[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | SzooGun |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.3 V6 Koeln Ghia 1977 "redFord" |
Status: | wysłany do krainy wiecznych autostrad |
Aktualizacja: | 2010-08-22 23:12:05 |
Nagrzewnica - funkiel nówka nieśmigana, długo myślałem czy ją zakładać. Może położyć dla potomnych?!? Eeee wole jak jest ciepło w aucie :)
Oponki - świeże Falkeny, najlepsze jest to że są z końca 2007 i redFord nagle hamuje, przyspiesza a nie mieli w miejscu i nie wchodze bokiem w każdy zakręt (chociaż tego to mi troche brak :) )... bye bye 15 letnie dębice i semperity...
Graty do projektu 2010:
- Resory jednopiórowe, nówki.
- Nowa oryginalna linka sprzęgła.
- Nowe docisk i tarcza razem z łożyskiem.
- Nowe amorki (nowe znaczy nigdy nie zakładane... Made in GB).
- Nowa bateria Motorcraft.
- Nowy rozrusznik Bosch.
- Nowy wałek rozrządu i szklani, zamiennik z GB.
- Nowy termostat.
- Wieśniacka chrom pucha filtra powietrza, adapter na gaźnik, festyniarska nakrętka :) ...zawsze o takim zestawie marzyłem to mam!
- Komplet poliuretanów na całutkie auto.
Na zdjęciach nie ma a na aucie są jeszcze:
- Praktycznie nowe sprężyny od 2,8.
- Nowe wachacze, końcówki drążków, magiel bez wspomagania.
- Zregenerowane zaciski, przewody hamulcowe w oplocie.
- Nowy śliczny zderzak MkII, czeka jeszcze na oryginalną gumę po liftingu.
- Komplet nowych uszczelek na drzwi (niedochodzą!!!), uchylne szybki (nie latają) i na klapę (powinno przestać świszczeć).