[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Mysza liil (EM) |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.0 R4 Pinto L 1994 squadaq "kombi" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2007-03-07 do 2008-03-07) |
Aktualizacja: | 2008-12-15 10:50:56 |
specjalny...
28.10.2007 - zaczynam naprawiać
05.11.2007 - 31.12.2007 - zmieniłem/założyłem:
SILNIK:
-pasek rozrządu Gates
-3 nowe uszczelniacze na przód 42x56x7 (fluorowe corteco)
-uszczelnienie aluminiowych obudów simmeringów
-paski klinowe 11.9x1171 Optibelt
-nowa pompa wody
-termostat WAHLER, zabezpieczenie SW 48
-przewody zapłonowe CHAMPION
-uszczelniacze zaworów oraz regulacja
-uszczelka pod pokrywę zaworów
ZAWIESZENIE:
-gumy drążków reakcyjnych w zawieszeniu przednim
-manszeta maglownicy strona lewa i prawa
-klocki hamulcowe
-zestawy antypiskowe
-regeneracja zacisków Autofren D4069
-nowe tarcze hamulcowe
-alufelgi RONAL z oponami zimowymi
WNĘTRZE:
-dywan bagażnika
-sprezyny gazowe klapy bagażnika
-tapicerki drzwi
-licznik z obrotomierzem
-deska drewnopodobna
-konsolka pod sufit
-tripkomputer
ZEWNĘTRZE ;)
-szeroka listwa na drzwi (GL/Ghia)
-chromowane nakladki progowe wewnetrzne (GL/Ghia)
-reperaturka nadkola PT?
-prostowanie zderzaków
PRZYSZŁOŚĆ:
-umyć!
-poprawki lakiernicze
-gaz
09.01.2008 - rozrusznik z planetarką i alternator 70Ah
24.01.2008 - OC 340 zł na rok :)
07.03.2008 - $old!
Trochę pojezdziła, trochę postała. Założono gaz :) Zmienione pierścionki, pomalowany silnik, zmieniona skrzynia biegów. W najbliższej przyszłości wymiana głowicy na twardogniazdową.