[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pająk |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1978 "zakspeed" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2010-09-13 12:58:48 |
na razie mam do dyspozycji parę różnych wałków, dźwigienki i sprężynki.
do tego chłodnica oleju z wężami i podkładką pod filtr.
do prawidłowego ustawienia gaźników przyda się synchrometer.
kolektory ssące mam do wyboru długi i krótki jeszcze nie wiem który założę.
od lat paru leżą i czekają na wykorzystanie zmęczone foresty
a do nich oprócz bbsów takie tam blaszanki
--
mam już u siebie lekkie kółka, nie wytrzymałem i w przerwie na kawę zapakowałem starego slicka na jedną felgę i wsadziłem do escorta. Myślę że będzie idealnie na moście od capri trochę szerszym od escortowego i na forestach.
--
dziś dotarł nowy rekwizyt, 4 płytkowy spiek sachs'a
--
regulowane amorki GAZ
--
odebrałem właśnie poziome gaźniki 50 z trąbkami i dźwigienkami
13.09.2010
Gaźniki zostały przetestowane w capri na ostatniej eliminacji CA Cup, robią robotę.
Przyszły dziś nowe poszerzki z UK gdyż stare były styrane życiem, k%@# mać miały być foresty a przyszły tarmacki i w dodatku 2 lewe przody i 2 prawe tyły - KLĄTWA ESCORTÓW TRWA.