[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pabloair |
Samochód: | Ford Capri Mk Ib 1.6 R4 Pinto 1972 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2010-01-13 20:25:26 |
Capri mk1
Zakochałem się w Capri za sprawą mojego kumpla - Pośpiecha =)
Auto zakupiłem od człowieka który wystawiał je na allegro. Samochód sprowadzony z Niemiec dzięki czemu obronił się przed złotą rączką pana Mietka i jest praktycznie w oryginalnym stanie, są wszystkie detale, środek w bardzo dobrym stanie. Dodatkowo do auta dołączone są reperturki błotników i parę innych części.
Auto dłuższy czas stało. Blacha jak widać do roboty w najgorszym stanie są błotniki, pas przedni i nadkola.
Stan silnika na dzień dzisiejszy jest nieznany.
oto opis sprzedającego =] standardowo auto nie wymaga zbyt wielkich inwestycji =] skąd my to znamy, ale materiał do restauracji z niego bardzo dobry.
"Capri z 1972 roku w oryginalnym stanie. Auto stało w garażu przez ostatnie 15 lat, miało tylko dwie właścicielki, pierwszą była starsza Pani urodzona w 1911 roku a drugą też starsza Pani urodzona w 1922 roku. Model ten jest wyjątkowym egzemplarzem, wyposażonym w winylowe pokrycie dachu oraz fabryczny szyberdach otwierany korbką. Wnętrze auta jak widać na fotkach jest jak nowe, nadwozie wymaga jedynie wymiany lub naprawy przednich błotników oraz założenia reperaturek tylnych nadkoli, które fabrycznie nowe widoczne na zdjęciu dodaję wraz z samochodem. Auto jest w 100% kompletne, z dokumentami i kluczykami, sprowadzone z Niemiec do rejestracji. Nie wymaga zbyt wielkich inwestycji podczas renowacji, dodaję również dużo nowych części między innymi nowe hamulce."
Auto zamierzam przywrócić do życia w stanie oryginalnym bez przeróbek (może poza silnikiem ale to się jeszcze okaże).
Jeżeli możecie polecić jakiegoś sprawdzonego blacharza z okolic mielca (do 100km od mielca) to z chęcią posiądę takie informację, nie chodzi mi o partacza tylko o porządnego blacharza który doprowadzi blachę do stanu idealnego.
Poszukuje wszelkich części blacharskich do mk1 a w szczególności błotników metalowych i pasa przedniego. laminatowe zamienniki mnie nie interesują. Dodatkowo z chęcią zakupie koła krzyże 7 calowe. Jeśli macie jakieś inne graty do jedynki to dajcie znać może się tez przydadzą.
Wszystko zostało zrobione zgodnie z oryginałem tutaj troszkę więcej fotek Caprika