logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » tofik_wFe - Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto 1969 "PRZECIąG:)"

tofik_wFe - Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto 1969 "PRZECIąG:)"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: tofik_wFe
Samochód: Ford Capri Mk II 1.6 R4 Pinto 1969 "PRZECIąG:)"
Status: aktualnie posiadany (od 2007-06-30)
Aktualizacja: 2007-07-01 21:20:17

Podstrony

W końcu nadeszła wiekopomna chwila- KUPIłEM CAPRIKA:)

Wiam, Cpri jest dla mnie nowym tematem jeśli chodzi o auta. Zawsze ciągnęło mnie do starych aut, według mnie mają dusze. W końcu doczekałem sie i stałem sie szczęśliwym posiadaczem MK chyba II (w dowodzie mam 1969 rok produkcji). Auto kupiłem w Szczecinie i o dziwo dotarło do Wrocławia na kołach. Nie obyło sie oczywiście bez przygód, czego sie spodziwałem skoro auto stało od 4 lat. Zaczeło sie od zapieczonych hebli (pikuś), po 150 km ok 23.00 padły wszystkie światła i zdechł (prawdopodobniej alternator). Linka poszła w ruch i 60 km turlaliśmy się z autem widmo na ogonie:). Kima u rodzinki i pierwsze naprawy. Akumulator naładowany i heja do Wrocka 200 km bez włanczania świateł. Na szczęście policmajstry wszystkie wierzące i modliły sie w kościołach zamiast nękać kierowców. Jakoś sie udało. Teraz czas na remoncik, zaczynam od wnętrza, później silnik (zastanawiam sie nad 2.0 2.4 od scorpiona) i zawieszenie. Na sam koniec zostawie sobie bude, w sumie nie ma dużo rudego, ewentualnie jakieś poprawki szpachli i lakieru. Narazie to chyba wszystko, foty postaram sie aktualizować na bieżąco. Pozdrawiam wszystkich:)

Komentarze

Świetna maszyna oby Ci długo służyła ;-)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-01 21:21:14]


W ładnym jest stanie jak na 4 lata postoju. Naprawdę dobra furka. Niech służy i powodzenia we wdrażaniu swoich pomysłów.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-01 21:27:37]


Rzeczywiście wygląa na MKII.
Ja proponowałbym jednak zacząć od wywaleni tych zderzaków. To jest dramat jakis normalnie. Jak mozna coś takiego załozyc do Capri??

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 21:29:56]


No właśnie zgadzam się z dredziochem:D te zderzaki wypierdziu i bedzie pikna foora:D Gratuluje zakupu.
Pozdr

Gumbas Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-01 21:33:41]


to w 1969 już dwójki robili? :P

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 21:39:50]


Hehe to napewno jedynka jest:D tylko te zderzaki tak zmieniają że poznać nie można:D A tak ogólnie to pare ciekawych patentów ma to autko:D te dziwe swiatła stopu dodatkowe np.:D Ale przywracaj ją do stanu orginalnego i bedzie git:D troche pracy i bedzie cud malina:D

Gumbas Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-01 21:43:21]


A mi to wygląda na trójkę z przodem od dwójki :P ale ja sie nie znam poza tym jestem po kilku piwach, nawet nie wiem po ilu :)

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 21:46:44]


jak na moje oko to papiery ma od innego wozu od mk1 jakiejs. bo za nic w swiecei to nie jest z 69roku i silniczek to nie kent a ohc :D

adrian_c Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-01 22:00:28]


tradycyjnie po polsku wszystko pomieszane ;)
większość wnętrza jak w moim fajerptaku, czyli 82r
buda od v6, pod maska R4, z mk2 ma maskę i grilla,
silnik to 100% pinto a nie kent, zerknij jeszcze na blok silnika od strony pasażera i sprawdż czy 20 nie ma odlane ;)
jak na moje to mu ktoś deskę zmienił (bo pewnie w drewnie ładniejsza sie wydała), a przód jest taki po jakimś dzwonie, rocznik przemilczmy.
szyberek finlandia 2000? bo znajomo mi wygląda

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 22:02:25]


coke, po czym poznać różnicę pomiędzy budą V6 a R4?

szymal Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-01 22:12:43]


na łączeniu grodzi silnika z wewnętrznym nadkolem ma zastrzały w rogach ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 22:17:27]


A na fotkach to on ma maskę zamkniętą czy otwartą? :)

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 22:22:11]


To fakt ze kombinacja srodka i reszty jest niezle zakombinowana
podkokietnik i 2 zegary to nie gra za nic !!!

ale czy buda od V6 to nie koniecznie , w Rkach aku byl po tej stronie co jest tu , w Vkach po prawej a Injection tak jak w Rkach

ale Coke moze wypatrzyłes cos wiecej niz ja :)
wiec napisz koledze po czym poznac bude V i R , i Injection

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 22:25:55]


To jest kombinacja rdzy i szpachli :) Ale niech lata jak najdluzej. Jakbys chcial to mam silnik 2.4 v6.

Mysza liil (EM) [2007-07-01 22:36:19]


przecież o budach było już na forum wałkowane, v'ki maja wzmocnienia w narożnikach komory, jak mikeb4 napisał, zastrzały przy grodzi, + wzmocnienia na wewnętrznych błotnikach (które rdzewieją jak cholera), no i dziury na drugi wieszak wydechu.
łapa pod akumulator, przełożyć żaden problem, robiłem to wiem, zresztą te błotniki to jakiś rzeźnik spawał, wiec specjalnie dużo większej roboty nie miał,
swoją drogą chłodnica też od v6

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-01 22:49:25]


Dzięki wszystkim za komentarze. Na zadane pytania, sugestie i wątpliwości odpowiadam: 1-zderzaki spale na stosie 2- rok podałem z dowodu, co do modelu to tak jak mi były właściciel powiedział że mkII (sam się na tyle nie znam, zresztą dużo chyba zmian wprowadził), silnik- oznacznie strzeliłem 3-na fotkach maska jest otwarta. 4-fakt szpachli to tu sporo, dzięki za propozycje jeśli chodzi o silnik (na razie musze siano uzbierać). Jak narazie to czeka mnie dużo roboty, większość mam nadzieje zrobie sam (młotka potrafie użyć:)

tofik_wFe [2007-07-01 23:54:54]


Cześć tofik, miło przywitać nowe Capri we Wrocku :). Jak znajdziesz chwilkę to odezwij się na GG no i oczywiście zapraszamy na najbliższe spotkanie wFe (jak tylko zostanie zorganizowane :P) celem integracji.
A może by tak pójść za ciosem i do tej maski skompletować światłą/błotniki/zderzaki/detale dwójkowe??

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-02 07:29:03]


No i ja również witam Wrocławianina. Zapomnij o gg tylko się pojawiaj na zlociku. Niedługo będziemy jakiegoś grilla robić :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-02 09:42:05]


Czesc! Kolejny ladny caprik we Wroclawiu. Niech Ci dobrze sluzy!!
Mam nadzieje, ze na najblizszym spotkaniu pochwalisz sie nim na zywo. Trzeba w koncu oblac (chocby kubusiem) nowe autko:)

Vaax_wFe Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-02 20:46:44]


Oto jedna z ostatnich szczecińskich MkI w budzie MkII/III :) Sam kiedys nalezalem do tego klubu:) Znam to auto dosc dobrze, kiedys omalo go nie kupilem, ale ubiegl mnie Jarek (poprzedni wlasciciel). Generalnie - jest to MkII, oryginalnie z silnikiem 2.0V6, obecnie z 1.6 ze scierki. Ogladalem je jeszcze (w 1998 roku, heh prawie 10 lat temu) w poprzednim szarym kolorze, mialo wtedy lampy od MkII, i oryginalne znaczki. Koles od ktorego Jarek go kupil wywalil 2.0V6, bo sie skonczylo i wstawil 1.6 oraz skrzynie 5 (zestaw ze scierki). Dodatkowo gdzies z reichu przytargal troche gratow od MkIII i w ten sposob auto ma obecna tapicerke. Drewniana deska oraz zegary sa oryginalne - pod bialymi naklejkami czaja sie tarcze od MkII. Po tych operacjach auto dostalo jeszcze zderzaki widoczne na zdjeciach i dodatkowo piekny szary mat z walka (koles pomalowal doslownie wszystko, lacznie z oryginalnymi znaczkami i listewkami!!). W takim stanie Jarek go kupil, po czym auto przeszlo remont blacharski (straszyc nie chce, ale nieco bylo skonsumowane:) i zmienilo kolor na obecny niebieski. Zderzaki zostały (no bo juz byly:), pomimo sugestii od wszystkich znajomych dookoła.
Blacharka uwazam ze wyszla niezle (byla robiona cos kolo 1999 roku), auto jezdzilo pare lat (lato, zima) pozniej stalo pare lat w garazu i obecnie nie za wiele powyłazilo. Polecam oczyszczenie rdzawych miejsc, a nastepnie porzadna konserwacje.
Generalnie auto jako baza na customa jest niezly. Wywal ten silnik, wstaw V6, zderzaki - wiadomo i bedzie zył:)
Pozdro

soro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-03 16:18:55]


Aha - zderzaki i maska sa oryginalne od MkII - co widac, natomiast drzwi i tylna klapa wraz ze spojlerem sa od MkIII.
Obecny silnik jest na pewno 1.6 - od strony pasazera na bloku masz wybite 16, pochodzi ze scierki, mial oryginalnie (w scierce) gaznik webera dwugardzielowy i zaplon elektronik, obecnie ma gaznik szuflade oraz przerywaczowy zaplon. Zmieniany był niedawno, bo poprzedni naped umarł jeszcze przed paroletnim postojem.

soro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-03 16:25:16]


raczej chodziło soro błotniki i maske - rzeczywiście auto wygląda ciekawie jak na taki mix ;-) Jedynie te zderzaki - mam nadzieje, że znikną. Bardzo fajny ma kolor.

Powodzenia z nim.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-03 16:54:46]


kolorek ładny, na customa dobry materiał a zderzaki to sam wiesz co z nimi zrobić :) powodzenia w odbudowie

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-03 16:57:40]


o prosze i szczatki gaz'ika w tle, taki zestaw rozumie :)

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2007-10-09 14:42:27]


ale gafa, nie gazik tylko uazik :P

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-08 12:33:01]


ile chcesz za caprika razem z tą łatą??:P

bon [2008-09-12 18:06:19]