[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Wąsio |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln Ghia 1979 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2009-09-08 do 2015-08-10) |
Aktualizacja: | 2015-08-10 19:38:38 |
Podstrony
2,8i ghia.Wreszcie jakiś orginałek. :-)
Dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem Capri 2,8i.Auto zostało kupione od mojego kolegi Kefe.Jest w Chełmie od ponad dziesięciu lat ,garażowane i w miare możliwości poprzednich włścicieli zadbane.Trzyma się nieźle ,jedynie z grubsza zawiecha do roboty.Więcej niebawem.
12.12.2009
Po wymianie regulatora termiczno czasowego auto zaczeło normalnie odpalać i przyśpieszać.Zastosowałem takowy od Audi 100-samą góre.Jak ktoś ma podobny problem to jest taki sam.
25.07.2011
Wreszcie znalazłem troche czasu i kasy na caprika. Wymieniłem most na 3.09, w kolejce do montaż czekają:
-nowe, kompletne sprzęgło
-amortyzatory x4
-skrzynia n9
-felgi krzyże (muszę przepiaskować i pomalowć)
-nowe opony Fulda Y 2000+
-dystanse kół +20mm
-sprężyny przedniego zawieszenia
-tarcze hamulcowe i klocki
-parę innych drobiazgów
-wachacze przednie
-wszystkie gumy w zawieszeniach
-teleskopy tylnej klapy
-no i to co na ostatniej fotce :-)) właśnie zakupione w UK
24.09.11
Właśnie stwierdziłem że pompa wody sie wysmarkała :-/
Nie planowany wydatek
06.04.2014
Zima. Pora w warsztacie motocyklowym raczej mało kreatywna wręcz nudna. Wreszcie znalazłem parę :-) chwil dla caprika. Oprócz strony wizualno estetycznej, co mam nadzieje widać na zdjęciach zostało zrobione troszkę "tuningu" w zawieszeniach i hamulcach. Auto zostało pozbawione rdzy- trochę jednak było i porządnie zakonserwowane. W dalszym planie "turbotechnics" i szpera.
Sprzedany 10.08.2015.