[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Konrad Szyperski |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1981 "White II" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-05-01) |
Aktualizacja: | 2018-11-05 22:03:50 |
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Konrad Szyperski |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1981 "White II" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-05-01) |
Aktualizacja: | 2018-11-05 22:03:50 |
To malowanie to tak z oszczędności czy na raty ;)??
Malowanie wewnętrznych krawędzi i zakamarków ... to juz daleko - pozniej poskręcać elementy jak drzwi czy klapę i lakierować z zewnątrz :-)) Na jakie raty ?
A czyli to chodzi o to, że jak utwardzacz zwiąże, to po 2h od malowania wyjeżdża na drogę i jeździ na gotowo. Jak to godoł Pyzdra: tyz mozna :)
Chodzi o to, że malując z założonymi drzwiami i klapami łatwiej uzyskać równomierny odcień lakieru na całym samochodzie ... a przy okazji nie pouszkadzać krawędzi przy późniejszym pasowaniu i regulowaniu elementów
Chodzi o to że malowane były najpierw wnęki. Po założeniu drzwi malowany był cały. Znajde zdjęcia kolejne to dodam.
Tym bardziej ze zmieniany był kolor - choć biały/oryginalny pozostał w komorze silnika, w bagażniku i w środku.
Konrad Szyperski [2013-10-12 21:28:02]
No dobra koniec żartów bo widzę, że nikt nie chwycił :). Doskonale wiedziałem o co chodzi bo sam tak kiedyś malowałem "na raty" raz jedną stronę raz drugą :). A już tym bardziej nie rozumiem malowania samochodu z założonymi drzwiami gdzie nie ma dostępu do przestrzeni przedniego słupka, kawałka błotnika, zawiasów itp :|. Tu takiego efektu właśnie nie ma.
soczysta czerwien :) z jakiej palety ta barwa?
qbak [2014-03-14 13:29:43]
Rosso Red - paleta Ford'a.
Konrad Szyperski [2014-03-14 19:31:05]