[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Shadow |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto Super GT 1984 "prawie3szóstki" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-01-11) |
Aktualizacja: | 2020-11-14 15:39:21 |
Przed zabawą w druciarza przyszedł czas spojrzeć na to co będzie drutowane :)
Strona pasażera.
Podłoga po stronie pasażera.
Strona kierowcy.
Podłoga po stronie kierowcy.
Tylne nadkola i boki.
Znalazła się naklejka z numerem lakieru :)
Jest jeden patencik, z którym trzeba będzie powalczyć.
14-11-2020
To już ponad 5 lat minęło jak rozebrałem capri do niewielkiego remontu. I dopiero teraz wklejam kilka fotek z info co zostało zrobione.
- połatane kilka dziur w podłodze,
- położona konserwacja,
- pomalowany zbiornik + konserwacja,
- nowe przewody paliwowe,
- nowe cylinderki tylnych hamulców, zestawy naprawcze,
- proszkowo pomalowane tarcze kotwiące i bębny,
- proszkowo pomalowane resory,
- wymienione tuleje resorów,
- wymienione cybanty mocowania mostu do resorów,
- proszkowo pomalowane: rura wlewu, kilka blach, stabilizator tylnego zawieszenia, elementy ręcznego, taśmy mocowania zbiornika,
- poliuretanowe wszystkie gumy na tylnym zawieszeniu,
- wymienione końcówki stabilizatora tylnego,
- regeneracja gaźnika,
- porządek w kabelkach i uruchomienie wszystkich kontrolek i wskaźników na desce :)
- wstrzyknięta konserwacja, progi, słupki, nadkola,
- szyny foteli pomalowane proszkowo,
- rozpórka przednich kielichów poszła w chrom,
- podłoga wyłożona matą głuszącą,
- pochromowane ramki reflektorów, części hamulców, śruby, mocowania, zamek przedniej klapy, nakrętki kół,
- wymienione podstawy tylnych kloszy świateł.