[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | miron |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto laser 1986 "kurczak" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2006-04-10) |
Aktualizacja: | 2010-01-28 17:17:16 |
nasze auta nie sa mlode i szesci do nich w najlepszym stanie tez nie sa wiec staram sie naprawiac wszystko we wlasnym zakresie i doprowadzac do jak najlepszego stanu na pierwszy ogien poszla deska rordzielcza niestety nie robiona przezemnie a przez tapicera ale efekt jest ladny
kolejne czym sie zająlem byla oslona na zegary z wielkim wycieciem pod nowoczesne radio ale udalo sie to naprawic jak i polamane trzymania czeka teraz jeszcze na delikatne malowanie i na front z drewienka ktory ma zastapic podarta atrape skory
zająlem sie tez dolem deski rozdzielczej i ponaprawialem dziurki ktore sie w niej przez lata pojawily czeka ona takze na malowanie przezemnie ale jeszcze zastanawiam sie jak odzyskac fakture skory na naprawianych fragmentach i juz pewien pomysl mam zobaczymy czy sie uda:)
aktualnie dol deski rozdzielczej jest juz w skorze tak samo jak podlokietnik i wszystkie elementy na tunelu srodkowym
nie udalo sie doprosic stolarzy zeby zrobili drewno do kierownicy wiec sam sie musialem za to zabrac i oto taki z tego wyszedl efekt. dla porownania fotki przed i po renowacji a obok na fotkach widac nabe made by miron obszyta skorka :)
a tak prezentuje sie w aucie:
przez pewien czas jezdzilem bez polki z tylu bo orginalna byla polamana wiec postanowilem cos z tym zrobic a ze po raz kolejny nikt nie chcial sie za to zabrac wiec sam musialem pokombinowac . pomierzylem stara polke zrobilem wzornik i zaczalem walczyc z mata szklana i i zywica efekty widac ponizej beska nie jest pociagnieta zelkotem bo raz nie znam sie na tym dwa koszta strasznie wzrastaly wiec tylko pomalowalem na szaro i dodalem elementy z orginalnej polki