[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | sołtys |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 5.0 V8 GT L->GL 1980 "BLITZKRIEG" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2008-06-15 do 2014-04-28) |
Aktualizacja: | 2014-04-23 17:24:04 |
Podstrony
- ...i po swapie
- VII rajd BGC
- c.d. życia nalewaka
- PC 2009 by nalewak
- VIII BGC - 22.05.2010
- dalszy już ciąg życia nalewaka
- Nalewak V8???
Auto wynalezione na Allegro. Właściciel sprzedawał 2 za cenę 1. Cena nieistotna ale mogę powiedzieć, że BARDZO atrakcyjna!!!
Jedna z granad ( ta na fotach) jest po blacharce i wygląda genialnie. Kilka małych rdzawych spocików na blasze. Jedyne co wymaga zrobienia to trza by wyspawać podłużnice w 2 miejscach bo puchną.
Zawieszenie MALINA ( choć trochę wysokie, co mi nie przeszkadza).
Wygląda mi to na "L" z domieszką "GL", typu welurowa podsufitka i lampki z tyłu ( i in. pierdoły).
Pod maską drzemie prawdziwa bestia.... 2.3D o powalającej mocy 67 KM :P.
Muł stoi na 16" Borbetach ( przód 205/55, tył 215/55).
W środku czysto i schludnie. Fotele i kanapa tylna pochodzą z Jeepa Cheerokee ( nie są zbyt wygodne).
Druga granada to tyż pewnie L będzie ( nie przyjrzałem się).
Tam już potężniejszy motor 2.5D ( uwalony przewód chłodnicy). Auto na chodzie ale nie opłacone i bez przeglądu.
Wszystko byłoby z nią ok, gdyby nie zmasakrowane progi.
Gryplan mam taki:
Poturlać się Mułem. W międzyczasie remoncik silnika 2.8i, który później powędruje do nowej budy.
-----
MAD PIG PRODżEKT czas rozpocząć...
----
Wypad na mazury zakończył się 50 km od W-wy awarią skrzyni biegów. Ostała się tylko 4ka. Reszta to WRC: Warcy Rycy Csescy....
Szybka podmiana na 2.8 i jazda!!!
----
Dyzla w budzie już nie ma :D
Jest za to 2.8i!!!
----
Dotarła do mnie 2a granada (dorzucona gratisowo do muła). Blacha to kompletna porażka, ale tego się spodziewałem. Silnik na chodzie ale dziurawa chłodnica. Auto to goła "eLka". Jedyne co w niej jest idealne to zderzaki (DO SPRZEDANIA). Foty niedługo.
-----
w MULE odgrywa już swoją symfonię nowe(stare) serducho- 2.8i.
---
Malowanko...
Zaczęliśmy o 8.30 w Os. Patio Performance- Kozłowski Tuning Garage :)))))
Skończyliśmy o... 2 w nocy.
Jak komuś kiedyś przyjdzie do głowy kupić szpachlę z włóknem szklanym do drobnych zaprawek to niech się palnie w gupi łeb i weźmie uniwersalną szpachlę!!! Ta z włóknem nie schnie i jest nie do obrobienia! :P
Generalnie przeprawa niezła i kilka razy się podłamałem ale daliśmy radę.
Dzięki za pomoc: Mkozlowskiemu, Rybaak, Mac13k, Konar( żeś mnie na duchu podtrzymywał ;P ), Neblowie, Flonderowie i wszystkim tym, o których zapomniałem... deko średnio przytomny byłem :)
Wyszedł w zasadzie ćwirćmat ale nie jest zły. Idealnie nie wyszło, kilka zacieków itp. ale się polerkę zasunie i będzie ok.
----
Ktoś ostatnio poddał wątpliwości, to że muł jest z 1980-ego :)
z dekodera:
kraj: Germany (Ford-Werke Aktiengesellschaft, D-5000 Koeln, Deutschland)
fabryka: Cologne (Koeln)
model: Granada / Scorpio
nadwozie: sedan/saloon 4d
data produkcji: 02.1980
VIN: 324630
SPRZEDANA bez silnika i kilku pierdół. :)