[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Mysza liil (EM) |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.8i V6 Koeln Ghia 1983 "iGła" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2009-01-06 do 2009-04-08) |
Aktualizacja: | 2009-04-08 23:37:22 |
Podstrony
Retrospekcja... czyli 10 lat minęło odkąd miałem taką samą!
Nic człowiek nie zmądrzał. Zawsze baaardzo lubiłem ten kolor. A to dlatego, ze moja pierwsza granada zakupiona niemal 10 lat (sic!) temu, była identyk - Champagne Metallic XSC 1553. Stan licznika 64000 km, przebieg ?64000 km...
Historia tutaj: http://www.capri.pl/car/3464
Pierwszego dnia po przejęciu od Wrocia (13.12.2008) przejechałem nią prawie 350 km, i nastąpiła juz drobna zmiana ;) Owiewka dachowa zamieniła sie z niebieskiej na brązową, teraz ja i mKozlowski jesteśmy zadowoleni :) Dalsze zmiany, przeglądy i wymiany bede opisywał na podstronie auta.
Uwazam, ze jest to tzw. dobra baza ;) Oryginałem 100% nie będzie napewno, bo ja sie do tego nie nadaję. Jednak z szacunku dla jej stanu technicznego, postaram sie jej nie zburaczyć.
Nie pamiętam która to moja granada, kiedyś moze to jakoś zliczę. W każdym razie jest ok. Krótko o wozie - jest to 2.8i Ghia automat z 1983 roku
- silnik 2.8i co nie wąchał gazu
- skrzynia automat C3
- oryginalne alufelgi 14'' z oponami 195/70/14 i 205/70/14
- brązowe wnętrze w welurze
- 4x elektryczne szyby
- centralny zamek
- elektr. otwieranie bagażnika
- konsolka podsufotowa z kontrolkami
- spryskiwacze reflektorów
- parę innych...
Plany najbliższe: regulacja zaworów, przerobienie świateł na przekaźniki bo szkoda wyłączników, usprawnienie sprysków lamp, wyważenie kół, uspokojenie drżącego wału i czegoś jeszcze, bo auto jedzie jakoś niespokojnie, uszczelnienie mostu i wymiana tulejki łączącej, reperaturki nadkoli tylnych, przegląd podwozia pod błotnikami oraz słupków przednich bo dywany mokre, naprawa centralnego zamka.
23.12.2008 - na wóz wskoczyły felgi RS 14'' z oponami 175/80/14.
Auto miało prawdopodobnie założone kiedyś ogrzewanie stacjonarne, tylko nie Webasto a Eberspacher. Może do tego wrócę :)
31.12.2008 - igła spotkała się z inną igłą :)
03.01.2009 - zły przebieg :) liil
Na dzień dzisiejszy wygląda tak:
29.01 - igła dostała prezent ;) Narazie nie zamontowany, bo trzeba sprawdzić czy działa. DANA USA, z epoki ;) Wyciągnięte w komplecie z innego forda :)
02.02 - pojazd uznany przez uprawnionego rzeczoznawcę za mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji.
28.03 - nie dokończony udzial w YTP na Torze Poznań :)
08.04 - odjechała do kolejnego (? hmm :P) właściciela, by dawać więcej radości :) Myślę, że będzie zadowolony.