżej w dziale garaż -> tabliczki znamionowe

http://www.capri.pl/garage/id-plates#dates


1977 powinien mieć GAECTx28777 - cyfry losowo wg. numeru egzemplarza, x wg. odpowiedniego klucza dla miesięcy. Jeśli jest GAECPx to wynika z tego rok 1974..

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-26 22:37:23]


Fajnie rocznik rozszyfrowany (dochodzę do wniosku, że niezły burdel mam w tym archeo).

A jakie prawdopodobieństwo, że zamiast literki "I" mogło tam być "N" i silnik: NE 2000 Pinto OHC R4 wysoki stopień sprężania (HC) GT???

ITI [2010-03-27 10:51:15]


NY predzej, karoseria jest od v6

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-27 12:28:45]


NY odpada ponieważ wątpliwości są tylko do pierwszej literki z zestawu silnikowego czyli do tego co widać na tabliczce "I" - możliwe że było to "L". Z pewnością na tabliczce widać "E" i tego na "Y" się nie da przerobić.

ITI [2010-03-27 12:49:27]


NY na pewno nie...
Sam musisz spojrzeć czy ten ostani znak w pierwszej linijce to "L" czy "N" ale mi to raczej na "L" wygląda. To, że to był pinciak to pewne ze względu na "E" w durgiej linijce na pierwszym miejscu. cOke, skąd pomysł, że karoseria na pewno od V6?

Konar [2010-03-27 12:49:41]


bo z tego co wygląda to auto przyjechało od krokieta, wiec to jest jego komora:
http://www.capri.pl/image/car/2631/84046
widać wzmocnienia od v6, aku po stronie v6....

kolorek był srebrny co ładnie widać tutaj: (wnętrze słupka a)
http://www.capri.pl/image/car/2631/74157

można by napisać ze to późniejsza mk2 bo ma światła na gajgi a nie pstryczki, ale to łatwo pozmieniać, choć z drugiej strony to po co.

tyle z fotek mogłem odczytać :P

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-27 13:08:02]


Czyli wyposażeniówka i tak jest nie z tego wozu i na tym możemy zakończyć wszelkie próby rozpoznawania wersji bo prawdopodobnie i tak nigdy nie będzie wiadomo jak ten pojazd wyglądał przed przyjechaniem do naszego pięknego kraju :D

Konar [2010-03-27 13:30:51]


A jakie prawdopodobieństwo, że zamiast literki "I" mogło tam być "N" i silnik: NE 2000 Pinto OHC R4 wysoki stopień sprężania (HC) GT???


Żadne ;-)

Silnik 2.0 R4 nie występował w Capri Mk2 oprócz egzemplarzy wyprodukowanych w Anglii ...


Karoseria jest od V6 .... więc była zmieniana lub skoro jest V6 to dostało inne tabliczki (przynajmniej tą wyposażeniową) ...... zresztą po co to rozgrzebywać ;-) Teraz masz wybór czy dążyć do oryginału tabliczki czy do oryginału karoserii :-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-27 13:31:22]


Aha - Bauzettel (ten świstek z kanapy) jest z niebieskiego Capri 1300 z 1977 roku, tabliczka wyposażeniowa jest od srebrnego lub srebrno czarnego Capri , prawdopodobnie 1600 GT z 1974 roku ;-) Zmixowano 3 egzemplarze w jednym ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-27 13:41:29]


no też to już pisałem kilka dni temu. Pomijając tabliczki wygląda na dość kompletną mkII S, tak w ogóle to to 's' + 2.0v6 + 77 wygląda dość realistycznie że tak powiem.

pzdr

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-27 13:53:40]


Dzięki za pomoc i pouczającą dysputę. Co prawda na żółte blaszki nie liczyłem ale miałem nadzieję, że dowiem się jak wyglądał na początku. No cóż jakoś przeżyję ten brak wiedzy.

p.s. niedługo będę dokumentował postępy remontowe to się podzielę fotkami.

ITI [2010-03-29 18:14:34]


To auto mojego dobrego kolegi :)
Papiery sa z innego samochodu wiec dlatego nic do siebie nie pasuje.
Orginalnie bylo srebrne z 2,0 v6. Troche spedzilem przy tym autku, przed remontem blacha nawet dobrze sie trzymala, krokiet je solidnie wyspawal, tylko pomalowal to lakiernik ktory chyba nigdy wczesniej aut nie lakierowal.
A zderzaczki z mojej jedynki przed liftem, tak jak i kierownica :)
Ehh mam sentyment, wierze ze doprowadzisz je do ladnego stanu. Powodzenia.

perwol Dokładna lokalizacja na mapie [2010-09-07 22:45:17]


Lakier faktycznie jest kiepsko położony, czyba wałkiem....
Trochę niestety parchów powyłaziło już, ale taka specyfika starych autek.
Muszę powiedzieć że wczoraj po pół roku zabawy zostało wreszcie sprowadzone do Poznania i zaczym sie nim cieszyć na całego.
A z rzeczy które zostały zrobione to m.in. tapicerka na siedzieniach w czarnej skórze, podsufitka, wymiana wahacza, hłodnicy (trochę nieoryginalan ale działa), parę innych drobiazgów, uszczelka po kolektorem ssącym itp., itd.,.....


....i oczywiście mógłby to nie być koniec, np. lakier, ale teraz mnie nie stać.

Zdjęcia pewnie zamieszczę niedługo.

ITI [2010-09-08 14:55:40]


Uchwycony dzisiaj przez szpiega w Dąbrówce:)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-09-08 16:48:35]


Nie chce być inaczej, stoi w Dąbrówce:)

I co dredzioch, kakalak nie??

ITI [2010-09-08 19:24:03]


felgi słabe....

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-09-08 19:25:33]


kurde mocniejszych nie mieli:(

a jakieś plusy? sam go widziałeś czy ktoś tu na osiedlu szpieguje??

ITI [2010-09-08 19:31:51]


kolega widział z pracy.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-09-08 20:53:25]


no pozytywna przemiana, i wnętrze fajnie wygląda w czerni z tymi fotelami

zedo Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-18 00:14:53]


dzięki za słowa uznania, niedługo galeria sie powiększy.
dodam, że podsufitka też jest nowa i ma jasny beżowy kolor:)

ITI [2010-10-18 14:52:50]


E tam przesada:)
Dużo nie pomogłem.
Twój teściu miał trochę blaszek rezerwowych też przecież:))

Pamiętaj, żeby tę prowizorkę zamienić na właściwe blaszki.... i ten nieszczęsny drut też :P


PzDr


P.S. A foorka zacnie gra na tych wydechach:):)

Palio Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-11 00:14:17]


Od nie dawna w moim posiadaniu. Zastanawia mnie ten silnik 2.8 bo na silniku ewidentne YYP, czyli 2.3... Obecnie przechodzi gruntowny remont zawieszenia, żeby wreszczie zaczął jeździć prosto ;)

michals [2018-01-22 22:42:33]


A literka na Bloku przy aparacie zapłonowym jaka jest? Taka duża A, E lub C powinna być. Wielkość około 5cm.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2018-01-22 22:47:28]


Blok wszystko przyjmie-szukaj jak napisał Dred.

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie [2018-01-23 12:10:22]