[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pająk |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1978 "zakspeed" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2008-10-08 18:30:30 |
Podstrony
RS
Od czego zacząć? może od tego że kiedyś strasznie chciałem mieć escorta mkII, pamiętam jak jeździłem na szrot do ogóra, który miał takiego 1.6 ghia i próbowałem się wymienić na taunusa tc2, ale nic z tego nie wyszło, potem były inne auta itd.
W końcu sobie temat odpuściłem i nie napinałem się na zakup takowego.
Jakiś czas temu robiłem auto pośpiecha i niby taki strucel ale już samo założenie 4 halogenów z przodu robi z niego agresywną rajdówkę :D, i to mi się podoba.
I tak siedziałem, szukałem części do capri aby lepiej go przygotować na sezon 2009, myślałem co zmienić i pojawił się on.. czerwony mkII, w mojej głowie nastąpił szybki przegląd obrazków części , jednak do escorta jest dostępne wszystko a nawet więcej, gabaryty są mniejsze od capri no i jest lżejszy, więc to idealna rajdówka.
Postanowiłem spróbować.
Klik kup teraz, umawianie i wyjazd po escorta.
A teraz o nim:
-blacha była kiedyś robiona, i jest co robić.
-mechanika nie wiem w jakim stanie, jakoś mnie to nie interesuje ponieważ wszystko będzie inne, z widocznych rzeczy wydech boczny :D
-zawieszenie stan nieznany, układ kierowniczy bez luzów.
-środek nie wiem co pod pokrowcami ale świetna gałka zmiany biegów z zatopionym samochodzikiem
-lampy, szyby są , tylni zderzak jakiś lipny ale za to z przodu połówki, trochę podkorodowane ale i tak będą czarne.
narazie tyle