[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Shadow |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto Super GT 1984 "prawie3szóstki" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-01-11) |
Aktualizacja: | 2018-09-09 16:43:32 |
Podstrony
- "oraz, że Cię nie zezłomuję aż do śmierci"
- PC 2010 - czyli samochód gwizda, tylko kierowca pi...
- Wybudzenie - czyli pierwszy wyjazd od ponad roku...
- PC 2014 dojechał, przepłynął i powrócił
- Przedwiosenna eksploracja budy czyli zwiedzanie bud(d)ystanu
Moje drugie Capri - rocznik, o którym marzyłem :)
No i stało się, zamiast kończyć remont poprzedniego capri kupiłem capri w zajebistym stanie :). Rocznik 84 chodził mi po głowie od samego początku jak tylko zacząłem się interesować caprychami i jest.
Projekt pod nazwą "back to original", czyli wracają zderzaki, światła od MK3, oryginalna kiera itd.
Będzie zamontowany taki sam fotel pasażera jak kierowcy.
Trasę ponad 460 km pokonało bez problemu. Na autobanie nawet 140 km/h było ale więcej to już nie ryzykowałem :)
Zimę - przeczeka - na wiosnę zaczynamy jeździć :)
Póki co kilka fotek, dwa z miejsca parkowania zanim trafił do garażu :)
26-02-2009 - pojechały zderzaki do piaskowania.
28-02-2009 nie moglem się powstrzymać i capeć wyjechał na małą przejażdzkę, nieruchliwą drogą, suchą i bez soli, a tam gdzie było mokro zamiast soli było tylko błoto :)
04-04-2009 dziś capri dostało oryginalne światła i kierę, lusterko w chromie i drugie recaro :)
18-04-2009 - Przygoda z VII rajdem BGC. Numer startowy przedostatni, na mecie byłem pierwszy i mimo, że wycofałem się z rajdu na liście ostatecznie jestem ostatni :). Capri sprawowało się znakomicie.
25-04-2009 - pierwsze dwa kółka i fotka z moją ulubioną cortiną :)
23-05-09 capri dostało oryginalną rozpórkę, weszła bez podnoszenia auta do góry - czyli capri proste i się nie zlazło do kupy z wiekiem :) oraz dwa zderzaki jeszcze nie pełne, kły wymagają dopieszczenia :)
Kilka fotek ze zlotu u Marcina :) próba reanimacji Buicka udana - po ponad 3 godzinach walki auto zagadało.
16-08-2009 - Letnia sesja ze "śliniakami"
17-07-2010 - Chromu przybywaj :) - jak nie znoszę tuningu tak taki filtr zawsze chciałem mieć :)
Akcja "zaworki" przed PC2010, aż miło popatrzeć, po zdjęciu pokrywy czysto, zero szlamu, sam olej :)
28-07-2010 - GAZ WEG!!!
Auto wyregulowane na benzynie, chodzi równo jak zegarek, ze środka słychać dźwięk zasysanego powietrza przez filtr - nie jest to turbo ale syczy ładnie :)
12-10-2013 Auto dostało nowe kapciory, przód 185/70/R13, tył 205//60/R13 i odnowione felgi RS przód 6" tył 7".
13-03-2014
Ustawiona zbieżność, auto już nie ściąga na prawą.
Wypłukany układ chłodzenia.
Założone nowe koła.
Założone tylne klosze lamp z całymi plastikami do przykręcania :)
17-03-2014
Auto dostało nowe wężyki elastyczne, zbrojone.
Wymieniony płyn hamulcowy i odpowietrzone hamulce.
24-05-2014 - lepsze jest wrogiem dobrego :\ - nie ruszałem nic w capri, odpalał od powąchania kluczyka, nawet po pół roku stania bez odpalania i z kielichem w gaźnik. Jak tylko zacząłem mu robić dobrze to się zbuntował i miałem walkę by go odpalić na zimnym. W końcu się udało.
Wymieniony pasek rozrządu, po 4 pasowaniach układa się tak samo jak poprzedni.
Założone nowe wisko :) z "Hella" rodem.
Znalazłem winowajcę cieknącego gaźnika - założone nowe obie membrany, przeczyszczone dysze, sprawdzony poziom paliwa, pływak i zawór iglicowy.
Ustawiony zapłon i wolne obroty. W końcu łaskawie odpalił, zobaczymy czy jutro odpali :)
Założony wentylator elektryczny, jeszcze tylko założyć rurkę na wyjście z bloku do chłodnicy.
Wentylator z "sejczento" :) idealnie pasuje w otwory w budzie :)
Włącznik wentylatora, włącza się na 100 wyłącza na 95 stopni.
Uniwersalny przekaźnik z bezpiecznikami złożony na listwie systemowej, wpakowany w chamską puszkę elektryczną o IP54 :)
Jeszcze tylko rurkę założyć i będzie komplet.
14-06-2014
Zregenerowane zaciski hamulcowe, nowa pompa hamulcowa, nowy płyn hamulcowy, nowe klocki i zestawy montażowe, odpowietrzone hamulce i mam nadzieję, że to koniec przygód z hamulcami. Pedał twardy, łapie centymetr od góry.
09-09-2018 - koniec sezonu więc wyjechał z salonu :)