[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | miron |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto laser 1986 "kurczak" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2006-04-10) |
Aktualizacja: | 2023-05-15 23:21:06 |
nie ma co sie rozpisywac poprostu tak wyszlo po zbytnim zmeczenu silnika na 5 YTP trzeba bylo go zamienic na zdrowsza jednostke a ze trafila sie okazja silnikowa pod samym nosem to przejalem silnik od kachla dodalem skrzynie n9 od sierry xr4i razem z zamachem i sprzeglem jak i praktycznie calym ukladem wydechowym no moze poza ostatnimi kominami ktorych nie ma i jest przelot ale najwarzniejsze ze jezdzi a pinciak czeka na kase i remont(takie sa plany)
jak juz auto odpycha sie do przodu to musi tez skrecac i tu mamy wspomaganie od scorpio (krotsze przelozenie i auto odrazu szybciej skreca)
w przednim zawieszeniu mamy jeszcze sprezyny utwardzone do 170lb/ln i obnizajace o 3/4 cala dedykowane do 2.8 z burton-a, wszystko zarowno z przodu jak i z tylu wspomagane jest amortyzatorami gaz-shocks z regulacja tlumienia
tylne zawieszenie ma dodatkowe pioro dlugosci glownego o grubosci 6mm bylo to konieczne bo most poprostu juz dobijal na najmniejszych nierownosciach i do tego sa jeszcze dodatkowe stabilizatory
na koniec cos dla kierowcy i pilota :P
Maj 2023
Po długim czasie jazdy na juz dość mocno wysłużonym dohcu przysza pora na zmianę motora. Szykuje sie silnik volvo od Miska. Głównie tematy podstawowego serwisu, uszczelnianie, oleje, rozrząd, sprzeglo i lekka zmiana wizualna
Z bardziej ambitnych rzeczy szykuje sobie adaptacje zawieszenia z mx5. Cała magia ma polegać na tym by przygotować set na zasadzie plug&play. Co z tego wyjdzie zobaczymy. Jak natazie robie kipyto żeby przenieść gniazda mocowań wachaczy na bude capri.
Z tylu wyremontowany bak i komora bagażnika. Nowa pompa paliwa walbro.