logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » bad ass boy - Ford Taunus TC I 2.0 V6 Koeln GXL 1971 » Felgi, opony, piasty, hamulce.

bad ass boy - Ford Taunus TC I 2.0 V6 Koeln GXL 1971 - Felgi, opony, piasty, hamulce.

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: bad ass boy
Samochód: Ford Taunus TC I 2.0 V6 Koeln GXL 1971
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2010-05-02 21:58:04

Zaczęło się od odnowienia felg, nowych opon 185/70 przód i 205/70 tył + dodatkowo nowe piasty, łożyska, zaciski i cała okolica. Teraz można było już jeździć. Thx dla Remona, Enka i Łukasza.

Komentarze

O, nawet poznaje gdzie to jest. Wcześniej, z 3-4 lata temu stał tam taki Taunus:

żbik [2010-05-02 23:22:37]


czarne felgi to w mój gust trafiłeś,
ale musisz zdradzić gdzie dorwałeś takie oponki 13/70/205

zedo Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-03 13:04:51]


oj zdecydowanie tak :)

rybaak Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-03 13:51:39]


Kupiłem przypadkiem od handlarza oponami, który narzekał, że nikt ich za darmo nie będzie chciał. Teraz w sprzedaży jest XDX w tym rozmiarze ale cena zniechęca. Lepiej wskoczyć na 14".

bad ass boy [2010-05-03 16:30:49]


jednak co trzynastka to trzynastka... jakoś bardziej mi się podobają :)

rybaak Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-03 18:01:34]


Trza by Romka spytać, może ma coś na zbyciu :P

bad ass boy [2010-05-15 01:19:00]


świetnie te 205/70 wyglądają
co zrobiłeś że śruby w zaciskach wyglądają tak ładnie? są nowe?

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2010-12-18 11:08:59]


Toć dla Darka żaden problem ze starego
http://www.capri.pl/image/car/3244/2844/118765
zrobić nowe :)
http://www.capri.pl/image/car/3244/2844/122748

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-12-18 11:20:48]


to jest chrom techniczny czy ocynk?
te śruby były wcześniej polerowane? wygląda toto po prostu pięknie...

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2010-12-18 13:17:23]


U mnie są ocynkowane, u Gryzia nikiel + chrom, oczywiście zanim trafiły do kadzi z tymi wywarami, były wyszkiełkowane, gwinty oczyszczone na druciance a łebki lekko przeszlifowane. I o ile szlifowanie łebków można sobie odpuścić bo to tylko bajer, to polecam unikanie oddawania do galwanizerni nieprzygotowanych śrub, nikt nie będzie ich oczyszczał bo to pracochłonne, wytrawią co się da (czasem tak trawią że śruby i nakrętki robią się luźne i do niczego się już nie nadają) i cynkują. W takim wypadku przy mocno zardzewiałych śrubach robi się kicha. Poniżej fota Gryziowych zanim poszły do gara.

bad ass boy [2010-12-19 12:39:47]