[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Konrad Szyperski |
Samochód: | Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto GT 1975 "Black & Red" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-05-01) |
Aktualizacja: | 2018-11-06 10:10:15 |
Ford Capri MkII 1.6 GT '75
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Konrad Szyperski |
Samochód: | Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto GT 1975 "Black & Red" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-05-01) |
Aktualizacja: | 2018-11-06 10:10:15 |
hehe spoko.
Tak patrze na te blaszki WGS ale mysle ze pewnie tylko tam zarejestrowane...
Ot ja tez pochodze z gostyka choc wyprowadzilem sie 8 lat temu, to nadal czesto zagladam w rodzinne strony i tam jestem zameldowany i w gostyku zameldowana bedzie moja grandzia.. hehe pozdrawiam ziomka :
Konrad, ale nie możesz go tak zostawić. Musisz wstawić 2,9 i przód od MKIII, bo tak będziesz bardziej cool. Posiadanie kwadratowych lamp z przodu to szczyt wiochy i w oczach caprikowców będziesz uchodził za buraka.
idealnie nadaje się do kategorii "nieremontowane zabytki"... może dla odmiany go tak zostawić i nie remontować? ważne że jest oryginalny i nie "naprawiany"
michukrk [2009-05-06 10:18:39]
wiem czemu kupiłeś to capri- bo ma nie wyciętą deskę :P
Eeetam remont. Kolektor Spalin, puszka Filtra i gaznik do mnie! :)
Zombie [2009-05-07 16:15:46]
Co miało na celu zastanawiam sie malowanie filtra, pokrywy zaworów na niebiesko i oryginalnie barany w IIce GT?
Konrad Szyperski [2009-08-15 22:15:27]
W stanach też malowano silniki na niebiesko - to przecież taki charakterystyczny kolor dla Forda. GT oprócz barana ma też inny wałek rozrządu, nie wiem czy nie zawory i stąd paręnaście koni więcej niż zwykłe 1.6 ;-)
zawory tez (takie jak w 2,0) ale komory spalania pojemności takiej jak 1600