logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » wąż - Ford Capri Mk III 3.0 V6 Essex Ghia (anglik) 1979 "essex" » Zloty

wąż - Ford Capri Mk III 3.0 V6 Essex Ghia (anglik) 1979 "essex" - Zloty

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: wąż Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Capri Mk III 3.0 V6 Essex Ghia (anglik) 1979 "essex"
Status: aktualnie posiadany (od 2007-04-09)
Aktualizacja: 2014-07-28 12:24:36

Maj 2007
Na Spring Open okazało się że jest czym porywalizowac. Silniczek 3,0 który seryjnie osiąga 138 km - uzbrojony w gaźnik holleya. Dopiero od ludzi dowiedziałem się co za "diabeł" w nim tkwi. Niestety chyba go przeceniłem bo po powrocie do domu silnik zaczął stukac. Wymienione zostały panewki. Po tym Caprik znów nie był używany kilka miesięcy.

Sierpien 2007
Puchar Capri - Ukrecilem most - na szczescie juz po wszystkich probach sprawnosciowych, na zakwalifikowalem sie i tak do finalu wiec nie bylo wielkiego zalu. Debiut na torze zaliczony!

Kwiecień 2008
Przywiozłem z wyspy nowy most, ten sam standardowy 3,09. Kilka dni na sprawdzenie i jedziemy na Spring Open. Wymieniony nowy filtr powietrza Edelbrock.
Teraz znów będę znów musiał go na kilka miesięcy odstawic.
Sprin Open tym razem bez wiekszych usterek.

Wrzesień 2008
Wyjazd Caprikiem z powrotem do Anglii. Moze to nie jak zlot ale całkiem niezła wycieczka. Kilka zlotów w tym roku mnie ominęło, postanowiłem więc zacząć remont - tu gdzie mieszkam obecnie i pracuję - żeby było blisko i wszystko na oku.
Caprik dojechał bezproblemowo - o dziwo spalanie dziwnie niskie było ok 11 litrów, teraz średnio 10,5 przy 120-130 km/h.
2 dni później padł przerywacz.

Maj 2009
Kolejne Spring Open zaliczone - tym razem Consulem (capri nadal w remoncie).
Ze względu na to , że w tym roku miało być bardziej rodzinnie niz sportowo-piwnie, postanowiliśmy z Roksaną przyjechać tylko na 1 dzień zabierając przy tym najmłodszego uczestnika tegorocznego SO - naszego synka- Colina.

Maj 2010
Spring Open - byliśmy, niestety bez starego forda

Maj 2011
kolejne SO, Caprik zastepczy kupiony - kolejny essex 3.0. Zaliczylismy SO i Young Timer Party na torze Poznan. Po kilku tygodniach tak jak planowałem - niebieski Caprik - auto zastepcze został sprzedany

Maj 2013
Wizyta na Spring Open w Ornecie - niestety tylko jako widzowie

Sierpień 2014
Puchar Capri - projekt essex dalej w remoncie - tak to już 5 lat!
Nowy zakup - Biala Dama - 2.8 special injection. 2100km z Bristolu przez Kwidzyn do Miedzianej Gory. Bezawaryjnie a w dodatku udało się uzyskac trzecia pozycje w klasie BZ. Po kilku dniach powrot na kolach do UK. Bez przygód.

Komentarze

Oj dużo mi z SO w tym roku uciekło. Jak przeglądam te aktualizacje to w szoku jestem, że tyle i te osoby były :-D Może ja byłem na jakimś innym SO.. Pozdrawiam :-)

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-27 16:53:29]


Jak widać Colin woli bezdroża .
Powodzenia w remoncie !!

Jac Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-05-27 17:59:21]