logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Pająk - Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1980 "tweety-feniks" » różne

Pająk - Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1980 "tweety-feniks" - różne

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1980 "tweety-feniks"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2009-08-12 09:30:19

będę tutaj zamieszczał fotki czegoś co kupiłem, czegoś co zbudowałem czegoś co mnie cieszy.

pierwsza partia o przygotowania do Classicauto Track Day "Tor Kielce":

-rękaw hydrauliczny
-komplet slicków na felgach magnezowych
-wywalenie pompy hamulcowej z pod maski i montaż trąbek na gaźniki
-upchana pompa hamulcowa do kabiny
-montaż szpery quaife'a

Komentarze

rewelacjyjny patent z tą pompą hamulcową :)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-12 11:28:38]


O rany! Strach się bać!

Gnieciuch Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-12 16:23:08]


Ale tej szpery i tego hampla to Ci zazdroszczę strrrrasznie : - )

Gnieciuch Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-12 16:24:10]


hamplung bez wspomy? hmmmmm

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-12 16:30:21]


Nie wiem, czy kiedys wspomaganie było... Jechac ma, nie hamować:)

Tekla [2009-08-12 16:42:39]


Pompa w środku to ta ode mnie? ;)

Konar [2009-08-12 16:44:30]


Kto hamuje ten przegrywa ;)

Poza tym Pająkowi na kursie prawka zapomnieli powiedzieć co to, a i On nie dociekał ;)

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-12 17:12:32]


bez serwa jeżdżę od....... od zawsze chyba :)
Konar to na oryginalnej pompie caprikowej ta od Ciebie ma tylko 1 wyjście na przód i 1 na tył więc zrezygnowałem.
Gnieciuch nie masz czego zazdrościć kupę roboty z hamulcem a i tak nie działa , hehehe kurde muszę obczaić dlaczego, dobrze że w kielcach nie ma nawrotów jak na youngtimerparty.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-13 20:15:49]


będziesz w weekend jeździł już na nowym silniku?

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-13 21:08:16]


nie, nowy zostanie na przyszły sezon.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-13 21:12:52]


Jedno pytanie odnośnie korka wlewu oleju.
Widzę, że odpowietrzenie jest podłączone do filterka i chyba idzie dalej na dół i łączy się z odmą? Czyli odma nie jest podłączona do kolektora ssącego?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-16 11:20:34]


tez sie chetnie dowiem po co to i z czym sie je :>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-16 11:28:44]


zgadza się, do kolektora ssącego nie jest podłączone, dlaczego tak? dlatego aby silnik zasysał świeże powietrze a nie mgłę olejową.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-16 15:25:51]


tzn jak ja pozwalam mojemu silnikowi wywalac to w kosmos to ok

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-16 18:13:58]


ekologiczne rozwiązanie to podłączenie do kolektora... ale o to się martwią inni :P

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-16 18:58:50]


A czy w skrzyni korbowej nie powinno być lekkie podciśnienie?
W moim samochodzie - silnik Honda Legend korek wlewu oleju zakręca się na szczelno.

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-16 20:52:58]


podciśnienie w skrzyni korbowej- przy ciągle parującym oleju?
To że korek jest szczelny o niczym nie świadczy- to tylko dlatego aby olej spod korka nie wyciekał. A skrzynię po prostu odpowietrzać trzeba. Wywalanie tego bezpośrednio w powietrze obecnie uznane jest za nieekologiczne, ( w czasach kiedy odsysa się opary paliwa z baku...)

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-17 11:29:55]


taka anegdotka.- w terenowej toyocie, na deklu zaworow mialem TRZY odpowietrzenia, madry bylem, zrobilem jedno grubsze, efekt zaskoczyl turbodymomena- z hukiem wypchalo bagnet razem rurka z bloku, w najmniejoczekiwanym momencie. niektorych rzeczy lepiej nie poprawiac po fabryce. dzis sa 3 wezyki z dekla i niiic sie nie dzieje

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-17 12:33:50]


Morał z tego krótki i niektórym znany, czasami lepiej w trzy ciasne niż w jeden rozdmuchany. :D

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-18 14:45:06]