logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » tomma - Ford Capri Mk III 2.6 V6 Koeln 1980

tomma - Ford Capri Mk III 2.6 V6 Koeln 1980

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: tomma
Samochód: Ford Capri Mk III 2.6 V6 Koeln 1980
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2008-09-18 do 2009-12-03)
Aktualizacja: 2009-10-27 15:59:24

Ford Capri Mk III 2.6 V6 Koeln 1980

Właśnie zacząłem swoją przygodę z Capri... :) Długo o tym marzyłem i dużo myślałem aż wreszcie się stało. Teraz troche sobie pośmigam po mieście, (pewnie głównie nocami) no a potem zaplanowany remont. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Pozdrawiam wszystkich Caprowiczów.
tomekm

Komentarze

Pierwszy! :)
Wydaje się, że baza jest dobra.
Witamy wśród fordomaniaków
Powodzenia.

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-09-21 14:19:04]


Aha - zapodaj więcej zdjęć.
I zrób coś z tym buforem, co Ci się z tyłu przykleił :D

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-09-21 14:22:08]


Gratulacje, ale co ty chcesz remontować? wygląda poprawnie przynamniej na zamieszczonych fotkach :D

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-21 14:28:02]


Kolejne capri, oby ich było jak najwięcej, można by było dopieścić środek i będzie okej. Widze że masz zamontowany magnetyzer na przewodzie paliwowym :)

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-09-21 15:29:21]


Witamy!
Mam pytanie z czego ten silnik pochodzi i czy aby na pewno 2.6 a nie 2.3 lub 2.8?
pozdrowienia!

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-24 16:48:36]


dekle na pewno nie są z 2.6 ;)

michalch83 [2008-09-24 16:52:47]


podobno silnik od grenady ale pewnosci nie mam. orginalnie miał 2.3 który dostałem jako wyposażenie dodatkowe przy zakupie.
wybieram sie z autem do Chudera i moze on mnie uświadomi...

tomma [2008-09-25 19:29:05]


Witam - silnik w tym samochodzie to 2,6 litra, ale był do remontu z powodu kłopotów z częściami zamiennymi został zrobiony szlif pod tłoki z Forda Granada 2.8 więc teraz można powiedzieć że jest to 2.8 litra. Skrzynia biegów pochodzi od dwulitrówki (o ile ktoś tego w między czasie nie zmienił) pomagałem w remoncie tego samochodu, w oryginale posiadał silnik 1,6 ale to już dłuuuuga historia. Uszczelki pod głowicę były robione na zamówienie w Firmie pod Krakowem. Faktycznie silnik przeszedł remont, szlif wału, tulei szlif bloku (panewki wałka rozrządu) jeśli nikt nie zakatował to powinien być w bardzo dobrym stanie technicznym.

Grzegorz Chyła Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-20 13:43:02]


Dzięki dla Grzegorza za informacje o silniku. Fajnie się było tego dowiedzieć. Teraz będę mógł się chwalić co to ja mam...

tomma [2009-02-17 13:19:58]


Parę aktualnych zdjęć w zimowej wersji. Pod maską ciągle bez zmian...

tomma [2009-03-09 15:42:22]


Oooo! Znalazł się! Był moim źródłem adrenaliny przez cztery lata - a źródło biło mocno :) Jak będziesz potrzebował pomocy lub informacji na temat jego historii to śmiało sie odzywaj. Powodzenia.

domin [2009-08-15 20:06:23]


Czy kiedyś, z kilka lat temu, to Capri nie parkowało przy Filtrowej w okolicach pl. Narutowicza (w Wa-wie)?

PiotrekFCapri [2013-12-08 00:11:04]


Ja go tam nigdy nie parkowałem:)

tomma [2013-12-08 00:24:12]