[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | PieM |
Samochód: | Ford Escort Mk I brak silnika 1969 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2008-06-01) |
Aktualizacja: | 2008-07-02 22:23:38 |
Projekt ''szybki escort''
<01.06.2008>
W dniu dzisiejszym przejalem projekt od Zoggona. Cala historia auta znajduje sie tu http://www.capri.pl/car/256 i tu http://www.capri.pl/car/1844.
Stan na ten dzien jest tragiczny. Przywrocenie auta do stanu uzywalnosci zajmnie troche czasu;). Samochod nie ma zawieszen, napedu, tapicerek, no w sumie nic nie ma;)
Plany zwiazane z odbudowa nie sa proste, ale mysle, ze realne. Zaczne od skonczenia tego co zaczalem, wiec Essi przestoi jakis czas w swoim prywatnym garazu. Nastepnie solidna blacharka z uzyciem czesci, ktore zalatwil Zoggon. Jako, ze prawie nierealne jest przywrocenie go do oryginalu, zostanie zrobiona ''rajdowka'' na bazie zawieszenia capri i silnika 2.0 OHC. Obowiazkowo klatka bezpieczenstwa, kubelkowe fotele, odpowiednie hamulce i pare innych dupereli. Najwazniejsze zeby juz nie zmienil wlasciciela i wyjechal na drogi, aby uczcic pamiec Kamila.
<30.06.2008>
Escorcik stoi gleboko schowany, a ja powoli gromadze do niego czesci i wymyslam jak ma to wszystko wygladac.
Przywiozlem czesci, ktore nagromadzil Zoggon.
Moj taunus poczul sie zobowiazany wobec starszego brata i odstapil mu serce, oraz barana;)
W miare mozliwosci finansowych chcialbym zgromadzic wszystkie brakujace czesci. Poki co szukam belki pod silnik i przekladni kierowniczej, badz informacji, czy pasuje cos z jakiegos Capri. Przez chwile mialem zly pomysl z wstawieniem tylnego zawiasu ze sierry, ale juz mi przeszlo i zdecydowany jestem na transplantacje zawieszen z Capri.
Tyle na dzien dzisiejszy. Postaram sie relacjonowac o postepach, ale one za szybko moga nie nastapic;)