[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | JohnKa |
Samochód: | Ford Escort Mk II 1.1 Kent GL 1975 "Ferdek" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-08-22) |
Aktualizacja: | 2009-11-02 13:02:09 |
Podstrony
- 45 Monte Calvaria 2010 r. KJS
- Trening Bemowo Escort
- Remont blachy START !
- 45 Monte Calvaria 2010 r. KJS - zdjęcia od profesjonalisty !!
- Łapa resora - jak zrobić (manual)
- Zestaw transportowy
- Remont blachy finish!
- Moja filmoteka
- DETALE DODATKI DROBIAZGI
Moja przygoda z Fordem - historia, fakty i mity
Szanowni Państwo,
Pod koniec wakacji 2009 r. (nie jestem już ani uczniem ani studentem - tak na marginesie) dostałem cynk od mojego kumpla znanego w kręgu z tego, że jest łowcą starych pojazdów za 500,-. Eksponaty owe wyszukuje z różnych ciemnych garaży, szop i bud. I tak było w moim przypadku. Informacja od agenta (podaje tylko inicjały R.B.) została sprawdzona. Wybraliśmy się osobiście na działkę starszego pana.
pierwsza przymiarka
kokpit - widoczne nowatorskie czerwone wstawki
uruchomienie - po 10 latach, przeczyszczenie styków przerywacza, sprawdzeniu stanu oleju i elektryki - Escort odpalił.
otwarcie szopy
wyjazd o włsnych siłach - już wtedy mi się spodobał
cylinderki zablokowane
regulacje silnika, szukanie kierunkowskazów
tankowanie - całe 7 litrów - ma starczyć
bliska woda i kubełek pomarańczowy
zacisk zablokowany, kupa dymu i smrodu. Przerwa w trasie do domu. Pomarańczowy kubełek w akcjii. Zupełnie nie wiem jak to się stało, że go wziołem ze sobą - chyba instynktownie.
a może na złom...?
Napiszcie mi co wy sądzicie o tym co widzicie a ja postaram się w wolnch chwilach relacjonować co nowego. Pozdrawiam.