logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » zapek??? !G.O.P! - Ford Granada II(b) kombi 2,9 24V Cosworth Ghia 1984 "Perełka"

zapek??? !G.O.P! - Ford Granada II(b) kombi 2,9 24V Cosworth Ghia 1984 "Perełka"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Granada II(b) kombi 2,9 24V Cosworth Ghia 1984 "Perełka"
Status: wysłany do krainy wiecznych autostrad
Aktualizacja: 2017-10-18 22:40:14

Podstrony

Grania Kombi Cosworth - Projekt reaktywacja

Grania kupiona z zapewnieniem, ze blacharsko igła, że konserwacja oryginalna, że nie dłubana przez pana Henia w berecie z antenką, że progi jak dzwon


Okazało się, że kolejna mina. Nie wdając się w szczegóły, auto zrobione typowo na handel i podpicowane toną włókna i dwiema tonami szpachli. A miało być tak pięknie:((

Pas przedni miał byc paskudny i faktycznie był ale dopiero pod matą szklaną.

Autko znacie, bywało tu i tam, ładne było, "zdrowe".


Prawda widoczna jest na zdjęciach a to efekt dopiero jednodniowej pracy nad autkiem:( Statystycznie rzecz ujmując, nie ma dramatu choc miało to być coś więcej niż statystycznie niezły wóz. Niemniej jednak autko stoi na firmie i co dzień poświęcam mu sześć godzin swojego życia. Blacharka jest robiona sumiennie i bez kompromisów. Elementy dokładnie odwzorowywane i wielokrotnie przymierzane, dlatego pasują.

Silnik czeka z niecierpliwością ale widzę, że sobie jeszcze poczeka...

TWÓRCĘ tej rzeźby pozdrawiam i życzę dwuletniej sraczki;)


PS. Do sprzedawcy nie mam żadnych pretensji, "Panu Heniowi" natomiast jaja urwę!!


Pokusiłem się dziś o zrobienie jakiejś przybliżonej kalkulacji kosztów imprezy.
Jako że to strona główna Grani, umieszcze ją tu:

1. Kupno Granady od Zoggona- 800 + 80(laweta) + 200 waha
2. Kupno scorpio jako dawcy - 2500 + 80(laweta) + 200 waha
3. pas przedni - 100
4. Reperaturki nadkoli - chyba 150
5. Oryginalne alusy - 300
6. Klimatyzacja - 250
7. Elszyber - 150
8. Komputer silnika - 150
9. Rozrusznik - 100
10. EDIS - 120
11. Dźwignia biegów - 80
12. Blacha w arkuszach - 50
13. Gumy zawieszenia - 555
14. Gumy stabilizatora - 20
15. Filtr paliwa - 50
16. Chłodnica -

Ja (21-02-2008 22:45)
"za ile jej nie chcesz?"

Mysza (21-02-2008 22:55)
"sluchaj, tak samo - za 150 mogę jej nie chcieć"

Ja (21-02-2008 22:56)
"to za 150 ją mogę chcieć" :D

po zaciętych negocjacjach - 150.

17. Przeróbka wału - 300
18. Piaskowanie wszystkich elementów zawieszenia 60
19. Belka zderzaka - 150
20. FordoHalogenki - 135
21. Dupogrzanie - 200
22. Nowa maska i nowy błotnik prawy - 200
23. Drugi turnus na piaski sahary- 100
24. Malowanie proszkowe wszystkich elementów zawieszeń - 500
25. Gumy łap silnika - 50
26. Budowa lawety do transportu Grani - 400 ;D
27. Transport Grani do Dudley (UK) i powrót aeroplanem - 1300
28. Trawienie i Kataforeza 9000
29. Transport Grani do Polski - 1300





30. Klocki hamulcowe i zestawy reperacyjne - 120
31. Łożyska piast i uszczelniacze - 370
32. Znów piaskowanie - 100
33. Znów malowanie proszkowe - 100
34. Visco - 80
35. Trip w komplecie, wysokie sprężyny do przodu i joistick głośnikowy - 500, rozbite na dogodne raty
36. Naklejka shiftera - 50
37. Znów piaskowanie, malowanie proszkowe i cynkowanie - 150
38. Uszczelki silnika, nowe pierścienie, nowe panewki, uszczelniacze zaworowe - 1790
39. Chemia lakiernicza, podkłady, szpachle, gumy, woski, lakier bezbarwny itd - 2000
40. Uszczelniacze wału i miski ojeju - 117
41. Lakiery akrylowe na podwozie i wnętrze - 514
42. Druga dostawa gum na pędzel i do natrysku - 290
43. Wosk do konserwacji profili zamkniętych - 55
44. Brakło epoksydu co kosztowało mnie znów - 540
45. Tuleje met-gum na wahacze tylne - 100
46. Piskowanie, malowanie proszkowe detali - 80
47. Sworznie zwrotnic - 331
48. Lakier akrylowy, utwardzacze, taśmy do oklejania - 50
49. Halogenik jeszcze jeden, tak bo licho nie śpi - 35
50. Bazy, perły i materiały lakiernicze - 1100
51. Pranie dywanu - 40
52. Przedni spoiler 2,8i - 300
53. Oleje do silnika i skrzyni - 280
54. Przewody hamulcowe miedziane - 120
55. Lakierowanie i prace przygotowawcze - 1800
56. Audio - 350
57. Uszczelka klapy bagaznika - 50
58. Uszczelki skrzyni i filtr ojeju - 250
59. Tarczki skrzyni i tłoki - 170
60. Brok ;(( - 10zł, słownie dziesięć
61. Podsufitka - 70
62. Tłumiki i rury - 250
63. Piaskowanie i malowanie proszkowe felg - 200
64. Opony i montaż - 600
65. Akumulator - 200



Tak więc się uzbierało 32942 pln póki co, nie licząc kosztów blacharki. Boli mnie już głowa.






Statystyka blacharki :
Wymienionych elementów blacharskich uzbierało się 25kg :D
Buda jest już wyraźnie cięższa :D

13.11.2008
Znów ważna data a właściwie dwie. Zarezerwowałem termin w Surface Processing Limited na przełom lutego i marca. Cena ma wzrosnąć na 2009 rok:( Na szczęście w porę zakupiłem worek królowych Elżbiet. Teraz pozostaje tylko dopieścić blaszki, które według zapewnień, powinny doczekać czasów, kiedy samochody nie będą miały już kół :P

Termin sprecyzowany na 03.III.2009r. Udało mi się wynegocjować zamrożenie cen dla mnie. Tak więc cena pozostanie z 2008 roku :) Czas trwania procesu- trzy tygodnie.




Ciekawe dane:

Waga silnika 2,9 24V wraz z A4LD - 320kg
Waga gołej budy - 400kg
Waga budy z maską, drzwiami i tylną klapą - 505kg

Na blacharkę zużyłem trzy arkusze blachy 1mm. Bilans wygląda tak:
Blachy wycięte - 25kg
Blachy wstawione ok 50 kg :D


02.06.2009
Odpoczęliśmy od siebie troszkę i rusza faza przygotowania nadwozia pod lakier.
Będzie oddzielna podstrona a zwiastun wygląda tak:



Składa się



26.08.2010
Kolejna wazna data, po raz pierwszy o wlasnych siłach wyjechaliśmy sobie z garażu. Uznajmy to za datę pierwszej przejażdżki ;D

Już po prawdziwych testach drogowych, skrzynia działa, wszystkie biegi zapina, hamulce działają, brak wydechu powoduje że na miasto jeszcze nie pojedzie;D

Z serii "upolowałem aparatem" ;D



No i stało się, dziś wyjechała na dobre. Jutro wizyta u tłumikarza i audiencja na geometrii i jeździmy. Dziś pojeździłem sobie ciut, pierwszy raz ją umyłem, zatankowałem do pełna i jest. Oto przedstawiam Wam moją Granadę.















Oczywiście jak widać jeszcze kilka detali zostało do zrobienia ale nie od razu Rzym zbudowali ;D

Jest 25.08.2013 i Perełka wczoraj rozpoczęła swoje drugie życie czyli jeździ na codzień, wozi mnie tu i tam, łyka kilometry, jutro rano pierwsza trasa do pracy. Dłuuugo nie jeździłem Granadą więc Scorpio mkIII stał się wyznacznikiem komfortu. Nowa Granada jednak deklasuje scorpiaka w każdej kategorii, od komfortu przez dynamikę po stopień lansu ;P Po całym dniu jeżdzenia Perełką powiem tak: nie żałuję żadnej złotówki ani żadnego dnia poświęconego na zbudowanie tego samochodu ;D

Znów ważna data: 07.03.2017 Perełka spłonęła :(((
Chyba nie zostało za wiele. Wnętrze spalone, silnik spalony, dach zapadnięty. Widziałem ją tylko na zdjęciach ale serce mi pękło.

Teraz pojawia się pytanie o przyszłość, robić 5de czy 3de? ;D

Dziś perełka została odwieziona na tymczasowe miejsce spoczynku, nie wygląda to dobrze...







Jedziemy dalej z tą historią ;D
Przyjechała dziś sympatyczna Ghia 2,3, ma to czego potrzebuję i nie ma tego co jest mi zbędne. Z tą Gienką jak się okazało już się kiedyś widzieliśmy ale to długa historia. Niespodziewanie jednak ona odnalazła mnie a ja ją i teraz wspólnie pozwolimy Perełce znów łoić golfy na dzielni, tym razem w manualnym wydaniu.

Komentarze

szanowny klubowiczu Zapek, jeśli do mnie masz pretensje, że sprzedałem ci takie auto to chyba troszkę nieładnie z twojej strony. Jeśli ktokolwiek pamięta ogłoszenie, to czarno na białym chciałem pokazać jaki jest jego stan, na każde życzenie robiłem fotki wybranych elementów. Wybacz że nie mam rentgena w oczach i nie prześwietlam auta, którego palcem nie dotykałem, w poszukiwaniu ukrytej szpachli. Granada była u mnie bardzo krótko i niczego w niej z blacharką nie robiłem, jej stan był wiadomy wielu osobom na capri.pl. Czujesz się zawiedziony? Następnym razem proś o więcej fotek jeśli coś od kogoś będziesz kupował, wyposaż się w czujniki szpachli i inne ustrojstwa. Bo przyjeżdżanie po zmorku z browarem w ręku, to nienajlepsza forma kupowania samochodu. Powiesz, że zaufałeś mi? To co znalazłem rudego o tym informowałem, każde zdjęcia były do wglądu. Wybacz że za te 850zł nie darłem tapicerki i szpachli po to by dowiedzieć się czy przypadkiem ktoś czegoś już nie łatał... z resztą kupowałeś, widziałeś co bierzesz.
Wg mnie auto wyglądało ok, sam chyba też nie byłbyś w stanie ocenić tego wizualnie, więc mam nadzieję że to nie pod moim adresem te opisy?
Każdy kto widział auto niech się obiektywnie wypowie.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-02 19:11:00]


"Inna rzecz, że pewnie sam nie wiedział o tajemnicach skrywanych pod szpachlą..."

Nie Zoggon, nie do Ciebie mam pretensje. Spokojnie. Jesteś porządnym człekiem i gdybyś wiedział powiedziałbyś o tym. Wiem przecież że nie miałeś możliwości "prześwietlenia" blach. Ktoś to jednak udłubał i nie przekazał "wiedzy" dalej czyli niezbyt fair, prawda? Noo chyba, że myślał, ze tak To się robi;)

Naprawdę Zoggon, nie do Ciebie morał tego wywodu. Ponadto, jak już Ci pisałem, odnalazła się w grani pewna śliczna korbka szybra ze znaczkiem audi, pewnie Twoja i jak to już praktykowaliśmy, mogę Ci ją odesłać jeśli Ci potrzebna?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-02 22:15:20]


nie, to nie moja, możesz sobie ją zostawić.
Serio, gdybym wiedział że coś jest nie tak, powiedziałbym o tym. Wcześniej autko było u Wiśni, ale nie wierzę, że on też miałby coś z tym bliżej... Kiedy kupił to od jakiegoś starszego gościa, też nic przy niej nie robił, nawet palcem nie tknął. Tak więc nakaszanił ktoś wcześniej. Powodzenia w remoncie.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-03 06:19:59]


Buuuuhahahahaha, czyli możliwe, że to faktycznie pan Heniu!!! Peace Zoggon:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-03 08:13:44]


No cóż, niema to jak koleżeńskie wyjaśnienie sprawy :)

To są sprawy z którymi ZAWSZE należy się liczyć i niema co szukać winnych tylko po kolei drapać i Boga prosić żeby jak najmniej niespodzianek odkryć.
(też przez to przechodziłem i kląłem pewnie lepiej niż Zapek :) bo wiedziałem, że nie będzie dobrze ale nie przypuszczałem że aż tak)

Jedno jest pewne-jak po tym remoncie ktoś kiedyś kupi to auto od Zapka to będzie szczęśliwym człowiekiem :)

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-14 19:33:54]


a tak pomijajac czy to pan Henio czy inny czego sie mozna za ta kwote spodziewac pomysl... Remont idzie pieknie gratuluje dbalosci o szczegoly i wytrwalosci w dorabianiu!

nEon Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-06 20:14:29]


wiesz neon, dla mnie kamuflowanie takich rzeczy to nic innego jak oszustwo, pomyśl.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-01-07 00:10:17]


yy a czy to auto przez jakis czas nie jezdzilo po wlkp w okolicach gostynia????

borys [2008-08-09 03:20:48]


Jeździło w Kościanie.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-08-09 08:42:04]


Ja sobie Zapek kosztów zbytnio nie chcę podliczać bo głowa boli;)
U mnie nie ma jeszcze blacharki zrobionej a już ogólny koszt przekroczył 7tysi.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-28 23:15:47]


NO no no Zapek szalejesz:)
Masz zajefajne podejście. Strasznie podoba mi się jak dopieszczasz te Granie:) Ukłony:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 23:31:57]


Kiedy budowałem Zapka, ktoś mi powiedział, że takie rzeczy normalny człowiek robi raz w życiu. Pewnie nie będzie już mocy na tak kosztowny i czasochłonny projekt więc niech to będzie zrobione najlepiej jak się dziś da. Tak postanowiłem i tego się trzymam.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 23:53:28]


:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-24 17:56:17]


Fajny projekt.
Radze uwazac na Surface Processing Limited, bo jest niezadowolonych jej praca:
http://www.capripower.co.uk/board/index.php?showtopic=6515

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-31 23:57:32]


No taki ważny sznurek a się nie otwiera:/ Co tam pisali ???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-02-02 00:15:46]


Nie otwiera się bo się przenoszą na inny serwer...
W ciągu ostatnich 2 miesięcy chyba z 5 razy im się hakerzy włamali :/

Konar [2009-02-02 00:17:33]


W tym watku jeden wlasciciel Capri Brooklands pisze o swoim projekcie. Planowal ze swpjego Brooklanda zrobic X-pack'a. Nadwozie mial w dobrym stanie, oryginalne. Postanowil oddac je do tej firmy na czyszczenie i e-coating. Po odebraniu gotowego nadwozia projekt byl na pare miesiecy zamrozony. Po tych paru miesiocach ze zgrzewow i na rownych blachach zaczela wylazic rdza w bardzo szybkich tempach... Czyba cos bylo zle zrobione albo niewystarczajaco dokladnie wyplukany rostwor kwasowy... Wlasciciel postanowil szukac drugiego nadwozia do swojwgo projektu...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2009-02-02 09:13:17]


Tylko jeden niezadowolony znaczy się??? Hmmm, to powiedziałbym, że świadczy to o nich ...dobrze. Gdyby to było na poziomie 20 rocznie a wątek byłby niczym ten nasz traktujący o panu A to już gorzej ale jeden, to faktycznie zakrawa na wypadek przy pracy.
Tak sobie to tłumaczę :D
I obym miał rację.

Bo jak nie to szykuje się trzecia wojna światowa :P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-02-02 09:53:16]


weź lepiej minią grawitacyjnie... i bedzie wypas

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2009-02-02 12:02:20]


przeczytałem komentarz Zgonioka 5 razy zanim zrozumiałem że nie proponuje podłożenia miny pod tą granię. Chyba trzeba wrócić do podstawówki :/

Abo!GOP! Dokładna lokalizacja na mapie [2009-02-02 20:27:56]


Bo widzisz, Zgoniok pisał to w stanie po 0,5L a Ty czytałeś przed 0,5L. Dlatego komunikacja była utrudniona.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-02-02 23:37:44]


Moj podany wyzej link juz dziala...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2009-02-06 10:38:18]


No prosze !!! Jaka ślicznota czarna sobie stoi w znajomym miejscu !! :)
Cholera !! Zapek jedźmy już !!! :D

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-25 19:27:05]


no i się zaczęło, granatnik stoi już na obrotnicy, nie obędzie się od jej modyfikacji, ale to pikuś :)
teraz bedzie matowanie, następpnie matowanie, a na koniec, dla odmiany, matowanie :P

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2009-06-03 08:17:31]


Obrotnica wlasnoręcznej konstrukcji?

Konar [2009-06-03 09:45:23]


przesada .... z tym matowaniem :P ale szczerze to za kazdym razem jak patrze na wasza robote to pelen szacun :)
a tak btw doliczasz budowe obrotnicy garazu itp do wartosci granady ? :D

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-06-03 10:16:25]


garaż je mój :P

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2009-06-03 11:53:34]


Obrotnica od MikaB4, moje sa adaptory ale spoko, kosztami obciążę Arka3M, jego Consul też na nich zawiśnie. A co :P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-06-03 15:57:10]


zgoniok! ty żyjesz!

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-06-03 16:33:24]


Noo czyli obrotnica się sprawdziła :)

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-06-03 16:39:18]


Zgoniok rano mi pisał że jeszcze stoi ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-06-03 16:56:34]


To zdrowy jak rano stoi,albo sam spal?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-06-03 21:25:41]


zgoniok rano stoi???

szymal Dokładna lokalizacja na mapie [2009-06-03 23:23:14]


a co?? nie wolno mi?? :P

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2009-06-04 08:43:13]


Granada wczoraj dostała spowrotem swoje zawieszenia i stoi już na kołach. Teraz na poważnie zacznie się praca nad poszyciami i lakierem. Zaczyna się ostatni etap prac nad karoserią.



zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-09-11 08:35:33]


Tak sobie dziś siedziałem w domu i myslę, zrobie porządki. No i rozejżałem się wokoło i stwierdziłem, że mieszkam w Granadzie;)



śpię za szybą, razem z szybrem i kawałkim bagażnika oraz ścianą grodziową



pod sobą mam galanterię o sporej wadze



przy nogach sie zadomowiły śrubki i półosie



nad kompem shifter i zderzak



w rogu tarcze, atrapa, deska i wiatrak klimy...

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 20:05:00]


Otwieram szafę a tam...



sięgam po kurtkę a tam...







Czy tylko ja jestem tak popierd...ny czy inni tez tak mają?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 20:19:23]


Też tak miałem:) na etapie rozkładania i restaurowania cześci:) teraz juz jest tak smutno i pusto:(

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 20:22:57]


ja tak miałem... ale małżeństwo to sztuka kompromisu, ja wyniosłem graty do piwnicy ale w całości :)

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 20:35:47]


U mnie w mieszkaniu nie ma pomieszczenia bez części samochodowych.
Pzdr!

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 21:04:44]


Też mam. Nie tyle co Ty, ale trochę tego jest: szyba przednia dymiona, 2 spoilery na tylną klapę, elementy K-jeta, 1,5 spoilera przedniego, jakiś podłokietnik, tuleje, trochę drobiazgów w szufladach od biurka. Najfajniejsze łakocie co uda mi się upolować trafiają do mnie do pokoju.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 21:25:37]


w najlepszych czasach spałem pół metra od Junaka, tylko raz o mało się nie przeniosłem na tamten świat, bo zapomniałem kranik zakręcić

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 21:48:10]


kumple w wolne wieczory przy browcu i fajce składali junaka w pokoju, nawet odpalił.... ale zapomnieli że mieszkają na 3 pietrze bez windy......

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie [2009-11-03 22:17:39]


ja tak kiedyś JAVE składałem, tylko zapomniałem że robię to w piwnicy:/

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 22:28:46]


No ja obecnie w pokoju mam na biurku lusterka, ramki szyb, filtry uszczelki, olej, świece, pływak od baku takie tam... na szafie reflektory zderzak, klamki, w szafie zegary i inna drobnica. A na kalendarzu tegorocznym, na jednym gwoździku wiszą dzielnie przewody zapłonowe.

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 22:31:42]


Czemu wszyscy we mnie coś trzymają?? brzuch mi od tego rośnie! piwa nie mam gdzie wlewać:P!!!

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-03 23:03:50]


Takie tam :D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-12 21:59:36]


A co to za dziwny stelaż na przedzie? taki zderzak? :D

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-12 22:20:34]


Wreszcie doczekala się serducha ;)

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2009-11-12 22:20:37]


o! razem z motorem i zawieszeniem wjedzie na obrotnice? nie połamie się to to? :)

Konar [2009-11-12 22:21:26]


Wszystko musicie wiedziec???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-12 22:23:38]


Achaaa już wiem co to za stelaż :)

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-12 22:28:58]


Zapek co te nadkola takie pośrutowane jakbyś się wyżywał?? każdy otworek do czegoś służy??

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-12 22:41:11]


A jak po włożeniu silnika zanitujesz blachę grodziową? :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-13 09:18:01]


I co to za duży otwór po stronie pasażera?

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-13 09:56:10]


Ło sit:/ Faktycznie, ściana stoi w pokoju. Na szczęście mogę jeszcze to zrobic.
Ta dziura to na wiązkę silnika jest.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-11-13 11:20:36]


:) jak dobrze czasem sobie zrobić przerwę w oglądaniu serialu- Odnowa starego forda:D świetnie to wszystko wygląda,szacun:) Ps widzę ze w pokoju oprócz części do Grandzi znalazło się miejsce na Warlocka??:)

nevermind47_3M [2009-11-14 01:44:03]


Ładnie... czyli ONA nie tylko wygląda, ale i jeździ! Szacun :)

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2010-08-27 00:43:42]


"szkoda" ze jezdzi, bo to chyba powinien byc eksponat muzealny ;) w jakiejs szklanej gablocie czy cos

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2010-08-27 09:32:40]


nie ma co, to auto trzeba zobaczyć! Nigdy nie byłem fanem Granad, ale, kiedy to auto zobaczyłem, to zmieniłem zdanie. Cudne auto!!!! Na szczególne wyróżnienie zasługują bajeczne halogeny przednie (tak naprawdę nie wiem dlaczego aż tak mi przypadły do gustu) jak również cała komora silnikowa (lakierowanie, posadzenie silnika, no i naklejki!). Gratuluję i oby dobrze służyła!

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2010-08-29 16:26:33]


Z pewnych względów, sugeruję lekturę najbliższego wydania czasopisma branżowego "Lakiernik" ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-28 22:36:37]


Wklej skany, bo w kiosku Ruchu tego nie ma.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-28 23:10:17]


niemożliwe! Lamperię w garażu malowałeś?????? :)

szymal Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-29 13:30:19]


...

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-26 21:09:08]


bardo fajny artykul:)

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-26 21:37:27]


Artykuł sponsorowany? Robicie u siebie kataforeze ;P ?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-26 21:54:11]


Będę teraz pisał ciąg artykułów traktujących o renowacji karoserii pojazdów zabytkowych. Zapraszam do lektury;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-26 22:17:21]


Wszystko już robimy, nie tylko karoserie ale renowacje całych samochodów. Kataforezę zlecamy oczywiście.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-26 22:20:13]


Z werwą napisane - tylko dwie uwagi: Porsche nosił numer 356, a tego co potrafi, piszemy od dużej litery, choćbyśmy nie wiem jak go chcieli zlekceważyć :)
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-26 22:28:47]


mnie ciekawi ta szybka rejestracja przyczepy :P

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-26 22:39:40]


A że każdy dywan perski ma jeden supełek źle zapleciony, to jakaś buba i tu być musiała, celowość pominę milczeniem ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-27 01:23:16]


A mnie uczyli ze nie z duzej litery, tylko z wielkiej ;)

Mysza liil (EM) [2011-02-27 09:51:34]


Swoją drogą to pytam, gdzie byli rodzice .... redaktora naczelnego?? ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-27 11:27:40]


Pięknie, będzie samochód wyjątkowy. Ale czy ta inwestycja za 9000,- zł
to nie rozrzutność !!!

zenonDWR [2011-02-27 12:35:20]


Jacek to człek bezkompromisowy.

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-27 13:19:28]


9 tysi plus 2,6 tysiów za transport hmmm miał bym za to ze 3 taunusy :)
albo jednego ale co godnego...

reset Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-03 08:59:41]


niemniej jednak grania wygląda wybornie:)

reset Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-03 09:07:10]


Ale nie miałbyś gwarancji na blache 25 lat :)

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-03 16:45:02]


to kiedy jakieś godne zdjęcia całości? ;>

chart Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-03 17:16:14]


Całości brakuje jedynie wydechu, foteli i nowych kół. Tak poza tym wszystko działa i jak tylko zrobi się cieplej to jakieś zdjęcia całości się pojawią.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-03 19:04:54]


Jak to było widać na przykładzie siernusa, takie mega projekty jest ciężko skończyć. Zoggonowi wyskoczyła panewka a mi zimą wyskoczył brok za kołem zamachowym:( Reszta wody została z tyłu silnika i narobiła ambarasu. W sobotę po raz ostatni podnoszę przód budy aby dostać się do silnika. Przy tej okazji postanowiłem zrobić remont skrzyni, póki działa bez zarzutu. Wymieniamy wszystko co gumowe a przy okazji przynituje się ścianę grodziową jak należy ;D
Nie nawidzę takich skoków w tył w projektach ale jak obserwuję to często tak bywa. Łisz mi lak;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-14 21:02:17]


Wiem coś o tym... Łisz ju lak :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-15 08:06:59]


Fajnie się rozkręca takie dziewicze śrubki ;D
Okazało się, że wyskoczył jednak boczny brok jednak cos się pociło z tyłu silnika i oczywiście zapomniałem uszczelnić silikonem ostatniego mostka panewki głównej, o ja dureń...
Skrzynia się właśnie robi. Mam nadzieję, że to ostatni raz kiedy ją rozbieram tak okrutnie.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-17 02:26:17]


Zapek, ale masz brudny wiatrak :\

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-17 14:51:31]


i co Ty Zapek będziesz robił z granią trzymał w salonie ;).... szacun :)

Mungo Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-17 17:21:47]


Jestem pod wrażeniem; też bym tak chciał (marzenie).
Co do klamotów w mieszkaniu (bo garaż nie starczył) to z jednego pokoju musiałem
się przenieść ze spaniem do innego, bo dla mnie miejsca zabrakło.
Myślę, że jak skończycie to epokowe przedsięwzięcie to w okolicach Poznania się pojawicie.

slawekw. [2011-04-18 21:42:16]


a co to tam w nadkolu tylnym świeci?? Neon? :P

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-19 15:16:20]


To blask zajebistości

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-20 00:13:51]


tez sie zastanawialem co tam swieci ale juz wszystko wiadomo :D to auto az ocieka zajebistoscia hehe ;)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-20 09:50:42]


ciekawe kiedy zacznie ociekać rdzą ;)

Mysza liil (EM) [2011-05-20 10:14:00]


po pierwszym dzwonie :>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-20 11:15:57]


To by sie tylko Mariowi75 moglo zdarzyc ;P

Mysza liil (EM) [2011-05-20 11:21:08]


Liczę po cichu Mysza, że może nasze prawnuki będą robiły pierwsze zaprawki ;P A poważnie to chyba mi serce pęknie jak kiedyś wylezie jeden z drugim a pewnie się to kiedyś stanie.

Patrząc na koszt tego auta to jak wytrzyma w tej kondycji 15 lat to uznam, że warto było. Bo czy kupiłbym za 100tys dziś nowe auto tej klasy co Granada?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-20 11:26:42]


Nowe nie, ale roczne czy dwuletnie- coś by się znalazło ;P Wrzuć więcej fot.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-20 12:35:16]


Poza tym te nowe za 100tys. zł jak ktoś Ci skasuje lub zrobisz to sam, to nie ma żalu. W tym przypadku myślę, że mogłoby być inaczej.. :-)

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-20 18:38:54]


dobrzez się masz dirk, jeżeli skasowanie auta za 100 kawałków nie wywołuje żalu :)
żal raczej podobny jedyna różnica jest taka, że na nowe auta za taką kasę ma sie z reguły AC

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-20 18:42:06]


no ale na ta fure to chyba też można AC na podstawie wyceny rzeczoznawcy?

dyra [2011-05-20 20:07:22]


mozna, ale firm ubezpieczających takie auta jest niewiele i wymagania są spore

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-20 20:55:39]


Serwus Zapek

Z przyjemnością można czytać Twoje opowiadanie o samochodzie Ford kombi. A dziś przeczytałem także zamieszczone fotki z 26 lutego, jest to ciekawe, choć mnie nie przekonuje ze względów finansowych, jednak atutem jest to, że wszystko jest realne,
nie podparte przepisaniem rubryki z jakiegoś katalogu celem zabłyśnięcia wśród mniej oczytanych,
lecz pokazanie prawdziwej walki z samochodem, przeznaczonym już na straty lub agonię.
Kłopoty z silnikami bywają, ja myślę, że każdy silnik: Diesla lub Otto ma swoją duszę.
Są tacy, co jakiegoś typu silnika nie lubią, ale uważam, że jest to kwestia znajomości tej duszy.
Zaczytany w Twoją opowieść nie rozumiem jednak uwagi skierowanej do Ciebie przez ,,Szanownego Pana KRK 4m,, także z dnia 26 lutego, bo jeżeli jest tropicielem, to dla mnie bardzo wątpliwej jakości i nie zasłużył na cukierek.

Bo jak ,,Szanowny Pan KRK m4,, mógł nie zauważyć w swej ,,osobistej skłonności tropiciela,,
znaczenia słowa ,,Mana,,???
/w podtekście samochody MAN/ - znak MAN to skrót trzech słów, wymawiamy ten skrót jako - emaen - tylko wymawiamy, piszemy MAN.

Zapek, dla mnie wszystko, co piszesz jest OK., tu nie ma lobbystów decydujących gdzie ma być kropka lub przecinek. Twój samochód – Twój opis, i wierzę, że dasz sobie radę z tym silnikiem, i z niejedną piekielną machiną.
Ogólnie to AC – na stary samochód to raczej trzeba odpuścić.

A na zakończenie z humorem:
czy zaraz zjedzą mnie czarne wrony w składzie
więc pytam mego Diesla:, co Ty na to Bracie ?
DIESEL się zamyślił
i rzekł w majestacie: Stary spoko... ktoś tu zrobi w gacie

zenonDWR [2011-05-20 22:25:49]


Widzisz, z wydawnictwami już tak jest, że nad całokształtem czuwa redaktor naczelny. Mnóstwo byków nie znalazło by się w prasie światowej gdyby wykonywali swą pracę w 100%. Ale wszyscy jesteśmy ludźmi, Krk także jak się okazuje czasem i każdy z nas ma prawo się czasem pomylić. Nie jest głupotą się mylić lecz ślepo trwać w swym błędzie.
Silnik gienki już dawno ogarnięty, podobnie jak skrzynia. Wszystko pięknie mruczy, przyspiesza i hamuje;) Najbliższy wyjazd będzie jednak raczej dopiero na PC. Chyba ufunduję nagrodę na "najdokładniejszy przejazd". Będę miał jakieś tam szanse chociaż ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-20 22:47:07]


Tak, nie ma idealnych ludzi, tylko dla hobbysty może być idealny samochód.
Bynajmniej wielu z nas próbuje to osiągnąć.
Cieszy mnie, że silnik już jest OK.

zenonDWR [2011-05-20 23:19:01]


Zenek - FIAT, SAAB i ALFA to także skróty (jak MAN), a mimo to w powszechnym języku mówimy "fabryki Fiata, Saaba i Alfy", więc czep się tramwaja, a nie mnie. Poza tym szanuję Zapka i nie było moim celem nadrzędnym wytykanie mu każdej literówki. Od tego jest korekta i redakcja, które - jak widać - olały swoją robotę.
Szamaj dalej te swoje cukierki - ja wolę mandarynki i grejpfruty.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 02:55:32]


Nooo to zrobimy oficjalne ogędziny na Pucharze :) No i oczywiście należełoby opić, żeby się nie rozsechł!
A jeśli chodzi o AC, to oczywiście jest możliwe na indywidualnych warunkach, tylko zwykle składka roczna będzie odstraszająca. Nie mniej jednak należy drążyć temat, bo dzięki temu w przeciągu ostatnich lat, zmieniło się na plus podejście ubezpieczycieli do weteranów szos. Jak widać na powyższym przykładzie, pojawia się też coraz więcej takich, którym AC by się przydało.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-21 05:11:12]


KRK m4 – i znów zabłysnąłeś jak gwiazda

zenonDWR [2011-05-21 06:51:40]


zenon - idz do garazu dlubac Diesla zanim zrazisz do siebie wszystkich

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-21 09:10:45]


Diesel już z nim nie chce gadać. Chyba że po biopaliwie, o czym świadczą powyższe "częstochowskie rymy" :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 09:42:11]


Zenon, karierę korektora zacznij od własnych tekstów, w przeciwnym wypadku narażasz się na śmieszność.

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 10:20:24]


Mam tylko prośbę, uczony ostatnimi przykrymi doświadczeniami aby w ramach oględzin nie wchodzić jednak na dach czy inne płaskie detale Perełki ;D Scorpiakom to nie służy więc sądzę, że Grania jako poprzedniczka też nie będzie zachwycona.

A propos artykułu, napisałem kilka w swoim krótkim jeszcze życiu i co ciekawe nigdy nie było żadnej korekty i nie przypominam sobie aby któryś tekst całkowicie ustrzegł się błędów czy to składni, czy interpunkcji czy nawet błędów czysto merytorycznych. Za tekst w ŚM nawet kasy nie dostałem bo redaktor naczelny ... zginął. Jakoś nie potrafiłem w tej sytuacji upominać się. Ot taki OT.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 11:42:32]


To ja powiem tyle. Wy tu pitu pitu że AC nie ma, to to dupa prawda bo jest.

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 18:30:19]


Zapku zapodaj jakieś lepsiejsze foto bo ta zajebistość w tylnym nadkolu zaślepia resztę autka i nic nie widać:)

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-21 20:11:12]


Blask blaskiem a uchylona klapka wyraźnie sugeruje , że chce się jeszcze napić ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 21:27:57]


szafa - czytaj ze zrozuminiem. kto napisał że nie ma?

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 22:34:04]


Spoko, jutro transportuję ją spowrotem do domu więc jak padać nie będzie to cyknę coś lepszego.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-21 23:57:22]


Rdzewieje juz? Bo taka Granada bez rdzy to kastrak. Dawaj choc adres, poskrobie i wysle ci, naklej na nadkola, bo jak to teraz wyglada?

Zombie [2011-11-11 09:28:25]


No niestety, czasem do niej zaglądam ale rudy chyba wystraszył na dobre ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-11 12:22:05]


rudy jej tak szybko nie weżnie pierw zapek musi się nią nacieszyć

gucio881 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-11-11 17:47:59]


Nom;D Dziś znów ją odkurzyłem, przejechałem z kilometr może dwa, zagrzała się, pohamowała i zazimowała wraz z zaporożcem. Tym razem ma już płym w układzie więc żaden brok wionsą mnie na ziemii już nie przywita.
Kurcze, mimo że geometria jeszcze nie zrobiona to kultura pracy zawieszenia tego samochodu mnie powala kiedy tylko nim wyjadę na ulicę pokonując trzech gliniarzy spiących na mojej uliczce. Zamontowałem dziś też maskę. Będę chyba kończył niedługo ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-11 18:03:36]


w zasadzie to może w zimie stać pod chmurką :P
nic jej chyba nie grozi

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2011-11-11 20:07:37]


Bo ja wiem czy chcę to sprawdzać? ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-11 20:52:34]


hehe, jak by co to ja chętnie do Dudley jeszcze raz pojadę (trasę już znam i obiecuję, że wody mineralnej do mycia rąk w Belgii już kupować nie będziemy :D ) ;) Przy okazji jeszcze raz to muzeum transportu w Dover zwiedzę (ostatnio za mało czasu było i nie wszystko obmacałem tak jak bym chciał) No i te boskie klimatyczne puby... eeech... A jak braknie to z Jędrkiem po Guineska do Asdy podejdziemy !!!! :)
To na kiedy urlop załatwiać ?? :)

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2011-11-12 00:43:41]


To ja tez się piszę na wyprawe:) trasy znam, jazda po lepszej stronie drogi opanowana:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-12 10:41:21]


Ogromny szacun za podejscie do remontu!!! Kataforeza mnie rozwaliła!

Nie wiedzialem ze tak sie da zabezpieczyc bude. Po przeczytaniu wszystkiego o twojej perełce i procesie Kataforezy, wydaje mi sie, ze kompletna odbudowa sterego auta bez kataforezy to glupota i strata pieniedzy.
Chyba wlasnie koszt remontu mojego kapcia wzrosl o kolejna okragłą kwote:((
Nie wiem czy Ci dziękować czy nienawidzić:))))))))))

Hasta [2011-11-12 14:46:21]


Zapek, weź w końcu zrób jakieś foty :)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2011-11-12 15:22:20]


Spoko, myślę, że przyjadę na SO i PC w przyszłym roku. Teraz jest strasznie brudna, jeszcze nie myta od lakierowania więc wygląda dość niechlujnie a do zdjęć by trzeba się przyłożyć, jak do reszty;)
Zapał dawno już zgasł, na szczęście autko udało się przed tym skończyć. Teraz już zostało kilka spinek wymienić i fotele obszyć, ale na to przyjdzie czas.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-14 15:27:42]


Zapek ja Ci radzę, zamknij ją w garażu i nie ruszaj do kolejnej fali zapału :)
Przecież brakuje tylko kilku pierdół, no i te fotele, potem znów będziesz dostaniesz nową dawkę pary i zrobisz przynajmniej na cycuś.
Przecież nic Cie nie goni :)

cortinas !G.O.P! [2011-11-15 12:28:01]


Tak właśnie robię, jak mi się nie chce to ją smole, robię tylko w przypływie chęci. Czyli dopiero koło wiosny ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-15 17:48:22]


Póki co to zapomniałemnapisać o efektach remontu skrzyni. Otóż skrzynia owa była niedawno remontowana jak wynika ze stanu i marki uszczelek. Robił to jednak jakiś paprok bo jedna z ważniejszych uszczelek, znaczy uszczelka tłoczyska jednego z koszy była źle założona i została ścięta przez tłoczysko. Tak też znalazłem spalone tarczki. Cała akcja z wyjmowaniem silnika i skrzyni okazała się więc trafiona i po niej biegi zapinaja się znacznie bardziej zdecydowanie.
Niestety pojawiła się pierwsza rdza. Rudy zaatakował kolektor wydechowy... ;P Trzeba będzie jednak w ceramikę z nim wskoczyć ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-18 16:53:00]


Tyle zachodu z tą obroną przed rudym ... a auto nie śmiga na codzień....

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-12-18 17:02:43]


piękna, ale ...


szkoda ze nie diesel ;)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-26 21:51:18]


nie od razu Rzym zbudowali

zenonDWR [2012-04-27 06:54:53]


cud miód malina....i perełka!!!

brak mi już słów...gratulacje z każdej strony!!!

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-27 07:38:53]


Na pohybel plastikom. Szacun mistrzu.

granadabus [2012-04-27 08:18:55]


kiedy w czarny mat :P

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-27 09:19:41]


Jak wyjdzie pierwsza rdza;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-27 09:20:14]


dammit , mozemy troche poczekac..

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-27 10:13:49]


A gdzie listwa na tylne prawe drzwi??? :P Trza się do czegoś przyczepić, a to jest chyba jedyna możliwa rzecz :) Jest zajebista!

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-27 11:42:12]


Sory, tylne lewe :P

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-27 12:20:29]


...dawniej to już by była okazja na jakieś grilowanko, obgryzanko czy jak tam żeśmy to nazywali :) A tu do tego jeszcze prawie majówka się zbliża ;)

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-27 13:31:49]


Zapek, co z maską?:> Wydaje mi się, czy coś krzywo? Poza tym zajebista, tylko wielkościowo TRXy by wyglądały lepiej :)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-27 14:40:22]


Eclips dobrze gada...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-27 16:12:29]


Zgadza się Beddie.
Zapek możesz od mnie dostać za darmo felgi TRX. W zasadzie to może nie za darmo, ale w rozliczeniu:) Tylko one są do pełnej regeneracji.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-27 16:49:38]


co do maski, jest krzywo bo tylko lewe przednie koło stoi na muldzie :)
To taka wersja samopoziomowania nadwozia z wyłączeniem błotników :P

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-27 21:18:54]


trochę krzywo to też prosto - jak powiedział fachura kładąc mi kafelki w kuchni.

szymal Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-27 21:49:13]


a dlaczego tylne kolo tak wartko stara sie dogonic przednie?

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-28 00:14:07]


z drugiej wyglada rowno, to chyba sie tak wydaje tylko.

Classmobile [2012-04-28 00:26:13]


Maska nie jest ani polakierowana jeszcze ani założona poprawnie. problem w tym, że po kataforezie się zapadła w okolicach wlotów powietrza. Sam nie wiem już co z tym zrobić bo ani tego sie nie dało naciągnąć, ani nie da się zaszpachlować, lipa. Angole się nie poczuwają bo śladów uderzenia nie było a z drugiej strony to na hu.. by ktoś miał mi tam po masce skakać. Myślę, że znajdę inną maskę i już bez kataforezy ją polakieruję i tak zostanie.

Od wczoraj jest też komplet tłumików i to jest dopiero czad ;D Walduś, ja zdaje się będę w Żywcu w ten weekend to może Cię odwiedzę ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 13:44:41]


potraktuj ją dużym gumowym młotkiem, na 90 % się uda.

zenonDWR [2012-04-28 14:39:08]


Wiesz Zenon, nie w tym rzecz aby miała garba jak Twoja lecz aby stała się płaska...

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 16:05:20]


to użyj normalnego gumowego młotka, i będzie płaska. To tylko blacha.

zenonDWR [2012-04-28 16:34:46]


Tak, wyoblona którą trzeba spęczyć od środka a rozciągnąć od zewnątrz przy założeniu że przeszkadza nam rama, powodzenia...

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 17:30:32]


znalezione przypadkiem w necie http://oldtimerspa.com/

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 19:07:14]


Kurczę, za sam wygląd strony pewnie liczą z 10x stawkę :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 20:18:56]


Na jakich bucikach stoi, 205/70 14? A tak w ogóle to przeprawówka Tobie wyszła.

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 20:25:08]


Swoją drogą masz lekko prze*ebane Zapku :) Każdy, ale to każdy najmniejszy detal, który nie będzie idealny będzie wytykany i omrukiwany, tak więc składaj dokładnie i ze szczoteczką w ręce ;)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-28 21:02:41]


No wiem, mamy takiego magika od ustawiania geometrii w okolicy, gość jest niesamowity. Facet ma specjalnie przystosowany garaż i nie robi każdej roboty, tylko zajmuje sie tym co uważa że jest jego godne. Jak usłyszał "granada" to się odwrócił i byłby sobie poszedł ale ubłagałem go aby choć na nią spojżał. No i jak ja zobaczył to zaprosił mnie do warsztatu. Zanim wjechałem to już powiedział, że sprężyny trzeba zmienić na niższe. Jak wszedł pod spód to powiedział, że magiel jest z auta bitego w lewą stronę i że dostał pewnie w drzwi (!!!). Jeszcze wiele ciekawych rzeczy mi opowiedział i dał listę poprawek zanim zabierze się za ustawienie tego wszystkiego ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 21:03:14]


Spoko Beddie, druciarstwa nie ma a i tak te auta nie były doskonałe więc jak się tak postarać trochę to zawsze wyjdzie lepiej niż fabryka.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 21:14:09]


Bynajmniej nie sugeruję Ci druciarstwa, tylko wypada ją spasować przynajmniej tak dobrze jak fabryka, zasługuje na to :)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2012-04-28 22:18:21]


pan podszedł do tematu regulacji stereotypowo ze tak stara granada to napewno gniot. Też takei mi się zdarzają sytuację jak jadę na przegląd

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-28 22:50:32]


Zgadza się, zwykle jest: "takich starych to ja nie ustawie i w komputerze nie mam...". Mam jednego, który za standardową opłatę potrafi walczyć i 2 godziny w razie konieczności.

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-29 12:59:34]


Moge polecic pana od geometrii w Wawie. I "ma w komputerze" stare samochody, i ma chec i czas, zeby przylozyc sie do spraw trudnych. Jego syn jezdzi w rajdach, wiec facet jest juz przyzwyczajony do roznych nietypowych problemow i rozwiazan. Solidny i nie zdziera kasy. ul. Przyce na warszawskiej Woli.

Bartłomiej Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-29 15:47:54]


lubię oglądać -ZAPKA- samochodzik. Cały czas do przodu. Czytając o problemach z geometrią przyszła mi straszna myśl, a może maska (klapa silnika) jest prosta tylko skrzywiła się konstrukcja samochodziku i dlatego maska nie pasuje.
Bo jeżeli wszystkie elementy w zawieszeniu zostały wyselekcjonowane, zużyte wymienione, to ustawienie geometrii przód i tył /pijąc kawę i paląc co 5 minut papierosa/ nie zajmie więcej jak 1 godzinę dla wykwalifikowanego pracownika.
Chyba źle zrobiłeś zadając się z tymi Anglikami.

zenonDWR [2012-04-29 21:04:27]


"""Chyba źle zrobiłeś zadając się z tymi Anglikami"""

no nie wiem czy źle......o gustach się nie dyskutuje....
dla naszych zarobków to chyba zawsze będą dość drodzy.......

nie powiem złego słowa póki nie obejrzę, a nawet jak w końcu obejrzę to i tak nie powiem złego słowa...w końcu miałem swoje 5 minut w niej (a nawet o kilka więcej). życie jest zbyt krótkie by.......... pozdr zapek....

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-29 21:39:47]


Z geometrią Zenon jest kilka problemów w tej chwili, jak ogarniasz temat to zrozumiesz w mig;
1. Za wysoko stoi przód, wahacze nie patrzą poziomo lecz srogo pod kątem w dół, jeżeli tak ustawimy zbieżność to będzie się ona mocno rozbiegać na wybojach i podczas hamowania zwłaszcza.
2. Krzywe drążki kierownicze to dyskwalifikacja na starcie, nie musze tłumaczyć dlaczemu.
3. Tylna belka z racji srogiej przeróbki nie wiadomo czy jest w identycznym położeniu a w związku z tym i negatywy mogły się zmienić a w związku z tym zbieżności z tyłu nie można ustawić książkowo i trzeba eksperymentować.
4, Dostęp do nakrętki mimośrodu tylnych wahaczy jest "motocyklowy" więc trzeba tam "gęstej' grzechotki.

W związku z tym wydaje mi się, że nie masz racji a kwestia Twojego podejścia do procesu kataforezy jest mocno zależna od stanu posiadania. Dla mnie to był akurat moment kiedy dobrze zarabiałem, funt kosztował 3,5 a ja miałem mocno nasrane we łbie i oto efekt ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 14:48:02]


ile pod kątem? czy mieści się w tolerancji? czy fachowiec to ocenił tylko oglądając po jednym piwku? a tak w ogóle to fachowiec bał się Granady jak piszesz, Granady w której ustawienie geometrii kół to sama przyjemność, a stan posiadania nie ma tu nic do rzeczy!

zenonDWR [2012-04-30 21:09:41]


Zenon, jak nie wiesz o czym i o kim piszesz to użyj powściągliwości w uzewnętrznianiu swej błyskotliwości oszczędzając nam wszystkim poczucia żenady. Gość ustawiał geometrię kiedy większość nas z Tobą włącznie marzyła o zrobieniu prawa jazdy i na oko ocenił to co my wykminiamy tygodniami. Facet włożył dłoń w nadkole i mi mówi że sprężyny są albo nieoryginalne albo z cięższego silnika, a są z diesla o czym nie wiedział.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 22:07:38]


mammma miiijjaaaaa....

dlugo tak bedziecie sie licytowac nad ta geometria???
widze ze zenon jest zaciety ale Perelka zasluguje na totalny spokoj po wieloletnich zabiegach.

nie mysl ze mam jakies anse, tak tylko sie smieje z waszej dyskusji......

wielkie pozdrowionka dla Ciebie i Perelki!!!!

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 22:25:06]


Zapek- z tego co piszesz o wadze silnika 2,9 24V Cosworth plus skrzynia, to Diesel Granady plus skrzynia jest lżejszy od tego co masz. Ja jestem taki dokładny i stwierdzam tylko fakty. Wyjście jest takie: powyrzucać z Granady wszystko co nie jest Granadą, albo pozostaje, że to angole popsuli samochód.

zenonDWR [2012-04-30 22:26:16]


Jest jeszcze inne wyjście ale dla spokoju własnego zamiast o tym pisać po prostu zrobię to i będzie git majonez, jak reszta.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-04-30 23:24:21]


Wez sie Zap ogarnij, dokup zwloki mkI i zlep z tego prototyp.

Classmobile [2012-05-01 08:14:16]


Nom, ktoś miał zwłoki zwłokowozu, hmm kto to był???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-01 10:05:10]


mam na końcu języka, ale jeszcze mi nie sprzeda szyby przedniej w celu chomikowania, to chyba nie wiem

zenonDWR [2012-05-01 13:54:41]


tam trzeba wstawić klekota, najlepiej 2.1 i wszystko wróci do normy.
Był swego czasu nawet jeden z jakąś gwarancją

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-02 22:04:36]


qrwa....co te ludzie widza w dyskoklekotach???? na rope chodza traktoryyy....
ON po szesc zeta - szara strefa to coraz wieksza rzadkosc - ale nawet nie o to chodzi....po prostu...klekot jest ok ale do sprzetu marki Manitou...to ma qrwa zarabiac a nie cieszyc.....

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-03 00:10:19]


po 6 zeta to jest, ale na stacji ;-)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-03 11:36:51]


i jak, jedzie już prosto?

zenonDWR [2012-05-12 16:38:05]


Yp

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-12 17:26:48]


Dobra. Jadę.
Uwaga Kraków, uwaga. Jadę ;DDDDDD

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-07-21 18:44:22]


Jak by sie wysralo, to dzwon :)

Classmobile [2012-07-22 06:44:15]


zapek - wyjedz w czwartek, tak żeby w sobotę być na rano

zenonDWR [2012-07-22 20:38:05]


Zenek nie płacz, wróciłem. Myślę że jakby do Kielc biegła autostrada to Gienka lecąc 200 jak dziś z Krakowa doleciała by na puchar w moment. Ale wiem, wiem, gnojaki są najlepsze ;PPP

Powiem tak, jest ZAJEBISTA ;DDD

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-07-22 22:05:39]


Byłeś Pieronie w Krakowie Perełką i nie dałeś znać?Nieładnie:)

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2012-07-23 09:12:30]


Jak to "nie dał znać"? A ten wpis o cztery nad Twoim to co?

" Dobra. Jadę. Uwaga Kraków, uwaga. Jadę ;DDDDDD

zapek??? !G.O.P! [2012-07-21 18:44:22] "

Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-07-23 09:21:38]


No jakoś przy kompie mnie nie było:)

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2012-07-23 09:49:56]


Nic się nie dzieje, mimo że nadal brakuje wnętrza jak przystało i kilka detali jest do zrobienia jeszcze to myślę, że na PC już się pofatyguję w celach towarzyskich. Coś tam dla Was MarClas mam ;DDD

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-07-23 17:45:59]


"Nowa Granada jednak deklasuje scorpiaka w każdej kategorii, od komfortu przez dynamikę po stopień lansu"

...show must go on...

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-28 12:43:11]


Jeździ ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-01 23:26:56]


Miodzio :)

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-01 23:43:25]


gdyby reszta wiedziała co jest za tym płotem ... :)

szymal Dokładna lokalizacja na mapie [2014-06-01 23:49:58]


Już mówię, za płotem jest siedlisko i wylęgarnia rudej zarazy czyli standardowy skup złomu. Często stawiam tu swoje fury siejąc tym samym lekką nutkę niepewności w ich głowicach dzięki czemu wyzwalam w nich nieprzebrane pokłady chęci życia czego najlepszym dowodem jest moje Capri. Granadzie też nie zaszkodzi.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-02 08:07:14]


I tak te wozy trafią za ten płot. To tylko kwestia czasu;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-02 08:15:59]


Niekompetentne juz tam leżą ;P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-02 08:29:07]


Nas piekło, nasze wozy składnica złomu pochłonie, taki los;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-02 08:40:35]


podobno niektórzy ludzie majatek i kase zabierają ze sobą- przynajmniej jak patrze to takie mam wrażenie ;)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2014-06-02 10:56:58]


Ooo, rozwiń myśl ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-06-02 21:53:27]


Dziwna sprawa ale składając silnik robiłem to powoli, uważnie, zwracając uwagę na wszystkie zalecenia, znaki i studiując filn instruktażowy aby niczego nie podupić. Od początku jednak coś nie grało, niby moc była ale jakaś taka nie taka.
Co się dziś okazało? Otóż fabryka coś pojebała z cechami na kole pasowym wg których ustawiałem rozrząd. Mam cztery kosiarki i we wsztskich się zgadza a w tej cecha GMP nie wskazuje GMP!!! Dzięki temu wszystkie wałki były przestawione. Kolizji żadnej nie było ale też nie było mocy na dole. Teraz jest moc wszędzie, jest tyle mocy ile dotąd nie było. Nadal jednak nie ma geometrii co przy 170 już mocno przeszkadza ;D Ale za to jest radość ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-07-07 00:45:43]


Niech zgadnę, tak ze 20' do przodu musiales zrobic? ;)

michalch83 [2014-07-07 06:50:20]


Nie wiem czy nie dwa ząbki na kole łańcuchowym, to będzie coś koło tego co mówisz. Granada ma teraz takie przyspieszenie że scorpoio mkIII 24v faktycznie zaczyna przypominać wieloryba ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-07-07 07:38:16]


a tej geometrii to czego brakuje, bo zbieżność jak myślę, jest?

czy zrobieni customowych wahaczy rozwiąże sprawę?

i jak to jest, że grand z tym silnikiem chyba jest kilka, a reszta jak rozwiązała ten problem?

Pytam z ciekawości, mnie tez czekają podobne problemy...

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2014-07-07 11:36:07]


Z granadami same przyjemności są jeśli żadnych problemów :)

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2014-07-07 12:15:42]


Geometrii brakuje ustawienia kąta wyprzedzenia na drążkach reakcji, zbieżności z przodu i zbieżności z tyłu. Trochę ją nosi to na prawo to na lewo, zwłaszcza przy dużych prędkościach a 170 teraz to jest moment i nie powiem, przyjemność.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-07-07 21:17:57]


W poniedziałek było 200 i majtki do prania :D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-25 14:09:27]


Bedziesz przez Plock przejezdzal to zapraszam na Beisbartha i ustawimy wszystko, lacznie z katami wyprzedzenia i zbieznoscia tyl.

Mysza liil (EM) [2015-03-25 17:54:57]


Widze że kolor taki jak na moto... Fajna fura

WOJTAS 74 [2015-03-25 19:49:15]


Chyba mnie nie stać jechać tym aż do Płocka. Po tym "wyczynie" na A4 jechałem na warsztat i już nie dojechałem. Szymal musiał mnie wspomagać kanisterkiem ;D
Zanim gdzieś dalej się znów zapuszczę muszę wymienić konwerter na taki który ma LD.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-25 21:03:03]


na autolawecie wozić trzeba - i taniej i przebieg niższy :D

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-25 22:22:06]


Przecież coss tylko wącha paliwo :)

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2015-03-25 22:22:41]


Mając do wyboru przyspieszenie słabe i przyspieszenie duże, ja wybieram to duże a wtedy paliwo przewodem powrotnym już do baku nie wraca ;D
Jakoś nie potrafię się powstrzymać i notorycznie weryfikuję ogólną opinię o wolnym i zawalatym starym karawanie. No i dlatego ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-26 06:59:03]


Czyli jazda "binarna", albo hamulec, albo gaz w podłogę :D

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-26 08:24:41]


chyba masz dziurę gdzieś bo ja na baku od malucha z domu dojade na miedzianke swoim coss a mam prawi 200km i poniżej 100km/h to tylko na rondach zwalniam :) a na dowód tego że licznik nie działa mi przez pół mam mandat z zabudowanego z wynikiem o ile pamiętam 115 :D
coss może i głowy nie urywa ale jest za to mega ekonomiczny

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2015-03-26 11:52:25]


Nie wiem czy coss jest tak ekonomiczny w scorpio bo ono na pewno jest troche cięższe niż Twój taunus a i przełożenia w moście i skrzyni są inne co też ma wpływ na spalanie. No ale każdy silnik ma jakąś dawke którą musi spalić niezależnie od tego w jakim aucie jest zamontowany i poniżej np.5l/100km nie da rady zejść.

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-26 19:15:46]


pytanie ile pali przy naszych samochodach i innych ciekawych klasykach jest troche nie na miejscu, jak to ktos powiedział to nie jest samochód dla zwykłego zjadacza chleba, i spalanie jest daleko za wygodą klimatem itd przy wyborze samochodu do kupienia.
ewentualnie tekst z ostatniego PC " Rudy a ile Ci spaliła?
Nie wiem, z butle gazu"...

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2015-03-26 20:00:14]


przełożenie ma się tyle do tego że u Huberta w consulu cos spalił 2 litry na 100km mniej niż w moim taunusie :)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2015-03-26 22:22:08]


Nie słyszałem o takiej lawecie która przy podobnych prędkościach mogłaby zejść do takiego spalania. Do 160 to on tylko wącha nawet w scorupie. Wiadomo wytyczne ekonomii każdy ma inne zależy kto czym jeździ.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2015-03-27 21:26:16]


zapek - nie udało się. pociąć na kawałki i składać od nowa

zenonDWR [2015-03-27 21:48:36]


obudził sie troll

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-27 22:07:53]


mishq (Mateusz G.)

spokojnie< dojrzejesz

zenonDWR [2015-03-27 22:33:17]


zapek - mój 2, 5 D



robi Twoje ???? chcesz ??? to będzie orgia ????

zenonDWR [2015-03-27 22:44:25]


oby Zenonie obym dojrzał jak Ty :D

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-27 22:50:04]


bez słów

zenonDWR [2015-03-27 23:05:53]


Z całym szacunkiem Zenon ale nie bardzo rozumiem.
Wracając do ekonomii, jadąc na miedziana spalanie zamknęło się w okolicach 11L wiec nie było zle. Kłopot w tym ze lock up nie zapina i sprzęgło cały czas się ślizga a obroty silnika przy 110 trzymają się pod 3tys. Niedługo jednak pojawi się na pokładzie paliwo alternatywne i wtedy wejdziemy z Grania w tryb eksploatacji codziennej na co z reszta czekam juz dość długo.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-28 10:28:37]


Niemoże być. Dizla wkładasz ?? Czy ogniwa wodorowe ? :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-28 12:35:50]


Podtlenek gAzotu ;)

Mysza liil (EM) [2015-03-28 14:41:23]


Miałem wczoraj ciężki dzień. W mojej Granadzie była fajna skrzynia MT. Wszystko cacy, oś wałka skrzyni w osi pierwszej części wału napędowego i wszystko OK., tylko od czasu do czasu ramka lewarka biegów, która jest na tulejkach gumowych stukała gdzieś o nadwozie.. To było irytujące. W końcu wymieniłem skrzynie na normalną typu N.
Tak pomyślałem jak u Ciebie też tak stuka lub jeszcze gorzej, bo fabrycznie nie montowali takich skrzyń w Granadach, znaczenie na pewno ma podpora wału, w Granadach benzynowych jest inna, to czy w ogóle da się jechać takim autem?

Ale mogę założyć, że lepiej to złożyłeś ode mnie i nic nie stuka, jednak jak piszesz coś jeszcze nie pasuje.

zenonDWR [2015-03-28 18:19:14]


Zenon, a nie pomyliłeś wątków?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-28 18:24:34]


poszukuję sensu w wypowiedziach Zenona,ktoś widział,ktoś wie?

bon [2015-03-28 19:10:43]


Pierwsze zdanie tej wypowiedzi wszystko wyjaśnia ;)

Mysza liil (EM) [2015-03-28 19:33:02]


Piłeś nie jedź - zapal odleć

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-03-29 01:11:29]


5de. 3de zostaw dla mnie. Kiedyś zrealizuję to marzenie.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-03-25 18:09:28]


3d i czarny smolisty mat od razu na spalone struchlo:) na pc dasz rade jeszcze wystartowac:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-03-26 15:48:16]


Rób 3 !! Pojazd marzeń jak u Boba :d

Ludwik 3M Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-03-29 17:20:51]


Przykro mi Zapku. Rob Kombi.

Zombie [2017-04-04 15:52:14]


Straszny widok... :/

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-16 18:17:09]


Delikatnie powiedziane :(

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-16 18:36:48]


Zapku, jakby co to mam komplet listew do GHIA. Wszystkich co do sztuki wraz z tymi malutkimi na nadkolach. Ale nie oszukujmy się. Łatwiej z 10 razy kupić całą GHIA w kombi w DE niż samo kompletne wnętrze w PL, bo znalezienie jakiegokolwiek ładnego elementu jest już teraz nie lada wyzwaniem.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-16 19:19:28]


No widok jest smutny...

Ale nie wiem czemu... zrobilbym mechanike i opedzlowal to bezbarwnym i taką bym śmigał.

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 10:08:51]


Do pierwszej hopki , a potem to już tylko szufelka i chasiok .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 20:32:46]


hopie - hasiok się inaczyj pisze

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 20:35:20]


jak?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 20:50:01]


śmietnik

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 21:00:19]


Haha wiele gorszych jezdzi Hasioków a ten by miał kosiare

Łuki Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-17 21:25:36]


myslcie co chcecie ale na tym odwróconym kole i w tym wydaniu 'kolorystycznym' jak dla mnie to najfajniejsza granada jaką widziałem :). przywrócić tylko sprawność i maszyna z charakterem jak znalazł

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-17 21:47:16]


Wywal to, niw wszystko warto pamietać.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 22:05:10]


ile ? za ten hasik .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 22:33:26]


Perełka była tylko jedna.
Ja jednak nie będę jej wskrzeszał. Mam inne auto, nie mam juz tyle czasu itd. Była, zrobiła swoje, mission complete. To był bardzo skomplikowany samochód, miał wszystko co mógł mieć, miał moje serce.

Teraz zostanie rozebrany.
Karoseria się nie spaliła mocno. Największy problem to dach i prawa przednia ćwiartka. Podłoga jest nieruszona, dywan jeszcze jest i wszystkie maty wygłuszające.
Zostanie solidnie wyremontowana i wystawiona na sprzedaż.
To samo stanie się z zawieszeniami. Silnik tez jest cały tak jak i skrzynia.
Co się da z niej odzyskać zostanie uratowane. Jakąś pamiątkę sobie też zostawię, to w końcu kilka lat mojej pracy.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 23:11:54]


Piękna przemowa , ile za całość ?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-17 23:24:57]


Będzie do sprzedania dopiero po remoncie blacharskim.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 00:01:03]


Odbiegając trochę od tematu. Jaki wpływ ma taka temperatura na np. blachę, zaciski hamulcowe, zawieszenia itd ? Czy taki błotnik przedni prawy jak w Perełce nie wystarczy oczyścić, podkład i lakier ?




PS. wybaczcie za głupie pytanie :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 08:30:21]


Myślisz Grześku, że to była najbardziej zahartowana Granada na świecie :> ? W sumie coś w tym może być :P

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 08:48:13]


Obawiam sie ze bachy po takim pożarze to juz raczej zamkniety temat :(. Nawet jezeli coś z tego uda się zreanimować bedzie bardziej podatne na korozję :/.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-18 09:17:15]


Ja myśle ze spalone elementy trzeba zwyczajnie wymienić, nie ma co ryzykować.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 09:19:02]


No dobrze trzeba wymienić, ale dlaczego ? Co w tym błotniku teraz jest takiego złego?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 10:03:32]


Na HAMBie czytałem kiedyś relację kolesia, co spalone auto odbudował. Jedynym problemem były pofalowane od pożaru blachy. Jak się rdzę doczyści i dobrze zabezpieczy to korozja nie powinna być problemem. Jestem jeszcze ciekaw jak się zmieniają właściwości stali od temperatury, czyli kruchość, sztywność, giętkość, itp. Ale z kolei spawamy też te nadwozia i co?

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 10:19:03]


To musiał byś wymienić wszystko co się przegrzało/spaliło. Jeśli ją wypiaskujesz to i tak nie zabezpieczysz miejsc styku blach, a tam wypaliła sie farba itd. Chyba że...

Kilgore [2017-05-18 10:19:33]


Problemem bedą złącza zakładowe, to tam pojawi sie korozja. Dlatego trzeba otworzyć je, oczyścić i połączyć z nowymi niespalonymi elementami, wtedy nic sie złego nie stanie. W perelce z progów nawet farba nie zeszła choć drzwi są opalone ale co ciekawe żadna blacha sie nie pofalowała. Drzwi i blotnik są prościutkie. Druga strona auta jest prawie nie ruszona. Najgorzej jest w przednim nadkolu, na pasie przednim i dachu.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-18 11:58:08]


też jak ją zobaczyłem to stwierdziłem że teraz na tym kole i w tym design wygląda zajebiście. nowe bebechy i go .. wnetrze tez bym tylko troche doczyscił i zosgtawił

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-19 11:55:00]


czyli koniec z fordami? Nie dziwię się, że sprzedajesz. Jak się robi coś raz na całe życie, to robienie ponownie tego samego to strata czasu.

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-19 13:55:10]


Jaki koniec, z jakimi Fordami???
Bez przesady :D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-19 21:11:26]


... jeszcze tyle tego dziadostwa trzeba wyremontować:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-05-20 06:46:40]


Patrząc na fotę z tym kołem budzi wizje jazdy:)

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-21 13:43:08]


Nie wiem z jakich blach są wykonane samochody, ale generalnie długotrwałe eksponowanie na wysoką temperaturę powoduje rozrost ziaren w stali. Zmieniają się więc podstawowe właściwości wytrzymałościowe. A najgorzej, że blacha może stracić ciągliwość na rzecz... kruchości. W odpowiedzialnych konstrukcjach ilości spawania w jednym obszarze, czyli nagrzewanie miejscowo stali (np. wadliwa spoina - wycięcie + ponowne spawanie) jest ograniczona do 2, czasem do 1. Czyt. jeśli spawacz coś schrzani i nie poprawi za pierwszym razem wszystko idzie na złom. Tutaj dochodziło jeszcze zapewne bardzo szybkie chłodzenie rozgrzanej blachy przez strażaków- czyt. możliwość zahartowania...
Nie bez znaczenie jest też pewnie fakt zmiany geometrii nadwozia.
Ja osobiści bym nie ryzykował odbudowywania takiego auta. Codziennie zastanawiać się czy gdzieś coś nie zaczęło pękać albo co będzie przy większym dzwonie...

Bartuś Dokładna lokalizacja na mapie [2017-05-22 11:22:45]


zapek, po co Tobie combi? mam zgniłego sedana Granada, papiery zgodne.
Szyberdach oryginalny. Dla Ciebie miesiąc pracy i buda OK. jest bez silnika, więc co włożysz to masz. To oferta, ja nie jestem taki jak Ty.
Jak mam chęć i czas to pomagam w problemach innym.

zenonDWR [2017-05-25 21:54:12]