[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | bon |
Samochód: | Ford Capri Mk II 3.5EFI V8 1975 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2011-09-21 13:46:49 |
Czas przerwać okres stagnacji:)
2.0 Efi(SOHC) Pinto "N4A" ze Sierry 2.0iS
Przed
Po
Zamontowana "nowa" jednostka,w dobrym stanie technicznym,wykonane:
-wymiana wałka rozrządu na zdrowszy,
-wymiana uszczelniaczy zaworowych,
-polerka gniazd zaworowych i przylgni zaworów,
-lekki plan głowicy,
-olej,uszczelki i inne mniej poważne pierdoły,
-nowe świece i przewodu WN Motorcrafta,
-nowa pompa wody.
Było troszkę problemów ze znalezieniem odpowiedniego kompa...no i z wiązką którą ostatecznie całkowicie zrobiłem sam,posiadając oczywiście odpowiednie wtyczki...ogniem nie rzygło....także,nie jest to takie trudne:)
A i jeszcze serwo.Po zmodyfikowaniu uchwytów mocujących ,udało się bez większych problemów przesunąć serwo i uzyskać dodatkowo 3mm luzu.
Silnik odpalił i po lekkich korektach.....chodzi pięknie:D Ładnie wkręca się na obroty i pracuje równiutko na wolnych...ogólnie akcja 2.0 efi do tej pory na 5.
Pozostaje jeszcze szereg ciężkich testów na "torze".
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mam trochę wątpliwości
Minusy:
-przy starcie na jedynce i dwójce...śmierdzi gumą,jednocześnie dymi na biało w okolicach mostu,
- zużycie opon wzrosło o 40%,
-kawałki jakieś gumy na tylnym chlapaczu,
-straszne zaburzenia trakcji przy ruszaniu,
Plusy:
-spalanie zmalało-przy spokojnej jeździe:)
Muszę wrócić do starego;(:)
A tak silniczek chodzi(zapłon ustawiony na oko).
http://www.youtube.com/watch?v=tAU77mODD90
------------------------------------------------------------------------------------------
Troszkę ogarnięty motor
-----------------------------------------------------------------------------------------
Serwo od Mondeo/Escorta powędrowało do przodu