[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | granadziarz_3M |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2,9 4A1 GL 1983 "PeBeeS" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od ? do 2009-08-12) |
Aktualizacja: | 2009-05-04 15:50:33 |
Postanowiłem że 2,4 jest be, C3 też jest be
i należy wypróbować zakupiony (acz nie zapłacony jeszcze) 2,9 BRC. Kupiłem go rozebranego, więc poskładałem. Głowice dałem do sprawdzenia i dobrze bo okazało się że ktoś go tak przegrzał, ze jedna głowica była skrzywiona o 0,5mm (!) a druga o 0,8mm (!!!). Przy tak krótkich głowicach to horror. Cud, że nie były popękane.
Poskładałem, ale nie byłbym sobą gdybym go nie poprzerabiał.
Ponieważ żona wydała zgodę na migomat, więc zakupiłem taki którym można spawać alu. No i zaczęło się.
Wygrzebałem leżący na stryszku warsztatu kolektor ssący z gaźnikiem od pewnego bawarskiego pojazdu. Pochlastałem kątówką kolektor od 2,9 i w/w, po czym zespawałem z tego jeden.
posadziłem na to gaźnik Solex 4a1
a ponieważ w ogródku zasadzona dawniej skrzynka C3 rozrosła się do A4LD więc wykopałem ją i zamontowałem do granady
trzeba było nieco pociachać łapę skrzyni i pospawać
Niestety mój wydech też musiałem pożegnać, bo A4LD okazała się nieco przydługa.
no i przeprosiłem z oryginałem.
Jak to chodziło można było popatrzeć na PC 2008.
http://www.youtube.com/watch?v=oKfT0Mf_gcY
Było?
tak bo to już przeszłość:
http://www.capri.pl/car/3952/2898