[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pschemek |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1977 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-07-23) |
Aktualizacja: | 2012-05-20 22:16:34 |
Miało być "szybkie malowanie", wyszedł całkiem gruntowny remont połączony ze wstawieniem klatki.
Mistrzowski maraton PieMa - robota na cztery miesiące zrobiona w dwa.
Plus moje skromne dwa tygodnie urlopu i sporo weekendów.
Blacharka robiona oczywiście z nastawieniem, że ma się mocno trzymać, za szybko nie zgnić, ale najpiękniejsza być nie musi.
Całość zakończona naprawdę szybkim malowaniem - m.in. jeden piękny majowy dzień składający się z ponad 13h szlifowania podkładu i na koniec malowania białą bazą.
Do tej pory wymienione były:
- mocowania MacPhersonów
- pionowe wzmocnienia przy MacPhersonach
- lewe drzwi
- przedni pas
Blachy wymienione w tym podejściu:
- tylny dolny pas
- progi
- podłoga (przednie panele wstawione gotowce, tylne dorobione)
- większość prawej podłużnicy
- kawałki lewej podłużnicy
- doły drzwi
- błotniki (wymagały jeszcze sporego rzeźbienia przed włożeniem)
- kawał lewego boku za drzwiami
- tunel
- kawałek grodzi
- cała masa innych drobniejszych dziurek
Żeby nie było za łatwo, to w wolnym czasie docięte i wstawione szyby z poliwęglanu (wszystkie poza przednią).
Malowanie ściągnięte od Hannu Mikkoli.