[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Hubert Szwede |
Samochód: | Ford Capri Mk Ia 2.6 V6 Koeln XLR 1970 |
Status: | wysłany do krainy wiecznych autostrad |
Aktualizacja: | 2008-11-24 19:50:11 |
FORD CAPRI 2.6 v6 'ERIS'
'ERIS'
Jak widac remoncik od podstaw (piaskowany)malowany podkładem reaktywnym
a później szary akrylowy,wyklepywany i dodawanie szpachli oraz cyny(30%,70%ołowiu), wiele się dzieje lecz w wolnym tępie.
Wymieniane różne części blacharskie na nowe. Zastanawiamy się nad zrobieniem nowych podłóżnic W między czasie Zostanie włożony doń silniczek 2600 v6 jak tylko zostanie zrobiony.może turbinka.
Tapicerka zostanie odnowiona na niemalże identycznych materiałach z epoki młodości auta(bądź skóra) to sie zobaczy.
Wszystkie (prawie)rzeczy odnawiamy sami, nieszczędzimy kosztów i może coś z tego wyjdze a czas pokaże.Znalazłem człowiek który mi chromy na plastiki położy.Jak wyjdzie zobczymy.
Wszystkie auta motocyklezabytkowe i to capri także są naszego syna. Dostanie je wyremontowane na 18 urodziny (jeszcze 15lat).
Auto posiada orginalny szyberdach. Dodamy jeszcze czarny winyl na dach i będziemy mieli wersję XL(a może May Turbo 2600)
Właśnie udło mi się kupić felgi za 60 Funtów.
No i wreszcie są u nas.
Po wypiaskowaniu felg zostały pomalowane podkładem reaktywnym zwiększającym trwałość przylegania do czystego metalu farby. Następnie pomalowaliśmy je podkładem akrylowym szarym. Następny krok to baza w 2 kolorach czystym srebrnym i czarnym.
Jeszcze tylko lakier bezbarwny twardy.
Najminiej 3 warstwy aby wydobyć głębie kolorów.
No to wygląda na to że felgi skończone zostały.