[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | bon |
Samochód: | Ford Capri Mk II 3.5EFI V8 1975 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2021-02-18 23:25:27 |
Aktualnie w Capri siedzi V8 Rover 3,5 z wtryskiem "hotwire" na przepływce z wersji 3.9.
Skrzynia Mt75 z przespawanym dzwonem z RR,tarcza sprzegła(ku mojemu zdziwieniu wieloklin pasował idealnie) oraz docisk z RR by zapomnieć o ślizganiu,sprzęgło hydrauliczne z Forda Scorpio.
,,,
Dodatkowo bebechy w moście zmienione na przełożenie 3.09
Dołożona elektryczna wspoma kierownicy.
Tak to jeździ:
http://www.youtube.com/watch?v=HvayXvQeefA
Co trzeba zrobić:
Wydech,aktualnie standardowy z Capri 42mm,będzie 2,5 cala.
Łożysko w skrzyni na neutralu popiskuje,chyba dociskowe.
Ogarnięcie dolotu powietrza.
Wspomaganie-zbyt czułe przy normalnej jeździe,plan jest taki by wyłączało się po osiągnięciu około 25km/h(realizacja za pomocą jakiegoś moduliku/przekaźnika oraz czujnika prędkości za skrzynią)muszę coś wymyślić.
Stałe problemy z ciśnieniem oleju smarowania silnika(wchodzi w grę podmiana pompy z 3.9)
Prawdopodobnie maszyna zostanie zagazowana i wreszcie odwdzięczy się się właścicielowi za pracę.
Ogólnie mam nadzieje jeździć,jeździć jeździć-do puki starczy na paliwo:)
Stan na 18.02.2021
Silnik wyremontowany ,nowe tłoki- pierwszy szlif, pierścienie, panewki, wał po szlifie ,nowy wałek od 3.9, modyfikacja miski itp.
Pod maską troszkę ogarnięte, elektroniczny zapłon na Edisie8 z mapą w DET3
Preformanceowy rozrząd
Głowice nowego typu od 4.6 ze zmniejszonym stopniem sprężania
Modyfikacja dolotu i nowy customowy wydech
No i Capri zawiozło mnie do ślubu:)