[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | robi79-79 |
Samochód: | Ford Taunus 17M P5 1.5 V4 Koeln 1964 "tauni" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2008-11-30) |
Aktualizacja: | 2017-01-05 12:22:34 |
Ford Taunus 17M P5 1965r
Nabyłem go 30.11.2008.
Ogłoszenie wypatrzyłem na allegro i zdecydowałem się na kupno.
Nie obyło się bez przeszkód blokowały hamulce z przodu...:-( prawe przednie koło
...dym smród iskry ale dotoczyłem się do Krakowa!
Póki co stoi w garażu zamówiłem mu nowy olej Castrol GTX 15W40 świece NGK.
Do hamulców jeszcze nie zaglądałem...
W aucie ujęła mnie oryginalność nie był nigdy restaurowany oryginalny lakier tapicerka chromy pochodzenie mam do niego wszystkie faktury zakupu instrukcje obsługi z 64' autko od początku w PL od drugiego właściciela z minusów ma przerobioną instalacje na 12V i alternator....;-(
Zdemontowałem mu już trzeci stop z szyby końcówke wydechu takie wiejskie patenty... Do zrobienia mam jeszcze przewód paliwowy - lekko cieknie. Ale podsumowując jest klimat w środku fabryka zapach tapicerki...mmm wszystko w idealnym stanie! Zapytam Was o hamulce czy ciężko będzie mi dostać do niego tarcze klocki cylinderki? Gdzie szukać? Bo przód na bank do roboty... Gdzie w Krakowie można podjechać do mechanika są jacyś specjaliści od starych fordów?
11.12.08
Wymieniłem:
1. świeczki na nowe NGK
2. przewód paliwowy - nic już nie cieknie - stary był sparciały
3. zdemontowałem radio ze schowka niestety teraz jest dziura gdyż nie ma oryginalnego wnętrza glośniki pod siedzeniami równiez poszły do kosza antena także.
Brakuje mi oryginalnego pojemnika na płyn do spryskiwaczy gdyż ktoś przerobił nożny spryskiwacz na elektyczny;(
Jeśli ktoś miałbym wnętrze schowka to poprosiłbym o kontakt.
Kwiecień.2009
1.Wymienione przewody hamulcowe przód tył - elastyczne + nowy płyn i hamulce znowu działają
2.Nowe amortyzatory
3.Przeglądnieta instalacja elektryczna + nowy rozrusznik
4.Oryginalny schowek
I jego 1-wszy rajd po Ojcowie i Piaskowej Skale...