[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Bombi |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1974 "???" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2011-09-10 20:25:05 |
Capri Mk III 2,8 V6 na Gazniku ODDANY W DOBRE RECE
Witam!!!
Miłosc do tego samochodu może nie trwa od dzieciństwa, bo kochalem się w Warszawie 223 ktora tez odrestaurowalem, ale po zobaczeniu kształtow Caprika stwierdzilem ze musze go miec! Zaczelem robic wszystko w tym temacie. Jako ze nie zarabiam kokosow a i pare osob na utrzymaniu mam, wiec musialem krok po kroku dorabiac sie tego wozu.
Do oszczędnych nie należe wiec co? Inwestycje!!!
Zaczelem od Trabanta 601s (dwu-sowa) ktorego robilem przez 2 lata.
Az ktoregos dnia dostalem emalie od kolekcjonera z Finlandi. Ktory chcial kupic moj wypieszczony samochodzik. Kupil go za 2700pln, a ja za 450pln :)
Przy takiej kwocie jeszcze nie mialem szans na swoje Capri ale zaczatki finansow byly.
Idac za ciosem poczynilem kolejna inwestycje.
Trabant 1,1lpg za 2600pln. Walki trwaly rowniez 2 lata po ktorych moj Trabi wygladal pieknie w grafitowej perle czego dowodem bylo zajecie 1 miejsca na zlocie Garbusow w Sztumie:))))))
Znajac juz ceny Caprikow postanowilem Trabancika sprzedac w dobre rece! Szczeze mowiac nastepnego dnia po decyzji z bolem serca zostal sprzedany a ja bylem juz z upragniona gotowka w kieszeni gotowy do wyjazdu. Sprzedalem go za 7000pln co dawalo znikomy wybor Caprysow, ale zawsze.
Wertowalem ogloszenia i wybralem kilka najciekawszych. Oczywiscie marzylem o Mk I V6.
Ale moj Wujaszek (Guru od Fordow emerytowany mechanik 6-7 szt od Taunusa do Scorpio) stwierdzil ze 2,0 l to malo a czesci do MkI ciezko bedzie zdobyc.
Wiec wybor padl na Mk III 2,8 V6 gaznik z okolic Gdanska.
I nastepnej nocy stalem sie jego wlascicielem. Ogledziny i transakcja dokonana na stacji bezynowej okazala sie niezbyt szczegolowa. Ale nie zaluje. Mam dobra podstawe do zrobienia samochodu.
Buda w kilku standardowych miejscach podżarta ale niedziurawa, ponoć rok temu robiony byl remoncik.
Silniczek od Sierry Xr4 po remoncie sprowadzony z Niemiec.
Skrzynia 4.
Rok w papierach 1974 ;)
To tyle histori.
Zaczelem prace nad doprowadzeniam samochodu do stanu zadowalajacego ale to potrwa.
Jak na razie zrobilem/wymienilem:
Sprężyny, amorki, gumy zawieszenia, poduszki pod silnikiem, przewody WN, chlodnice, klameczki (chrom), rozrusznik (z przekladnia), swiatla przod (bo mi zabrali DR), felgi, nagrzewnice, zrobilem hamulce (swierze klocki i szczeki), alarm z centralnym, nowe wzmocnione sprzeglo.
Czekaja chromowane listwy przy szybach, niestety tylko lewa strona, prawej szukam.
Wyklepalem i dodalem pioro w resorach.
Lusterka zmienilem na chromowane lewe od Grandzi a prawego szukam.
Jak cos sie zmieni zaktualizuje strone.
No i sie zmienilo :(
Niestety skomplikowalo sie życie, straciłem dobra prace, jestem w trakcie rozwodu i chyba zaczne grac w totka bo inaczej nie odrestauruje Capraka. Nie chcę żeby zmarniał, wiec jesli ktos bylby zainteresowany zakupem, zapraszam. Zgory dziekuje wszelkim amatorom sportowych ubran z paskami i innymi fajkami! TYLKO w DOBRE rece. W końcu to członek rodziny!!!
Pozdrawiam Bombi
WALCZĘ O POWRÓT do Caprika więc, jakby ktoś miał zlecenia zapraszam.
Mam studio Fotograficzno - Graficzne w Wawrze.
Czasem w firmach szukają fotografa, grafika więc jakby co pamiętajcie proszę o mnie.
Grafika użytkowa
- od logotypu przez katalogi, reklamy, strony www po oklejanie samochodów.
Fotografia
- kulinarna (żarcie, knajpy)
- produktowa (packshot, reklamowa, aranżacyjna)
- ślubna
- chrzciny, komunie, ba nawet pogrzeby jak ktoś zainteresowany.
- moda, wnętrza itd
Współpracuję z modelkami, modelami, wizażystkami, fryzjerkami, stylistami i projektantami odzieży więc zdjęcia artykułów codziennego użytku z wykopem jak najbardziej!