[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | consul gto |
Samochód: | Ford Granada Mk Ia 2.6 V6 Koeln 12 1111 "ertt" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2011-04-14 19:57:50 |
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | consul gto |
Samochód: | Ford Granada Mk Ia 2.6 V6 Koeln 12 1111 "ertt" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2011-04-14 19:57:50 |
Ej a mi się jakoś takoś kojarzy z jednym autem z Wrocławia...nie kupiłeś ty go przypadkiem tam i nie był on w czarnym macie?
aha i myśle że zdecydowanie mogą mu poprawić wygląd fele z szerokim parapetem i białymi napisami na oponach
o proszę, udało Ci się stronkę założyć :)
ja w tym autku widzę w sumie konsekwencję, widać kierunek, taki na "pimp my ride", mi się podoba, tylko felgi taki jak z przodu są bym zostawił, z tyłu dość licho bębny wyglądają,
fajny
pokaż wnętrze
granada mk1 to pikne autka i twój także
rybagosc [2008-09-18 13:39:36]
W sumie to nawet fajny jest ;) .
Jak by usunąć pare szczegółów, ale gratuluje autka. Proponuje tylko troszeczkę poszerzyć opis :)
Wrzuć mu tarcze na tył, bo śmiesznie wygląda bęben przy takich felusiach ;)
michalch83 [2008-09-18 14:45:23]
SKUN, myslisz o tym?
http://www.capri.pl/car/947
Chyba jednak nie, np tylni zderzak byl z klami...
Młody_wFe [2008-09-18 15:08:16]
Młody dokładnie :D No wiesz kły rzecz odkręcalna a środek wersja nadwoziowa itd :D
np. silnik w czarnym - 2.3, myślę że przy tuningu tego typu nie wylądowałby tam 2.6 wzamian za 2.3, raczej cos dostępniejszego.... poza tym jedyne podobieństwo między tymi dwoma to fakt że to granada :)
Ja tu bym US Whellsy zapakował jakieś chromowane.Pozatym to gratuluję fajnego autka.
Ładne autko !!
Gratuluję wszystkiego poza tymi felgami
ja go wtkopalem z podziemi masakra cieszylem sie ze sa cale szyby chromy i tylne swiatla a w sobote zrobie foty wnerzsze a tarcze gdzie take kupie
consul gto [2008-09-18 18:49:30]
Jak dla mnie samochód oprócz paru detali jest bardzo fajny...
Felgi out, końcówki wydechu też no i ten środek razi strasznie, i kolor mógłby być troszke ciemniejszy ale i tak chwała Ci za to że w ogóle istnieje te auto jeszcze :)
Grzesiek_Rudy [2008-09-18 18:52:23]
stary 25m2 skory poszlo na srodek wszystko az po dach w skorze
consul gto [2008-09-18 19:47:11]
"stary" ?? okey hehe :)
mogło nawet pójść i 100m2 skóry tyle że Ja nie jestem zwolennikiem takiego typu tapicerek i do tego jeszcze widze chyba jakieś monitorki w zagłówkach. Jak dla mnie to wsadzanie takich gadżetów to przesada jakbyktoś chciał z samochodu dom zrobić...
Grzesiek_Rudy [2008-09-18 20:14:12]
Felgi to faktycznie masakra, ale myślę że można z nich coś zrobić przy polerce rantów i czarnymi środkami bez niebieskich akcentów!!! Reszta zmian to troche dłubania przy przodzie troche cofniety pas przedni....ciut podniesiony garb na masce, wywalone to coś z błotników....no i listewki progowe i na nadkolach...dodatkowo pasy i boczne listewki.
Opcja bez pasów i listewek
Opcja bez pasów z listewkami
Opcja z pasami bez listewek
Opcja z pasami i listewkami
Myślę że trochę pracy i ze stylu zalatującego pimp my shit można zrobić furę na prawde pro!
Co ty SKUN,dekorator wnętrz czy grom wie co? :)
Sulek [2008-09-18 21:02:11]
dobrze dobrze SKUN mi sie zaczeło podobć bez obrazy GTO ale brakowało tam czegoś ,a moze zrobisz mi wizualizacje mojej grandy:)
Bez listewek i bez pasów rules!!
A właściciel niech pokaże fotki z remontu!
A mi się podoba tak jak jest - na pierwszych paru fotkach wygląda ciekawiej bo ma znacznie fajniejsze felgi (choć pewnie tańsze i mniejsze i mniej szpanerskie - ale jednak fajniejsze) ......... z tą dużą felgą wygląda już tak sobie - za cieńki pasek gumy jest ;-))
Pozatym jest doprowadzony do fajnego stanu - jeśli wyglądał jak szrot przed remontem tymbardziej słowa uznania - teraz lakierek się błyszczy i w fajnym kolorze plus ten dach na biało to ciekawe połączenie....
Jedno czego brakuje to odrobina chromu na przedniej atrapce ...
A co to właściwie jest?? Consul czy granada I??? atrapę i zderzaki ma od consula, ja bym tu widział atrapę żeberkową i zderzaki od granady....
buahhaha no i tu proponuję troche inna droge modernizacji tego wozidła :D
fajna jest. dorzuć fotkę centralnie z przodu, podoba mi się i się zastanawiam jak wygląda
szkodnik_wFe [2008-09-19 02:21:48]
hej skun możesz mi powiedziec co ty masz za program do takich obróbek zdjeć chetnie bym sie pobawił z moim taunusem ??
rybagosc [2008-09-19 08:34:53]
znając życie to pewnie photoshop jakiś :) skun sie zna to umie tego używać :)
Kohito_PS [2008-09-19 08:39:37]
Ja gratuluję Łukaszowi zapału
brak dostępu do netu
szukanie części , nie wiadomo gdzie
brak części blacharskich i zgadywanie jak to kiedyś wyglądało
uważam że wyszło zajebiście
Znajdą się tu mocni krytycy
ale co Ci krytycy sadzą o Hot Rod"ach
nie jeden by chciał się powozić takim , a przecież to pocięte stare klasyczne samochody ...
apropo , kolega jest komputerowym analfabeta że tak powiem , wiec zbędne są krytyki w tym kierunku
ale Łukasz co do gramatyki to byś się postarał trochę jak piszesz bo oczy bolą jak się czyta ;)
hehe rybagośc of course photoshop :P
zrubcie go na pomaranczowo z czarnym matowtm daccem i numer 81 na boku
consul gto [2008-09-19 18:32:10]
o, dawno mnie tu nie było. Pozdrawiam kolegę:)- widzę ,że i ty tu trafiłeś.
der Strychen [2008-10-20 22:36:12]
widze ze wszyscy wygineli
consul gto [2008-10-26 10:09:47]
Jak to wyginęli? przecież to nie były mamuty!
Takie coś chciałeś?
Arek ty masz chyba za dużo czasu wolnego :P
W czym się taki tjunink robi?
zapek??? !G.O.P! [2008-10-26 13:39:09]
W fotoszopie :) a czasu to tak średnio, ale akurat wstałem, kawkę sobie postawiłem i machnąłem takie coś :P
buahaha :D oj Arek jaki tjuningowiec z ciebie :D :P Normalnie strach się bać :D
no cos takego a pomarancz wyscigowa ale ta tez jest ok podsuncie mi jakes pomyslw i gdzie kupie gumy do wuzka i przedniego zawieszenia bo jak ostro chamuje to cos mi tam puknie
consul gto [2008-11-01 09:43:03]
Gumy zawieszenia kupisz u mnie na przykład. Oryginały lub zamienniki. Ma je także chudy http://www.capri.pl/user/9
Zestaw oryginałów to ok 500-600PLN nie licząc gum mocowania kołyski do kasty. Zamienniki myślę, że komplet ok 300PLN.
no i of course tu :D http://www.oldtimercentrum.istore.pl/
a silnik od cosworta bob ktos oczyms takim slyszal podobno dobry i montasz jest nie trudny i moge prosic o jakis tel do kolegi od tych gum
consul gto [2008-11-01 20:02:13]
Skoro możesz pisać komentarze to jesteś zalogowany. Kliknij po prostu w mój pseudonim i tam zobaczysz namiary na mnie. Ale lepiej zagadaj z Chuderem, bo ja nie mam za bardzo czasu na to. Jego numer 506-09-88-69.
A jeśli chodzi o coswortha to na forum poczytaj
Kliknij w http://www.capri.pl/services/forum wpisz cosworth i życze miłej lektury.
dzieki wielke bo tak mysle ze zima wcisne tam boba
consul gto [2008-11-02 09:57:41]
Jakaś dziwna ta granada.. ;-) Twoja dredzioch wygląda trochę inaczej, jak by te lampy tył trochę inne..
Bo to jedynka ino
lewą stronę znamy już dobrze, teraz wszyscy czekamy fotki z prawej:)
paras [2009-01-04 19:23:11]
co jak co ale silnik będzie miała inny
tylko jaki ??? to wyjdzie w trakcie , ale minimum 8garków będzie
poczekajcie jak znajde chwile na fotki teraz wstawiam central i szyby
consul gto [2009-01-09 20:50:45]
Jakim sposobem masz w środku tapicerkę z granady mkII poliftingowej (drzwi)?
troche kombinacji dobry tapicer i caly srodek zegary elektryka ogrzewanie fotele normalnie wszystko
consul gto [2009-01-09 21:04:04]
Że fotele i kanapę wstawiłeś z MKII to jeszcze mogę zrozumieć, zwłaszcza, że te z MKIIa są praktycznie takie same. Boczki, też jeszcze jakoś można by zrozumieć.
Ale po co wstawiać MK2-jkową deskę rozdzielczą to już nie rozumiem, bo według mnie ta z MKI jest bardzo ładna i przynajmniej inna...
Swoją drogą jak zrobiłeś wydech i czy ta druga rura też działa czy to atrapa?
Idzie to wszystko na jakiejś normalnej wysokości czy jest obniżone w stosunku do normalnego wydechu?
auto bylo w stani okropnym bez silnika i wielu innch czesci naj latwiej bylo kupic mk2 i wszystko przelorzyc wtym deske bo nie musialem zmieniac wiazki nawet nagrzewnice mam z mk2 a wydechy dzialaja ten po lewej to standard a ten po prawej by go zrobic musialem zmijszyc bak a reszta to pikus rozlaczylem je po srodku teraz 3garki graja na lewej i 3garki na prawej bardz ladnie mruczy
consul gto [2009-02-22 20:50:41]
Deskę rozdzielczą masz w skórze? mógłbyś podesłać fotki, najlepiej szczegółowe, łączenia materiału itp.
Taa,dawaj foto dechy
Murmur vel Magman [2009-02-23 00:05:33]
W ogóle wreszcie jakieś foty wnętrza by się przydały. Nawet jak MK2jkowe.
poczekajcie bo wlasnie worzylem alarm centralny i latane szyby
consul gto [2009-04-18 18:57:52]
Consul naprawdę nieźle wygląda,jeśli zachowasz klasyczny charakter i będziesz omijał plastik z daleka może być MOCNO....najważniejsze że spełniłeś swoje marzenie.
bon [2009-08-30 00:03:02]
poprawiam się ...JEST MOCNO JAK DIABLI....Maszyna wygląda świetnie...gratuluje:)
bon [2009-12-19 19:18:25]
mam pytanie jak wstawic na tyl tarcze
consul gto [2010-01-26 14:09:38]
TRAGEDIA!!! Ja wiem że są gusta i guściki ale ten środek to totalna klapa ;(
Żadnej tragedji tu nie widze. Wszystko zrobione schludnie, czysto i konsekwetnie w jednym stylu, ktory podoba sie wlascicielowi.
remi [2010-01-26 14:54:59]
Japer, może się pochwalisz, czym sam jeździsz? Cokolwiek się pojawi, wieczna krytyka. Mnie się on podoba i mam daleko w tyle, czy ktoś mnie będzie uważał za wieśniaka, czy nie. Nigdzie nie jest napisane, ,ze ma być "łorginoł".
A właścicielowi gratuluję.
granadabus [2010-01-26 14:58:12]
sa gusta i gusciki
consul gto [2010-01-26 15:12:27]
Granadabus, wyraziłem swoją opinie i tyle, wieczna krytyka? 99,99% fordow z tej strony mi sie podoba, a ten akurat nie, takie rzeczy jak kino w zagłowkach totalnie psują klimat, ale oczywiście ma sie podobać wlascicielowi. Oczywiście ze nie musi być oryginał, ale co to za radocha wpindolić środek od czego łinnego w to auto? :/ Czerpie wielką radość z każdego gówienka jakie zamawiam do samochodu i kompletowanie części też posiada swoje uroki. Aktualnie nie jeżdże bo remontuje - granade mk1. Pochwaliłem się robiąc prezentacje, zamiast wytykać - zrób prezentacje swojego, ejmen.
Mi się podoba. Fajny P.I.M.P'o wóz!! Sam raczej celuję w inny klimat ale doceniam włożony wysiłek i pomysł na trochę inną granadę. :D respect!
Piękny samochód, ładnie się prezentuje i jest wykonany starannie. Gratuluję uporu i wizji
Wartownik [2010-01-26 17:07:55]
teraz jest u lakernika zmieniam kolor a latem moze silnik tylko silnik kosztuje 20tys a sa jakes granice juz mam dosc kasy wpakowane
consul gto [2010-01-26 17:13:42]
Consul,powiedz ile już mniej więcej czasu masz zrobione siedzenia w samochodzie?Widzę że już zaczyna sie męczyć skóra na fotelu od wsiadania w newralgicznym miejscu.Możesz powiedzieć ile płaciłeś mniej więcej za metr towaru?
japer poczytaj najpierw więcej o tym samochodzie , dlaczego jest taki i może poczujesz trochę pokory ..
bo narazie pieprzysz od rzeczy ....
Wnetrze jest bardzo spoko.
Classmobile [2010-01-27 11:45:38]
Consul gto ...kawał dobrej roboty...najważniejsze że masz to o czym marzyłeś.
POZDRO
bon [2010-01-27 13:05:45]
świetna felga na ostatnich zdjęciach
gdyby tylko usunąć to coś z przednich błotników i albo przemalować dach albo zaciski i bębny byłoby super
Maroo chyba ma kompletną biebieską tapicerkę z Granady Mk1 welurową
ale wnętrze to kwestia gustu
michukrk [2010-01-28 17:03:37]
Sorki za OT: ale Maroo miał ale hmm.. jakieś dwa lata temu teraz leży u mnie i zagraca mi piwnicę... na sprzedaż jakby co :)
A masz może jakies fotki z przebiegu remontu ?
Grzesiek_Rudy [2010-01-28 17:07:17]
wspaniały wózek
co do wnętrza, jest jakie jest. W kolorystyce mi jakoś ten brązowy nie pasi do kremowego. Ale i tak jest śliczna
nie no, gdyby tutaj dodać ten oryginalny niebieski welurek z mojej mk1 to byłoby miodzio
jeszcze tylko oryginalna deska rozdzielcza od classmobila...
michukrk [2010-01-28 17:19:53]
tapicerka ma 3 lata i nic sie nie dzieje jest tylko brudna mam fotki ale na kliszach musze dac do wywolania teraz chce pomalowac go na czerwony z czarnym dachem co wy na to
consul gto [2010-01-28 19:00:38]
Za kasę wydaną na nowy lakier raczej kompletowałbym normalny przód. Chociaż zestawienie czerwony + czarny na pewno będzie lepsze niż o co jest teraz.
A jak będziesz jednak robił lakier to zlikwiduj przy okazji tą sterczącą na tylnych błotnikach wieś. Likwidacja tego doda 1 punkt do mocy i 5 punktów do lansu, więc chyba warto się tego pozbyć.
chyba chodziło ci o to coś na przednich błotnikach?
czerwony z czarnym jest ok, ale pozbądź się tego czegoś z przednich błotników i wstaw tam ładne np tarcze Ghia
Dredzioch chodziło ci o te antenny? ;)
michukrk [2010-01-29 10:06:55]
Tak chodziło mi o anteny. To coś na przednich błotnikach to też obora straszna.
jak by nie patrzec to do takei jstylizacji proponuej czarny kolor z białym lub kremowym dachem .....antenki zostaw bo wygladaja klimatycznie, przod nie jest zły ale porponuje usunac to z przednich błotników :D
tak consul, rób tak jak ci mówią, popraw wszystko co sie im nie podoba, wszystko poprostu, i wez sie jeszcze dobrze dopytaj czy jeszcze coś komuś nie leży :DD wogóle dlaczego nikogo k....a nie pytałes jak robiłeś to auto!!!!
peace! Pozdr! :))))))
tachu,pozamiatełeś ;)
Murmur vel Magman [2010-01-29 14:08:43]
:))) :))) :)))
granadabus [2010-01-29 18:14:08]
tachu, wyczuwam sarkazm :P
każdy pisze że to coś na przednich błotnikach to obora, wygląda jak chromowana nalepka na klapkę wlewu
reszta jak anteny ujdzie, mało istotny szkopuł tak jak deska rozdzielcza z mk2 biorąc pod uwagę że to kolejny oldtimer uratowany
michukrk [2010-01-29 18:35:19]
... i najwazniejsze w twojej wypowiedzi trzy ostatnie wyrazy... a jak ktos go kiedyś kupi to sobie odklei ;))))))))))
tak to cos z blotnika zniknie ale anteny zostaja teraz na swienta dostalem automatyczne anteny a czmu wtedy nie pytalem nikogo bo nie mielem internetu jak go kupilem to mialem 22lata i 3.50 na godzine zylem tym autem a auto nie mialo nic cieszylem sie rze byly szyby czromy nie mial silnika podlogi totalna masaka sasiedzi smiali sie co ja kupilem ale mie tylo bylo na to stac kosztowal mie 100zl po roku zbierania kasy i informacji kupilam granade mk2 dopiero od roku mam internet i dzieki tej stronie znalazlem wiele rzeczy a moze ktos ma uszczelki do szyb i uszczelki zbierajace pod te chromowane no i chce go pomalowac czerwone boki a czarny mat na masce tylniej przedmiej i dachu
consul gto [2010-01-30 19:22:25]
Wizja malowania jak najbardziej ok wg mnie.
A jeździsz nim w ogóle czy tylko stoi w garażu?
I taka mała prośba. Ściągnij sobie z neta http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/
i używaj tego zamiast Internet Explorera. Mozilla sprawdza błędy i podkreśla je na czerwono. Klikasz prawym i masz propozycje poprawy.
Niestety z całym szacunkiem dla ogromu pracy jaki włożyłeś w auto, to co piszesz jest straszne i nie zawsze zrozumiałe.
Ja popatrzę czy nie mam przypadkiem jakiś uszczelek zgarniających.Odezwij się na maila.
a ja wymalowałbym dach i lusterka na czarny mat bo ten niebieski z białym wnętrzem jest elegancki jak cholera
michukrk [2010-01-30 19:45:59]
Ja nie mogę tego czytac, sory Consul, ale przez takich leni jak Ty, ciepri spora grupa ludzi czytających Twoje jeb.. byki. Jak masz problem z ortografią to wklejaj tekst najpierw do Worda, który poprawi byki bo Twoje zachowanie uważam już za naganne. Jak dawno zwracałem Ci uwagę na błędy? A Ty dalej jak ciemna masa, nic kurw.. nie dociera.
Sory resztę...
zapek??? !G.O.P! [2010-01-30 19:51:28]
dla mnie osobiście auto super...tak się zastanawiam a propo przodu samochodu, z czego są okulary??? czy to capri ?
od poloneza
consul gto [2010-04-10 21:37:43]
ogólnie autko super :) widać pracę jaką włożyłeś w tą Granadę. Dodaj jeszcze jakieś aktualne zdjęcia na jakiś fajnych felgach :D
µFahrrad [2010-05-30 18:29:29]
aha i jak zrobileś okrągłe światła z przodu ? :>
µFahrrad [2010-05-30 19:27:34]
kolego wystarczyło przeczytać post nad Twoim:
"od poloneza
consul gto [2010-04-10 21:37:43]"
...::$nuffy (Grześ) [2010-05-30 21:47:02]
ładna taczka Panie szanowny
Starałem się przeczytać wszystko - ale jeszcze nigdy nie widziałem żeby się Zapek tak wkur.. . Racja , chyba piszesz niezrozumiałym językiem. Też mam z tym kłopoty więc zainstalowałem Firefoxa ( wpisz w google to znajdziesz instalkę ) .
Wizja auta jednak na wypasie , skoro robiłeś go od zera :)
Zrobić samemu coś w sumie bez niczyjej pomocy to jednak sukces :)
A każdy ma swoje upodobania :)
cortinas !G.O.P! [2010-06-06 09:50:06]
Nie trzeba w googla nic wpisywać.
Wystarczy po prostu http://firefox.pl
i co teraz powiecie
consul gto [2011-04-14 19:18:11]
Mi sie podoba ;)
m.kozlowski [2011-04-14 19:22:29]
inni mysla inaczej
consul gto [2011-04-14 19:25:32]
Robisz auto dla siebie, czy innych?
m.kozlowski [2011-04-14 19:39:48]
oczojebnie :O
jeszcze nie mam zdania
tylko dla siebie
consul gto [2011-04-14 19:51:46]
no i te lusterka, jakoś zawsze mi się one z oplem kojarzą, ja bym tu widział oryginalne z mk1 albo z mk2a
Jest bardzospoko i ma xenony!!!!!!!!!!!
Classmobile [2011-04-14 20:54:07]
Fajna. Tył bardzo fajny, bok fajny, a przód średniofajny.
Zderzaki powinny zostać w chromie według mnie, no i te kierunki od golfa jaoś nie bardzo do całości.
Ogólnie fajny projekt, tył lampy są diodowe?
...::$nuffy (Grześ) [2011-04-14 21:00:22]
A wystarczyło mu zmienić lampy z przodu na normalne do tego niebieskiego , dać porządne lusterka i usunąć doklejany wlocik z błotnika - do tego zestaw ładnych felg bo ani jeden komplet z tych wszystkich nie pasuje do starego auta ....
Powiem Ci że zgubiłeś listewkę chromowaną nad przednimi drzwiami i że fabryka malowała środkowe słupki na czarno - bo w kolorze nadwozia wyglądają beznadziejnie...
a mi sie podoba zderzaki zostaly pomalowane bo byly bardzo zniszcaone listwa jest do zalorzenia i ma bi-xenon a ten slupek racja czarny bedzie lepie
consul gto [2011-04-14 21:10:34]
nie malowala http://www.capri.pl/image/folders/granada/mk1-a-1972-02/08
dopiero w mk2 oklejali skórą na czarno
Mysza liil (EM) [2011-04-14 21:12:21]
mi tam się na maxa podoba, a wnętrze to pewnie kosztowało tyle co moje dwa auta :D fajowy jest:D i nie ma się co czepiać jak sie komuś nie podoba to niech swoje auta inaczej robi i juz. peace
No siemanko tym razem wizki nie będę robił ale stylistycznie na kilka drobiazgów Ci zwrócę uwagę bo jest trochę nie spójne to to ;)
zaczniemy od tyłu:
fajna wizja, dokładnie poszło w stronę nowego challengera, tak mi się kojarzy, natomiast brakuje mi tu szczegółow, takich jak literki z oznaczeniem modelu lub czegokolwiek, dyskusyjny jest zamalowany zderzak, z jednej strony wyglada to jak by szalony lakiernik zapomniał go zamaskować i pojechał po całości, z drugiej jednak strony tworzy właśnie efekt nowego challengera.
bok:
tu mamy największe kongo, a to dlatego że po cholere te chromy się tu pojawiają, absolutnie nie pasują do wizji zamalowanych chromowanych zderzaków, jak zderzaki poszły pod farbę to chromixy na czarno! Podobnie jak słupek środkowy ale o tym już mike wspominał. wtedy i klamki w czerni maja sens i pasuje do tylnej uszczeli szyby.
felgi:
cóż sprawa gustu
przód:
uszczelka przedniej szyby w czerń, atrapa od wersji B won!, ona wyglada dobrze przy oryginalnie zachowanej stylistyce, a tak jest po prostu brzydsza od wersji A , którą tobie to polecam do tej stylizacji
i może z przodu czarny plug pod zderzak
Mysza liil (EM) [2011-04-14 21:23:45]
dokładnie taki jak w camarusie wystepował
i to by też ozywiło przód nie było by wszystko czerwone
Jak dla mnie porażka... niestety... odbieram to jak pomalowane żywcem jak leciało... zderzaki, listewki... całkowita lipa... jak ktoś wyżej napisał po co zostawiłeś te chromy przy szybach? skoro wszystko inne jest czerwone?
Juz chyba bardziej poprzednia wersja do mnie przemawiała...
Szafa !G.O.P! [2011-04-14 22:17:50]
by nie być zupełnie gołosłownym tak bardzo na szybko i bardzo niedokładnie
ten czerwony całkiem ładny ;] chciałbym go na żywo zobaczyć, każdy by coś tam zmienił, ważne że robisz i że jest tak jak Ty chcesz, co do środka to już nie moje klimaty, lubię elegancję ale musi być i stajl i jakość, tam gdzieś się to potraciło :)
ogólnie jest całkiem ciekawie ;] tylko żadnych udziwnień nie dokładaj jak np monitor w zagłówku :D to pasuje do Pacifica a nie grandy czy capri;]
sqn, o to szlo. moze jszcze C-stripe'a od linii zalamania drzwi do dolu progu?
Mysza liil (EM) [2011-04-14 22:45:26]
trochę w stylu pimp my ride ale generalnie pozytywnie do zaakceptowania
tylko nie jestem w stanie zrozumieć tego wydechu... coś paskudnego
michukrk [2011-04-14 22:51:40]
No wizja Skuna bardzo spoko. Ale kolego consul gto - jedno trzeba przyznać - totalnie nie masz gustu jeśli chodzi o felgi. Montujesz jakieś nowoczesne nie pasujące gówno bez polotu. Szacun za włożoną pracę. Teraz zamiast kolejny raz zmieniać kolor to bawiłbym się w detale wg tego co SKUN zaproponował i auto nabierze charakteru. Teraz jest nieco plastikowe.
Ogólnie chyba jestem na TAK pomimo ksenonów i diod, które pasują do 40sto letniego auta jak świni siodło.
chromowane zderzaki do czerwonego to tak srednio mi sie zdaje :)
zajawka Skuna jest git ale jeszcze dolozylbym czarne zderzaki jak juz cos :) i co jak co lubie wydechy i koncowki ale tutaj te leza jak piesc do nosa ;) lepszy chyba by byl kawal porzadnej rury scietej pod skosem :)
Main(misiek) [2011-04-15 01:00:37]
Jakoś mi sie nie chciało czytać tego co Skun napisał wiec przeszedłem od razu do jego projektu. I to jest to czego tutaj brakuje albo warto zamienić... Chromy do czerwieni za bardzo nie pasują :) Czarny byłby tu lepszy. Widać że kupa pracy włożona :)
Jak pomaluje zderzaki na czarno to tył straci wiele uroku i muskularności. Przód niewiele ma do stracenia :).
Ładny.
Jeżeli został solidnie pospawany to będzie z niego pożytek i przyjemność posiadania.
Wady: wizualnie widać, że naprawiający go nie brał pod uwagę warunków technicznych dopuszczenia do ruchu tego pojazdu. Więc ponowne spawanie będzie nieuniknione, chcąc być w zgodzie z przepisami, własnym bezpieczeństwem, oraz sumieniem.
Bardzo niewłaściwe technicznie felgi i opony, a to już sprawa nie tylko gustu !
Pozdrawiam
zenonDWR [2011-04-15 08:45:43]
Bardzo fajnie wyglada caly czerwony :) Szkoda tylko ze zderzaki chromowane pomalowales bo bylby jeszcze fajniejszy :)
Coen [2011-04-15 09:14:07]
Szkoda, nie szkoda - jak zderzaki były w opłakanym stanie (a że nie były idealne widać na fotkach niebieskiej wersji), to raczej nie było złe posunięcie - zwłaszcza przy wizji unowocześnionej xenonami i diodami tylnych lamp.
Tak jak przede mną już pisali - ramki wokół okien na czarno. Generalnie Skuna pomysł bardzo fajny i moim zdaniem wart rozważenia.
Jeszcze jedno - wydaje mi się, że skrajnie lewe światło (strona pasażera) jest jakieś klapnięte.
A obecne wykonanie i tak spoko - gratulacje dla właściciela, że mu się chciało, bo widać, że mimo wszystko kawał roboty zrobiony. Ważne, że się Tobie podoba :)
Fuszix 3M [2011-04-15 10:04:52]
"wizualnie widać, że naprawiający go nie brał pod uwagę warunków technicznych dopuszczenia do ruchu tego pojazdu. Więc ponowne spawanie będzie nieuniknione, chcąc być w zgodzie z przepisami, własnym bezpieczeństwem, oraz sumieniem.
Bardzo niewłaściwe technicznie felgi i opony, a to już sprawa nie tylko gustu !"
Ke? A co technicznie z tymi oponami i felgami nie tak jest?
widze że nie tylko ja nie wiem o co chodziło Zenonowi ?
Ja też nie wiem, ale liczyłem na to, że nie jestem sam i się nie zawiodłem.
m.kozlowski [2011-04-15 13:08:52]
bo Zenon lubi w głowie popuć
Mysza liil (EM) [2011-04-15 14:53:50]
wszystki sponio, tylko te reflektory i lampy tylne won :P
real destruction derby :) nice
a czy negatywne opinie też są brane pod uwagę?
amator liil (EM) [2011-04-15 16:23:23]
Dajesz , bo ja już 5 razy napisałem sporo i wcisnąłem na dłużej backspace ;-P
W skrócie: wieś tańczy i śpiewa
Konar [2011-04-15 17:13:05]
Konar, masz ode mnie 'lubię to'. Tyle było możliwości zrobienia fajnego customa, a tutaj jest typowo polskie pimp maj rajd, opierdolmy wszystko, żeby się błyszczało, mega felgi i jeaaa.
Włąsniee!!!!!!!! rusza polska edycja PIMP MY RIDE:) dziś widziałem reklamę w TV:) Szkoda że nie można zgłaszać fur już gotowych...:/
Szafa !G.O.P! [2011-04-15 17:25:13]
ja tylko chciałem zaznaczyć ... że doceniajac jak najbardziej ogromny wkład pracy i zaangażowanie właściciela (za co napewno należą mu się wyrazy szacunku) ... z przykrością muszę stwierdzić, że z estetycznego punktu widzenia, modyfikacja tego auta podąża w kierunku dla mnie trudno akceptowalnym.
amator liil (EM) [2011-04-15 18:05:53]
dvd w zagłówkach?
rzułty BUC [2011-04-15 19:45:55]
ja bym swojej nie zgłosił:D jeszcze by trawę posadzili jak w amerykańskiej wersji :D
Opcja SKUNA jest bardzo dobra:)
Sorry, ale nie ma photoshop'a pod reka :P
Consul Cuda...wiadomo o co chodzi.
on_the_run [2011-04-16 00:25:42]
A ja bym go opasał:)
bon [2011-04-16 00:27:02]
I dalej wygląda jakby z biedy ktoś nie mógł sobie pozwolić na amerykańskiego muscle cara i uczynił to , zamiast samochód wyglądać jakby ktoś z bogactwa posiadał ślicznego consula - europejskiego zarąbistego muscle cara :-)
lekkie modyfikacje i będzię naprawde fajne auto. Trzeba by zobaczyć na żywo jak wygląda z pełnym pakietem chromów a jak w wersji z czarnymi ramkami szyb itd...
Jakieś lepsze felgi dobrać i wszystko będzie ok.
µFahrrad [2011-04-16 09:51:51]
a mi sie taki podoba
consul gto [2011-04-16 16:08:11]
I słusznie. Jest ładny i fajny. Ale wstaw przednie kierunkowskazy Forda, choćby od Taunusa, jak nie lubisz Granady, zbiornik paliwa taki jak ma być, a jak upierasz się przy 2 rurce, to wlew paliwa wstaw z tyłu, tak było w niektórych starych samochodach /to Twoje i innych osób bezpieczeństwo/
Tarcze hamulcowe tylne to duże ,,G,, więc nie słuchaj doradców
Raz zrobione dobrze hamulce bębnowe wytrzymują nawet 200 000 kilometrów
A felgi oryginalne nie tylko pasują, to podstawa każdego porządnego - wózka
zenonDWR [2011-04-16 16:39:01]
dobra fela z epoki i zmiana lamp i bedzie wszystko grało :)
czytalem te komenty z komorki, na malym ekranie widzialem tylko po pare wyrazow, ale po bredniach o kierunkach od taunusa pomyslalem “Zenon“, a po slowie 'zbiornik i bezpieczenstwo' juz bylem pewien... zalamka :/
Mysza liil (EM) [2011-04-16 19:05:56]
A jakbyś jednak chciał mieć to tarczowe "gówno" z tyłu, to poszukaj na forum bo wklejałem kompletną instrukcję tej przeróbki jaką zastosowałem w Perełce. Myślę tym samym, że mam większe prawio do oceniania tego wynalazku a uważam że przodują nad bębnami, które też miałem a które to z hukiem wyleciały. Pamiętaj "to Twoje i innych osób bezpieczeństwo" ;P
zapek??? !G.O.P! [2011-04-16 19:36:13]
Wszystko prawda, ale tylko wtedy gdy przeróbka będzie zrobiona z głową, i na odpowiednich częściach.
Chociaż ja pamiętam jedno, mój dziadek miał poldka z 4 hamulcami tarczowymi, zawsze były problemy z tym, mimo tego ze prawie cały układ był złożony na nowych częściach, a hamowało to gorzej niż przeciętnie ;)
PiotrekGran [2011-04-16 19:43:46]
Zapek, przeciętna trwałość tarczowych hamulców to zaledwie 1/4 życia hamulców bębnowych. Zalety tarczowych hamulców: lżejsze, tańsze w produkcji
Wady: szybciej się zużywają, droższe w naprawie, tylne tarczowe dodatkowo częstsza awaryjność hamulca ręcznego.
Większość Scorpio na chodzie nie ma ręcznego hamulca, a Granady jadą do Huty z działającym ręcznym hamulcem.
A skuteczność hamowania: radzę zostawić temat dla producenta samochodu, a części do naprawy kupować w miarę możliwości oryginalne.
zenonDWR [2011-04-16 23:53:30]
Piotrek, słabe porównanie, bo pomylonez miał gównianą konstrukcję zacisków i malutkie tarcze. Przynajmniej przed modernizacją na hamulce lucasa. Potem było ciut lepiej.
w soomie to zenek racji troche ma... mam scorka z przelotem 248 tys. i rekaw jooz nie dziala a karawan to ma nalotoo jooz lekko ponad 500 tys i reczny tez nie dziala...
leetvoos [2011-04-17 00:08:32]
A ja zawsze miałem problemy z tymi magicznymi blaszkami, sprężynkami, zapadkami itd. Wiecznie coś tam się zacierało, dostęp do tego jest utrudniony a tarcze są na wierzchu, wystarczy koło zdjąć. Czy tarcze są tańsze w produkcji? Wątpię. Cóż mamy w bębnach? Bęben, tarczę kotwiczną (robi się ją na narzędziu postępowym, produkcja to dwa "jebut" na prasie mimośrodowej), szczęki, te blaszki wszystkie wylatują z wykrojników jak gwoździe ze spęczarki. I rozpieracz.
W tarczach: tarcza (nie daj boże wentylowana), zacisk, jarzmo, tłoczysko (chromowane), w tłoku znajdują się dwa łożyska czołowe, precyzyjne blaszki sprężyste, siemmering, mimośród rękawa no i klocki. Kupę bardzo precyzyjnych detali których obróbka jest kosztowna.
zapek??? !G.O.P! [2011-04-17 02:06:59]
moja Granada sedan DWR V636, 10 lat temu dostała nowe bębny i szczęki, zero problemu do dziś, w ubiegłym roku zaglądałem do środka z ciekawości, widać lekkie zużycie ale w stanie, że jeszcze długo będzie OK, samochód używany co dzień.
zenonDWR [2011-04-17 06:51:10]
Ja w mojej grani mad-max też miałem bębny i wszystko śmigało ;) Jak ją kupiłem jakieś 6 lat temu to w sumie nie zaglądałem do tyłu bo po co jak rękaw działał. Był to rocznik 81 i z przodu miał tarcze zwykle do wywalenia i klocki. Po kilku latach zajrzałem jak Zenon ,,z ciekawości" i okazało się, że okładziny były prawie jak nowe (ich grubość). Polecam nie dotykać działające bębny bo masz 0 problemu z nimi.
U mnie to samo. 65000km, 3 sezony youngtimerów i nic się nie dzieje. Jak działało perfekcyjnie tak, nadal działa.
Ale koniec off-topa.
Jedyną prawdą w tej demagogii kolegi ZenonaDWR jest to, że w hamulcu bębnowym jest dużo łatwiej o skuteczne sterowanie mechaniczne.
Podstawowa zaleta tarcz nad bębnami, to kierunek działania siły roboczej. W hamulcach tarczowych siły dociskające klocki do tarczy działają w jednym kierunku, nie wytwarzając momentów zginających. W bębnowych natomiast siły dociskające szczęki do bębna nie są niczym równoważone, przez co po prostu rozpychają bęben (który z racji ograniczeń masowych nie może być wystarczająco sztywny).
Ponadto hamulec tarczowy ma dużo lepsze chłodzenie
W związku z powyższym skuteczność działania hamulca tarczowego jest dużo wyższa, niż hamulca bębnowego o tej samej średnicy.
Sprawa długowieczności - mit. Gdyby te bębny były zamontowane na przedniej osi w Granadzie, to albo trzeba by było kontrolować/wymieniać szczęki równie często jak klocki, albo auto by nie hamowało. Spowodowane to jest tym, że zależność pomiędzy trwałością okładziny hamulcowej, a jej współczynnikiem tarcia jest odwrotnie proporcjonalna. Klocki się wymienia bardzo łatwo i można to zrobić na parkingu pod blokiem w 30 minut, więc stosuje się lepsze substancje do ich produkcji, by za cenę częstszej wymiany zyskać na skuteczności hamulca. Wymiana szczęk jest już bardziej kłopotliwa (w niektórych przypadkach bez wizyty w warsztacie się nie obejdzie), więc materiał okładziny jest dobierany bardziej pod kątem trwałości.
Każdy kto choć trochę kuma rozkład sił działających na pojazd podczas hamowania, wie, że podstawową rolą hamulca osi tylnej, nie jest stricte hamowanie, a stabilizacja hamowanego pojazdu. Właśnie po to się stosuje korektory, by przy wzroście sił hamujących skuteczność tyłu była obniżana. Dlatego też stosowanie hamulców bębnowych na osi tylnej jest w dzisiejszych czasach jeszcze dopuszczalne.
gryziu liil (EM) [2011-04-17 09:46:45]
miałem kiedyś Forda A, hamulce bębnowe na przedniej osi oraz na tylnej osi,
hamulce wprost niezniszczalne.
,, Gryziu,, z siłami występującymi podczas hamowania daj sobie spokój, to nie na Twoją głowę.
Samochód powinien mieć takie hamulce, jakie dostał na urodziny.
Masz gów....y samochód to i takie same hamulce. Masz samochód warty inwestycji to go nie psuj.
zenonDWR [2011-04-17 10:57:27]
Drogi Zenonie, odnosze wrazenie ze zaczales sie rozkrecac w tworzeniu teorii spiskowych, oraz dawania cennych porad natury estetyczno konstrukcyjnej i w mojej opini wraz z kazdym postem jest coraz gorzej. Nie dosc ze przewaznie moim zdaniem nie masz racji, to wciskajac ludziom prawidla typu "Tarcze hamulcowe tylne to duże ,,G,, więc nie słuchaj doradców" stajesz sie malo wiarygodny. Pojawiles sie znienacka, kupujac sobie karoce w puzzlach i mysle, ze powinienes zaczac od ulepienia swojego pojazdu a nastepnie gdy bedziesz mogl go chociaz odpalic to wtedy rozpoczac ekspansje na forum. Zamiast pisac bzdury idz popracowac przy aucie.
Classmobile [2011-04-17 12:15:05]
zapomnialem. Nie wszyscy chca jezdzic ekonomicznie granada mk1 w dieslu posiadajac tanie w utrzymaniu i w tym wypadku diabelnie skuteczne fabryczne bebny z tylu.
Classmobile [2011-04-17 12:20:20]
jak by nie patrzeć to tu jest ciekawiej niż od z górą roku w TV
zenonDWR [2011-04-17 12:39:09]
największą wadą bebnów jest mała wyczuwalność i precyzja. kto jeździł autem z bębnami z przodu wie, że za każdym wciśnięciem pedału hamulca jest inna reakcja. no i niemal całkowicie giną po zamoczeniu.
fordofil [2011-04-17 14:01:52]
ZenonDWR, a masz jakiś kontrargument, który miałby coś wspólnego z rzeczywistością? Czy tylko ten na zasadzie "to ja wiem wszystko najlepiej, a wy gadacie głupoty"?
No i ciekaw jestem czemu sugerujesz, że z moją głową jest coś nie tak, skoro nie miałbym być w stanie ogarnąć działania układu hamulcowego (skoro takie układy projektowałem na studiach).
gryziu liil (EM) [2011-04-17 15:12:06]
Aha:
"Masz gów....y samochód to i takie same hamulce. Masz samochód warty inwestycji to go nie psuj." - hahaha - napisał ten co wsadza diesla do Consula :D
gryziu liil (EM) [2011-04-17 15:13:35]
,,gryziu,, . Jeżeli próbowałeś, konstruować hamulce, to powinieneś wiedzieć, że we wszystkich typach samochodów budowa hamulców bębnowych przedniej osi jest inna niż budowa hamulców bębnowych osi tylnej.
Bzdury, jakie wypisujesz na temat hamulców bębnowych świadczą, że chodziłeś do złej szkoły, lub też miałeś złych nauczycieli.
Ale to i tak sukces.
Bo niektórzy tutaj, co próbują zabrać bełkotliwy głos nie chodzili do żadnej szkoły.
zenonDWR [2011-04-17 17:38:37]
"Jeżeli próbowałeś, konstruować hamulce, to powinieneś wiedzieć, że we wszystkich typach samochodów budowa hamulców bębnowych przedniej osi jest inna niż budowa hamulców bębnowych osi tylnej." totalna bzdura - przykład ford mustang 67.
Zazwyczaj się nie udzielam w tego typu dyskusjach ale nie wytrzymałem... Przepraszam...
Zenon, przestań może obrażać wszystkich dookoła,
bębny mają zalety jak i wady podobnie jak tarcze
nie mniej coraz bardziej efektywne i bezawaryjne systemy hamulcowe zmierzają w większości w kierunku tarcz, nawet w ciągnikach siodłowych
hamulce tarczowe z tyłu mogą zachowywać się dobrze o ile są dobrze serwisowane i wszystko powyższe piszę ja, który swoją wiedzę ma z doświadczenia własnego i z tego co przeczytałem a także przez analityczne rozumowanie
i czytając powyższe Twoje komentarze nie brzmisz wiarygodnie, gdyż nie ma na świecie albo czarnego, albo białego, każdy wybór jest kompromisem gdzie szala jest przesunięta co najwyżej w którąś stronę
michukrk [2011-04-17 18:04:51]
Cały świat, wszyscy poważni inżynierowie, projektanci, mechanicy (w pojęciu mechaniki jako nauki, nie panów naprawiających samochody) idą w stronę coraz to nowszych i skuteczniejszych rozwiązań, w tym te nieszczęsne tarcze hamulcowe, ale nie. Zenon spod Wrocławia wie, że to wszystko jest bezskutecznie i daremne. Ta dyskusja nie powinna być już dalej kontynuowana.
Curtis_Capri [2011-04-17 18:47:30]
as to dobre Zenon z ta szkola, bo sklada sie tak, ze konczylem ta sama co Gryziu, i powiem CI szczerze - ze konczylo ja kliku ludzi, co troche osiagneli (M. G. Bekker - bral udzial w programie Apollo; obecny rektor PW, i kilku innych). Skonczylem, i tez nie sadze zebys mial podstawy mowic o szkole albo nauczycielach zle - skoro nie bardzo wiesz o czym mowisz. A Ty jaka szkole konczyles - bo domniemuje, ze byla jedyna sluszna i najlepsza?
Opowiesz nam o roznicach w konstrukcji przednich i tylnych bebnow? Bo poki co potrafisz tylko pluc na innych - nic innego nie zaprezentowales.
Pokaz co potrafisz, i czy to co mowisz jest tylko niezdarnym wywyzszaniem sie, czy ma pokrycie w Twojej wiedzy?
Odpowiesz na pytanie? czy po raz kolejny udasz ze nie czytasz, nie widzisz? Czy jest to spowodowane glownie tym ze niemasz za bardzo co madrego powiedziec?
Atom - rozumiem, starasz się podbudować kolegę za wpadkę, który konstruując układy hamulcowe nie widzi różnicy w osi przedniej oraz tylnej pojazdu w systemie hamulców bębnowych przód - tył, tylko ich wady.
Ja traktuję stowarzyszenie < capri.pl > jako stowarzyszenie ludzi - sympatyków starych Fordów. Jeżeli ktoś robi karygodne błędy przy odbudowie swego pojazdu, to chętnie mu o tym powiem, zaoszczędzi czasu i wydatków na niepewne eksperymenty często kończące się złomowaniem samochodu. Jak widać eksperymentalne samochody praktycznie stoją w garażach i prawie wcale ich nie opuszczają latami a jeżeli już to na bardzo krótko?
Oczywiście, że szkołę, jaką ja skończyłem była najlepsza, była, bo już nie istnieje.
Mogę mówić o moich osiągnięciach, lecz nie o osiągnięciach moich kolegów, lecz zarówno pierwsze jak i drugie nie będzie tutaj tematem rozmów, bo tak uważam za stosowne.
W kwestii zasadniczej, co kto potrafi na forum capri.pl to zaprezentuję mojego, Consula jak ukończę. Może komuś się też nie podobać, ale nikt takiego miał nie będzie, i jak wcześniej prezentowałem wraka, zostanie zbudowany na oryginalnych częściach Forda Consul - Granada lub częściach dorobionych na kształt, jaki miały te samochody. I tyle mogę powiedzieć na dzień dzisiejszy odnośnie Consula. Jeszcze dodam, do września tego roku będzie miał przegląd techniczny, nie bojąc się żadnej stacji diagnostycznej, czego i Wam, Waszym samochodom życzę
zenonDWR [2011-04-17 23:24:31]
niech podsumowaniem i jednoczesnym zakończeniem tej - jak okazało się bezsensownej - dyskusji będzie stare angielskie ogłoszenie prasowe, które ponoć kiedyś wydrukowano w Times'ie: "Sprzedam encyklopedię Britannica (32 tomy). Moja żona wie lepiej ..."
amator liil (EM) [2011-04-18 05:17:00]
A ja wam powiem ,,Zróbmy Poznań ;)"
Zenon, naklepales sie w klawiature naprawde sporo, ale na moje pytanie nie odpowiedziales NIC konkretnego (juz po raz drugi) - i mniej wiecej tyle dla mnie znaczysz(i byc moze dla wielu inych tez), do momentu, zanim odpowiesz COKOLWIEK na temat. Domyslam sie, ze kogos tak slepo bezkrytycznego to bardzo rusza.. ale coz.. mnie podobnie.
Przechwalki, ze do wrzesnia wyjedziesz a my stoimy w garazach to super zagranie poki mamy kwiecien.. ale trzymam za slowo - do wrzesnia, trzymaj sie i powodzenia.
A skoro nie raczysz sam odpowiedziec to ja Cie moze naucze kilku ciekawostek.
Powiedz nam czy uklad szczek ich sterowanie ma jakikolwiek wplyw na wady i zalety o ktorych wspomniano? (przypomne - chlodzenie, dzialanie sily roboczej, dostep do mechanizmu).
Popiszesz sie i zgadniesz o czym mowie? No - krotka podpowiedz - znasz pojecia 'Simplex'? 'Duo-Servo'? moze jeszcze jakies inne? wiesz czym sie roznia? Ktore sie dzie stosuje i dlaczego?
Czy moze znow ograniczysz sie do gornolotnego stwierdzenia, ze jestes najlepszy bo wyjedziesz we wrzesniu, a ktos kiepski, 'bo tak i juz'?
Atom, odpuść... nie warto
Mysza liil (EM) [2011-04-18 23:10:27]
Atom, atmosfera panująca tutaj nie sprzyja swobodnej konwersacji na tematy będące celem naszego stowarzyszenia. Zasługa to kilku osób. W następstwie, część sympatyków Fordów boi się zaprezentować lub opisać swoje pojazdy i ma w tym uzasadnienie.
To, o co mnie pytasz, jest na poziomie szkoły zawodowej.
Głęboka analiza, może być i jest tematem badań naukowych, w takich wypadkach bardzo długotrwałych i kosztownych.
Ty niczego już mnie nie nauczysz.
Ja też Ciebie niczego nie mam zamiaru nauczyć, ale z innych względów, i nie z osobistych,
czysto kapitalistycznych.
Mając na uwadze powyższe, każdemu odradzę dokonywanie zmian konstrukcyjnych w swoich samochodach na zasadzie zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Jestem przekonany, że coś na pewno zrozumiałeś, bo jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.
Jedynym pożytkiem z tej dysputy może być :
1. ,,gryziu,, skonstruuje nowy system hamulcowy na skalę światową
2. ,,zenonDWR,, ( ja ) jeszcze lepiej pospawa swojego Consula
3. Biedni w słownictwo i mający kompleksy – z poważnieją.
zenonDWR [2011-04-18 23:10:40]
Ja tam Cie Zenon lubie, dzieki Tobie jest weselej;)
"W następstwie, część sympatyków Fordów boi się zaprezentować lub opisać swoje pojazdy i ma w tym uzasadnienie". o te słowa Zenona to święta prawda moim zdaniem
Moim zdaniem, zmiana koloru to krok w bardzo dobrą stronę. Przepraszam, ale ten niebieski wyglądał na maksymalnie festyniarski i kiedy go pierwszy raz zobaczyłem (oczywiście, tylko na zdjęciach bo w rzeczywistości nie miałem okazji) to przypomniał mi się odcinek z Capri w Pimp My Ride UK - nieznającym nie polecam zaznajamiania się.
Czerwony wygląda dużo, dużo ciekawiej, nabrał charakteru! Tak jak już pisano wyżej, chromy zamienić na czarne listewki, żeby było spójniej. Tak czy siak, mi się podoba.
Chciałem się zapytać o te tylne światła, jak to jest zrobione? Robiłeś to sam czy są firmy przerabiające oryginalne lampy na ledy? Jak z dopuszczeniem do ruchu? Nie będzie problemów przy przeglądzie? Ciekawe rozwiązanie muszę powiedzieć, kreatywne.
Tomasz [DMI] [2011-04-18 23:48:58]
A z innej beczki, to wiecie, że mtv robi kolejną odsłonę pimpmajrajd w Polsce?
Tu widzę baaardzo dobrego kandydata, idealnego można rzec, chociaż nieco zbyt dobra kondycja, musiałby mieć lekko parchowatą aparycję...
Ten już niestety się nie nada, ponieważ jest pimped.
...::$nuffy (Grześ) [2011-04-19 17:27:37]
Może i robią, ale górne ograniczenie wiekowe właściciela bryki to 30 lat.
Mysza liil (EM) [2011-04-19 19:26:30]
Mogli by mojego escorta zrobić he he zaoszczędził bym całej roboty a potem odwieśniaczył na oryginał ;)
Tyle, że oni tam aut nigdy nie spawali i nie naprawiali porzadnie --- jak chcesz pozalepiać dziury żywicą i szpachlą i nawalić 20 kg baranka od spodu to nie widzę przeszkód :-P pewnie i tak zrobisz to lepiej niz ekipa programu ...
jedyne co , to można te telewizory z zagłówków czy pod podwoziem i audio sprzedać :P ale musisz trzymać auto bez zmian ileś tam czasu - a do wtedy zapewne się rozpadnie :-)
A do tego, bedziesz musial jezdzic ta choinka od czasu do czasu i pokazywac swoja twarz w tv dla rozstrojonych emocjonalnie nastolatkow, oraz na bawarskich zlotach i tym podobnych...nie warto :D
on_the_run [2011-04-19 22:13:49]
Apropo spawania to auta w stanach miały chociaż podłogi, jak ruszy polska edycja to się za głowę chwycą jak wdepną w pierwsze lepsze gów.. :) gdzie się okaże że to dach wszystko trzyma ;D
widzę samych widzów MTV..."Randkę z moim starym" też oglądacie??:P
bon [2011-04-19 22:55:56]
nie wolę "Polowanie na singla" :D
...::$nuffy (Grześ) [2011-04-19 23:00:51]
no i "my sweet 16" :D
on_the_run [2011-04-20 00:10:14]