[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | CHUDER |
Samochód: | Ford Escort Mk I 1.6 R4 Kent GT 1973 "I co i co i co ??? Groszek" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2007-05-01 do 2016-12-01) |
Aktualizacja: | 2010-10-31 18:17:23 |
Tu będę opisywał co się z nim dzieje i jak:
Na początek silnik tak wyglądał przed remontem
założyłem 2x DCOE 40 jak nowe specjalnie przygotowane pod silnik jaki został zbudowany
silnik po tunie:
głowica po całkowitej obróbce i pasowaniu pod kolektory, zawory rajdowe z płaskimi grzybkami, nowe tłoki od 1300 na korbowodach od 1600, wyważany wał korbowy z tłokami kołem pasowym i kołem zamachowym. Odchudzone koło zamachowe z 10 na 5,5 kg. Wałek rozrządu tzw FAST ROAD 293/280 stopni podwójne sprężyny zaworowe wzmocnione, regulowane koło rozrządu. Szacowana moc po dotarciu silnika około 130-140 koni. Sprzęgło ze spieków.
Zawieszenie przednie i tylne w trakcie budowy na początek części jakie będą zamontowane lub już są, MC persony naszej produkcji.
Dive kit i uśmiech CHUDERA :-)
Ciekawostka na tylne zawieszenie dobra modyfikacja
Przeniesienie napędu LSD i 4.11
a CDN nastąpi...