[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pospiech |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 R4 GL 1979 "13" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2007-01-05) |
Aktualizacja: | 2008-04-05 13:26:04 |
Cóż szukałem blacharza, ale albo było za drogo albo za słabo jakościowo i stwierdziłem że sam sie zabiorę za blacharkę w moim escorcie. Może tylko pas przedni i błotniki zostawie na koniec fachowcowi. Zakupiłem trochę niezbędnych narzędzi oraz migomat =] Pierwsze oględziny wykazały że lewy słupek jest dość mocno zjedzony, zewnętrzny prawie nie istnieje a wewnętrzny tez jest nieźle skorodowany.
Na początek rozbieram auto i przygotowuje do piaskowania, wycinam totalną rdze i wspawuję blachę tam gdzie po piaskowaniu mogłoby nic nie zostać... po wzmocnieniu budy w krytycznych miejscach cała buda zostanie wypiaskowana. Od spodu jest baranek którego chce się pozbyć, do tego w srodku jest mata bitumiczna której też chcę się pozbyć. Dodatkowo auto było przelakierowane i biały lakier trzyma się dość słabo a pomiędzy lakiery dostaje się woda dla tego auto będzie najprawdopodobniej całe wypiaskowane.
Rozbiórka i pierwsze cięcia
przymierzanie progu
wyjmowanie silnika
zrzucanie zawiasu, rozbiórka wnętrza
Przymiarka nowego 2.0 r4 =]