[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pająk |
Samochód: | Ford Taunus TC I 1.3 R4 Pinto 1973 "pomarańcza" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2006-11-06 16:53:48 |
Dziobak
Mój pierwszy Dziobaczek, był ze mną w dniu ślubu i mam nadzieję że będzie do końca.W chwili obecnej posiada silnik 1300ccm, przywieziony z niemiec robiony na tor, moc wg.niemca 120KM, do tego jest kolektor baran i inny wydech, i dwa gaźniki dellorto 40 na ściągniętym kolektorze z niemiec, koło zamachowe i koło pasowe na wale "lekkie"
17.10.2004-Teraźniejsze zdjęcia, dwa ściągnięte gdzieś w necie z zawodów w Poznaniu.
29.12.2004. Właśnie wróciłem z berlina gdzie zakupiłem sprzęgło do dziobaka, ktoś zapyta czy w Polsce nie mogłem kupić ale powiem NIE, kto sie bawi w sport lub się tym interesuje to widzi co to za cudo a jak ktoś nie wie to napisze że to sprzęgło "metalowe"
18.04.2005. i już po zawodach drifftingu, zawieszenie tylne jak zwykle szalało :) silnik natomiast po ostatnich modyfikacjach sprawował się idealnie i mnie mile zaskoczył (nic lepszego narazie mi nie potrzeba)
Sedziowie docenili wiek dziobaczka za co dali mu pucharek - najstarsze auto startujące w "GT driffting cup"
ja i gucio pilot
Puchar Capri:
-piątek, spalony alternator i aparat zapłonowy (dzięki Wojdat za pożyczenie swoich gratów)
-sobota, nieustająca walka z układem chłodzenia, wyrwany lewarek biegów w wyścigu ze spawnem, i wkońcu wywalona uszczelka pod pompą wody (powód wycofania z zawodów)
11.08.2006. Marzenia się spełniają, cossi gości już na podwórku, teraz tylko dobra blacharka i konkretna klata, przerzut naboju i wioooooooo. Ale zanim to nastąpi to sierra zużyje troszke opon.
06.11.2006. Jeszcze jeden mały drobiazg do starego piednego pinto