[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pająk |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto S 1980 "tweety-feniks" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2008-06-15 21:58:32 |
Podstrony
Tweety
Capri do kolekcji trafiło przez przypadek, albo może poprostu tak miało być.Pewnego majowego dnia 2001r kręciłem się i myślałem co by tu kupić przyszłej małżonce w prezencie ślubnym, no i chyba wiecie co znalazłem :).Może capri nie był w stanie idealnym ani bardzo dobrym ale cena była w tamtym czasie bardzo promocyjna,może dlatego że miał zbite dwie szyby (przez "kibiców" po meczu) dach wgnieciony pałką, krzyżak na wale poprostu się wysypał a gaz niedziałał.Mineło pare dni zamin skompletowałem graty ale się udało.Mamy za sobą pare wyjazdów, zlotów i przygód.Mam nadzieje,że zostanie znami jak najdłużej bo dobrze nam służy, w tym celu niebawem czeka go remont blachy i lakierek.
Jak widać capri domaga się remontu, nowe zdjęcia z niedzielnej pojeżdżawki.
W chwili obecnej kapeć ma wymłotkowany i pospawany błotnik i drzwi, oraz malunek pajęczyn na czarnym matowym krzywym błotniku.
10.03.04 Remont ruszył!!!
22.11.04 Z braku czasu na naprawy swoich samochodów bo klienci ważniejsi, Caprik dostanie budke przywiezioną z niemiec, stan bombowy, lakier orginał "dark grey metalic" poprostu palce lizać.
07.01.05 Nowe foteliki kubełkowe do caprika.
28.03.05 Kolejne prace przy capriku, czyszczenie i zabespieczanie
14.2.06 Mała nieaktualna aktualizacja :) , tak czy siak jeszcze nie jeździ
11.03.06 No tak, jak capri ma jeździć jak mu zabrałem koło i zrobiłem .........mebel
18.03.06 Hamulce całe zrobione.
19.11.06 Powolutku powstaje nowy osprzęt do nowego silnika
08.08.06 Zdjęcie z PC2006 (Spawn)
26.08.06 Znalazłem przyczyne czemu capri nie chciał zasuwac na pucharze, do gaźnika dostał się owy plastik, skąd? nie wiem, może jakiś sabotaż.