[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | romet |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln ESSO BOB 1976 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-07-12) |
Aktualizacja: | 2014-08-05 23:18:07 |
może w tym roku uda się wyjechać z garażu :P
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | romet |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln ESSO BOB 1976 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-07-12) |
Aktualizacja: | 2014-08-05 23:18:07 |
może w tym roku uda się wyjechać z garażu :P
nono widze że sporo ingerenci w zawieche włożyłeś
ale jak patrze na ten wahacz z regulacją to nie masz obaw jakdąc tym autem?
skoro seria potrafi się zdemontowac bez odkręcania
Piter - no coś Ty... ten regulowany wahacz jest dużo mocniejszy, niż standardowy...
bartozłomero [2014-08-07 10:39:25]
nigdy nie widziałem co się dzieje z takim regulowanym ale jak widze złamany taki stalowy i patrze na unibola albo nagwintowany pręt 10mm to sam nie wiem co mysleć :) ale to tylko tak zapytałem- nauka w las nie idzie :)
tam jest chyba 14, albo 16mm ten gwint...
bartozłomero [2014-08-07 13:10:52]
walka ze złomkiem była do samego końca,, w sumie zawiozłem na puchar zepsuty samochód a wróciłem sprawnym :)
dzięki wszystkim za dobrą zabawe, teraz czas na ustawienie zawieszenia,..