[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | H2O patryk_3M |
Samochód: | Ford Taunus TC I 2.0 dohc gt 1972 "żółtek" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2006-12-31 do 2013-05-01) |
Aktualizacja: | 2009-03-22 22:15:34 |
21.03.09
po któryms z rzędu załatwieniu oryginalnego mostu padła decyzja na założenie czegoś co wytrzyma dłuzej niż 2 zloty :-) produkcje kamaz lub scania nie wchodziły w gre :-) wiec padła decezja volvo, i tak mianowicie miałem do dyspozycji dwa różne mosty od volvo 240 oraz 740 . po wykonaniu pomiarów do taunusa most od 240 odpada za wąski natomiast od 740 róznica szerokości to 1 cm most taunus na tarczach hamulcowych który miałem 151 cm most od 740 150cm !!! i tak się zaczeło później nic wiecej tylko zabawa ze szlifierka,miarką, spawarką i sprawa załatwiona.
22.03.09
PRZERÓBKI ciąg dalszy
plusy:
+ mocniejszy most
+ przełożenie 3.81
+ większe hamulce
+ szpera
+ w razie konieczności mozna powrócic do oryginalnego mostu zadne z oryginalnych mocowac nie zostało przerobione ;-)
minusy:
- "za duże hamulce " trzeba przerobic także przod, zwiekszyc srednice tarczy oraz wydajnosc zacisków :-) tył łapie minimalnie szybciej
- przy tych felgach 8x16 et 28, a takie chce:-) trzeba poszerzyc nadkola a 1,5 cm na strone minimum. z felgą 7.5x17 opona 225/45/17 pasuje idealnie
- koniecznośc przerabiania wału napedowego nie pasuje flansza a takze wal ktory miałem był za długi.